معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع: ارتشی‌ها همپای رزمندگان مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جنگیدند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: از ۶ سال پیش نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران درکشورهای عراق و سوریه حضور پیدا کردند تا به اندازه خود در جبهه مقاومت همراه سایر نیروها باشد.

ارتشی‌ها هم‌پای رزمندگان مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جنگیدند

امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در برنامه “سلام سردار” گفت: از آغاز فعالیت محور مقاومت رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز علاقه‌مند به فعالیت و حضور در این جبهه بودند و پس از مدت‌ها پیگیری موفق به هماهنگی با سردار دل‌ها شدیم تا تعدادی از نیرو‌های ارتش نیز در عملیات‌ها شرکت کنند.

وی افزود: از ۶ سال پیش نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران درکشور‌های عراق و سوریه حضور پیدا کردند تا به اندازه خود در جبهه مقاومت همراه سایر نیرو‌ها باشد.

شعبانیان با بیان اینکه شهید محسن فخری‌زاده یک دانشمند برجسته و ممتاز بود، اشاره کرد: چندین سال در حفاظت کامل بودند به دلیل تهدیدات و خطراتی که این دانشمند برجسته را دنبال می‌کرد؛ شوق شهادت شهید فخری‌زاده همانند سایر شهیدان بزرگوار سبب شد تا در نهایت به آرزوی دیرین خود برسد و با شهادت از این دنیا بروند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع بیان کرد: شهید فخری‌زاده هیچوقت اجازه نمی‌داد بیش از امکانات موجود و توان مجموعه برایش سرمایه‌گذاری کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.