«توفان» ایرانی تاکتیک ویژه داعش در عراق را به باد داد +عکس


به گزارش صدخبر   ؛ اگرچه توسعه توان رزمی ایران در راستای حمایت از ملت های مظلوم منطقه که می خواهند در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بایستند، موضوع جدید یا کتمان شده ای نیست اما طی ماههای اخیر، مصادیق دقیق تر و مقتدرانه تری از تحویل دستاوردهای نظامی کشورمان به ارتش های منطقه دیده و شنیده می شود تا در مقابل جریانات تکفیری - صهیونیستی، توان دفاع از مرزها و مردمانشان را داشته باشند.
یکی از این موارد مهم را می توان در انتشار تصاویری متعدد از حضور موشک ضد زره ایرانی در عراق دانست که نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در حجم بالایی از آن بهره می برند. موشک توفان یکی از مشهورترین و مدرن ترین سلاح های ضدزره‌ای است که به دست متخصصین ایرانی در انواع مختلف به بهره برداری رسیده است.

 
ادامه مطلب ...

جلوگیری کردن از ریزش مو با یک درمان طبیعی


  امروزه ریزش مو یک مشکل عمومی است و بعضی اوقات به یک کابوس تبدیل می شود. 
درخشان پور متخصص طب سنتی؛ گفت: گل سرشوی در طب سنتی برای درمان و بهبود برخی از بیماری ها کاربرد دارد و در متون طب سنتی از آن به عنوان "طین" یاد می شود،استفاده از موادی مثل خاک  که منشاء طبیعی دارند در مقابل مواد شیمیایی مناسب ترین انتخاب برای حفظ سلامت و شادابی است.
 
وی ادامه داد: شست‌وشوی سر با گل‌ سرشوی علاوه بر آنکه می‌تواند به تقویت و افزایش سرعت رشد تارهای مو کمک کند، اثر ترمیم‌کنندگی نیز دارد و بسیاری از آسیب‌های وارد شده به ساقه مو، را برطرف می کند ،همچنین موخوره، زخم ، جوش و برخی کهیرها با گل سرشوی قابل درمان است.
 
درخشان پور در جهت استفاده از گل سرشوی تاکید کرد: زمان استفاده از گل هر 10 روز یا دو هفته یک بار  است، اگر گل سرشوی بیش از اندازه روی سر قرار بگیرد با خیس شدن مو و جذب آب سنگین تر شده و موجب کشش تارهای مو ،سستی ریشه و ریزش آن می شود،همچنین استفاده از گیاهان دارویی مانند کتیرا، حنا و سدر بعد از استفاده از گل عامل ریزش مو می باشد.
 
درخشان پور افزود: استفاده از گل شست‌وشو ممکن است در برخی از افراد عوارضی مانند، خشکی پوست یا حتی زخم و ضایعات پوستی ایجاد کند. برای پیشگیری بهتر است ابتدا مقداری از گل شست‌وشو سر را روی موهای خود امتحان کنید و سپس در اندازه وسیع استفاده کنید.
 
وی اظهار کرد:خاک سرخ یا گل ارمنی که خاصیت ضد خونریزی دارد برای درمان واریس و دردهای ناشی از آن استفاده می شود.
 
درخشان پور افزود: استفاده از گل شست‌وشو ممکن است در برخی از افراد عوارضی مانند، خشکی پوست یا حتی زخم و ضایعات پوستی ایجاد کند. برای پیشگیری بهتر است ابتدا مقداری از گل شست‌وشو سر را روی موهای خود امتحان کنید و سپس در اندازه وسیع استفاده کنید

فراخوان مشمولان طرح سرباز معلم دیپلم و زیر دیپلم در تیر ماه


به گزارش صدخبر ، سازمان وظیفه عمومی ناجا با صدور فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان تیر ماه ۱۳۷۷ را برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند.

بر اساس این گزارش کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۵ دریافت کرده اند باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور پیدا کنند.

بنا بر هماهنگی به عمل آمده و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان سرباز معلم سهمیه سال ۹۵ در تاریخ ۱۹ تیر ماه به همراه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به مراکز آموزش اعزام می شوند.

برگه های معرفی نامه این مشمولان با تاریخ اول تیر ماه بوده و صرفا زمان مراجعه آنها ۱۹ تیر ماه است و نیازی به تغییر در موعد قید شده در برگه ها وجود ندارد.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگه آماده به خدمت با تاریخ تیر ماه ۹۵ هستند باید راس ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹۵/۴/۱۹ به مراکز و محل هایی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور پیدا کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان ها کشور

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۹۵ هستند باید راس ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۵/۴/۱۹ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت خود مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس ۱۰+ مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام کنند.

رئیس جمهور از خدمات سرلشکر فیروزآبادی تقدیر کرد

با اهدای لوحی؛
رئیس‌جمهور از خدمات سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در دوران مسوولیت وی به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.
رئیس جمهور از خدمات سرلشکر فیروزآبادی تقدیر کرد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در نشست شورای عالی امنیت ملی از خدمات سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در دوران مسوولیت وی به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تقدیر کرد. 
 
در لوحی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به سرلشکر فیروزآبادی اهدا شد، از همۀ مسئولیت های خطیر و تلاشهای خالصانه وی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در دوران دفاع مقدس و حضور فعال و موثر در شورای عالی امنیت ملی؛ تا همدلی آگاهانه با دولت تدبیر و امید سپاسگزاری شده است. 
 
رئیس جمهوری با تبریک مسوولیت جدید سرلشکر فیروزآبادی به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، موفقّیت وی را در این جایگاه خطیر، و سربلندی و اقتدار بیش از پیش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت نمود. 

115دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندند


115 دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندندبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد امروز 12 فروند قایق دزدان دریایی در حوالی تنگه باب المندب قصد ربودن یک فروند نفتکش ایرانی را داشتند که پس از مواجهه با حضور ناوشکن شهید دریابان نقدی متواری شدند.

بر اساس این گزارش، دزدان دریایی با همان استعداد و به فاصله 3 ساعت، بار دیگر به سمت نفتکش ایرانی هجوم آوردند که باز هم ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش آنها را ناکام گذاشت.

ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان پس از دفع حمله دو مرحله ای دزدان دریایی به نفتکش ایرانی، این شناور را تا رسیدن به مسیر و منطقه امن اسکورت کرد.

گفتنی است این ناوگروه اواسط خرداد ماه سالجاری به منظور برقراری تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی، اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه و نیز اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و بین المللی به مأموریت اعزام شد.

با هسته خرما، سنگ کلیه را دفع کنید


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.

 

فامیل خدا


شب کریسمس بود و هوا، سرد و برفی. پسرک، در حالی‌که پاهای برهنه‌اش را روی برف جابه‌جا می‌کرد تا شاید سرمای برف‌های کف پیاده‌رو کم‌تر آزارش بدهد، صورتش را چسبانده بود به شیشه سرد فروشگاه و به داخل نگاه می‌کرد. در نگاهش چیزی موج می‌زد، انگاری که با نگاهش، نداشته‌هاش رو از خدا طلب می‌کرد، انگاری با چشم‌هاش آرزو می‌کرد. خانمی که قصد ورود به فروشگاه را داشت، کمی مکث کرد و نگاهی به پسرک که محو تماشا بود انداخت و بعد رفت داخل فروشگاه. چند دقیقه بعد، در حالی‌که یک جفت کفش در دستانش بود بیرون آمد.
خانم گفت: «آهای، آقا پسر!»
پسرک برگشت و به سمت خانم رفت. چشمانش برق می‌زد وقتی آن خانم، کفش‌ها را به ‌او داد.
پسرک با چشم‌های خوشحالش و با صدای لرزان پرسید: «شما خدا هستید؟»
خانم گفت: «نه پسرم، من تنها یکی از بندگان خدا هستم!»
پسر گفت: «آها، می‌دانستم که با خدا نسبتی دارید!»

مراسم گرامیداشت ۱۳ سرباز سانحه نی‌ریز برگزار شد

با حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم و امیر پوردستان

مراسم گرامیداشت ۱۳ سرباز سانحه نی‌ریز برگزار شد

سربازان بازمانده از سانحه تصادف

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ سرباز ارتش صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی زمینی آجا برگزار شد. 

ادامه مطلب ...

«شیء مشکوک» پرواز تهران مشهد را به تأخیر انداخت

انتقال هواپیما به بیرون محوطه/ اشراف امنیتی تیم امنیت پرواز

«یک شیء مشکوک» در داخل یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ پرواز تهران ــ مشهد را به تأخیر انداخت. 

ادامه مطلب ...

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شد + متن حکم

با حکم فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شد + متن حکم

رهبر انقلاب سرلشکر باقری

سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی در ریاست ستاد کل نیروهای مسلح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشگر فیروزآبادی در ستاد کل نیروهای مسلح شد. 

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده ای

افسران - پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده ای
 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده ای
جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.
مسئولان در قبال این حوادث باید همه ی پیگیری های لازم را انجام دهند.
متن پیام و خبر:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت غم‌انگیز جوانان عزیز سرباز در سانحه‌ی جاده‌ای را تسلیت گفتند و تأکید کردند مسئولان در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
خبر غم‌انگیز سانحه‌ی جادّه‌ئی برای جوانان عزیزی که در حال خدمت سربازی بوده‌اند، موجب تأسف عمیق اینجانب شد. به خانواده‌های داغدیده‌ی آنان از صمیم دل تسلیت می‌گویم و بارش رحمت الهی را در این شبها و روزهای پر برکت بر همه‌ی آنان مسألت می‌کنم. مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.
سیّد علی خامنه‌ای
۵ تیرماه ۱۳۹۵

ستاره هایی که در مراسم شب قدر شرکت کردند

بسیاری از بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران کشورمان شب پر فضیلت قدر را از دست نداده و در مراسم احیا شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری از حضور هنرمند محبوب کشورمان، سیاوش خیرابی به همراه دروازه بان پرطرفدار تیم استقلال، مهدی رحمتی در مراسم شب قدر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ستاره هایی که در مراسم شب قدر شرکت کردند+ عکس

آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد

دریادار سیاری در آمادگاه ناوگان جنوب نداجا:
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از آمادگاه ناوگان جنوب این یگان گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.
آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی و جمعی از معاونتهای این نیرو، از آمادگاه ناوگان جنوب نداجا بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتهای این آمادگاه قرار گرفتند.

در این دیدار ابتدا ناخدایکم منصوری مقدم فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا،ضمن خیر مقدم، به بیان گزارش عملکرد مجموعه آمادگاه پرداخت، و از اقدامات صورت گرفته در جهت آمادرسانی هرچه بهتر به یگانهای رزمی، بهینه سازی روش های تعمیر و نگهداری، وضعیت بیمارستان و دیگر فعالیتهای گسترده این آمادگاه سخن گفت.

در ادامه فرماندهی نیروی دریایی راهبردی در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیتهای آمادی و پشتیبانی گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای صورت گرفته افزود: فعالیتهای خوبی صورت گرفته، اما نباید به همین بسنده کرد، باید علمی کار کرد، باید با آینده نگری و اصولی کار کرد، نباید از نواقصات غافل شد و باید در جهت رفع آن کوشید.

دریادار سیاری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: به بازدید ها با دید مثبت بنگرید، که تجربه نشان داده در همین بازدیدها بسیاری از نواقص و شناسایی و رفع شده است.

برنامه ریزی برای ایجاد تحول در حوزه پدافند هوایی خلیج فارس و دریای عمان

امیر اسماعیلی مطرح کرد
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: برنامه ریزی برای ایجاد تحول در حوزه پدافند هوایی خلیج فارس و دریای عمان صورت گرفته است.
برنامه ریزی برای ایجاد تحول در حوزه پدافند هوایی خلیج فارس و دریای عمان صورت گرفته است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از برنامه ریزی این قرارگاه برای ایجاد تحول در حوزه پدافند هوایی خلیج فارس و دریای عمان خبر داده است.

وی با اشاره به استقرار سامانه های پدافندی در 3700 نقطه کشور تاکید کرده است که هیچ گلوگاه خاصی در بخش رادارها و موشکی وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه امنیت پروازی هواپیماهای عبوری که روزانه بیش از 900 پرواز است را پوشش می‌دهیم، گفت: همه پروازهای عبوری از آسمان ایران و پروازهای منطقه‌ای توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رصد و شناسایی می‌شوند و اگر هواپیمایی قصد نزدیک شدن به مرزهای ما را داشته باشند به آنها اخطارهای لازم داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با تاکید بر اینکه بیشترین پروازهای عبوری از آسمان کشور از استان اصفهان می‌گذرند، گفت: منطقه پدافند مرکزی در اصفهان واقع شده که وظیفه حفظ و حراست از مراکز هسته‌ای UCF و نطنز و مجموعه استان‌های چهارمحال و بختیاری و یزد را بر عهده دارد.

به گزارش فارس، جمهوری اسلامی ایران با سرمایه‌گذاری در حوزه پدافند هوایی در سالهای اخیر دستاوردهای مهمی در حوزه رادار و موشک داشته که از جمله آنها می توان به سامانه‌های راداری قدیر، سپهر و ثامن و سامانه های موشکی تلاش، صیاد و ... اشاره کرد.

سامانه موشکی S-300 نیز که یکی از جنجالی ترین پرونده های موشکی میان ایران و روسیه بوده در حال تحویل به تهران است.

دشمن بداند ما آماده نیستیم قطعا حمله می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دلیل ناتوانی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی این است که جوانان ما را جوانانی آماده و توانمند می بیند.
امیر سیاری: سرباز پاسدار شرف و حرمت قانون است/ دشمن بداند ما آماده نیستیم قطعا حمله می‌کند
  به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه این نیرو ضمن تسلیت ایام لیالی قدر گفت: سرباز نگهبان دین، پاسدار شرف و حرمت قانون است و شما سربازان عزیز باید ارزش کار خود را بدانید، اینکه گفته می‌شود سرباز دژ محکم در مقابل دشمن است بدین معناست که شما عزیزان جایگاه مهم و والایی دارید، پس کسی که به سربازی آمده فکر نکند که عمرش را به بطالت گذرانده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای دامت برکاته می‌فرمایند، "اگر دشمنی بخواهد به کشور ما حمله کند با تیزی خشم جوانان کشور روبرو می شود"، ایشان نفرمودند با تیزی خشم پیران پس اتکای کشور به جوانان است.

سیاری افزود: اگر دشمن بداند ما آماده نیستیم قطعا حمله می‌کند و دلیل ناتوانی و زبونی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی این است که جوانان ما را جوانانی آماده و توانمند می بیند.


 
ادامه مطلب ...

جانشین و معاون وزیر دفاع مأمور رسیدگی به وضعیت سربازان سانحه‌دیده شدند

با ابلاغ سردار دهقان

جانشین و معاون وزیر دفاع مأمور رسیدگی به وضعیت سربازان سانحه‌دیده شدند

جانشین و معاون وزیر دفاع با ابلاغ سردار دهقان مأمور رسیدگی به وضعیت سربازان سانحه‌دیده شدند. 

ادامه مطلب ...

بی اخلاقی رسانه‌ای، بازی با مهره سرباز وطن

بی اخلاقی رسانه‌ای، بازی با مهره سرباز وطن

کاریکاتور/ فیش حقوقی دارا و ندار

بدون شک موضوع فیش های حقوقی چند ده میلیونی مطالبه جدی از طرف مردم پیش روی مقامات دولتی قرار داده است ومتاسفانه برخی از مقامات دولتی بجای رفع این آسیب سعی دارند با توجیه موضوع وپاک کردن صورت مسأله از بحران عبور کنند . 

ادامه مطلب ...

این نوشیدنی قبل از خواب چربی های شکمتان را از پای درمی آورد+دستورالعمل

رژیم غذایی گیاهی در سلامت بدن و آب شدن چربی شکم نقش موثری ایفا می کند. 
 
این نوشیدنی قبل از خواب چربی های شکمتان را از پای درمی آورد+دستورالعمل
 
ما به شما یک نوشیدنی سالم از مواد تازه توصیه می کنیم که به طور شگفت آوری در باریک شدن سایز دور کمر و آب شدن شکم تاثیرگذار است اما جالب تر از آن این است که این معجون در زمانی که خوابید چربی های دور شکمتان رامی سوزاند. 

چربی شکمی یک تهدید جدی برای سلامتی بدن محسوب می شود، چربی در اطراف ناحیه میانی یک عامل خطر برای بیماری قلبی، دیابت نوع 2، و حتی برخی از انواع سرطان ها است.   
ادامه مطلب ...