دلتنگی جانسوز فرزند شهید حججی برای پدر در بین الحرمین +فیلم


وقتی فرزند شهید حججی در بین الحرمین دلتنگ پدر می شود! +فیلم

 بی شک یکی از شخصیت های مهم سال 96 ، شهید محسن حججی است ، شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود.

شهید حججی فرزند خرد سالی به نام علی دارد که فیلمی جانسوز از دلتنگی های وی از فراق پدر در بین الحرمین  منتشر شده است.

در آخرین پنجشنبه سال 96 که همه به یاد رفتگان هستند ، از یاد نبریم که مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و دیگر عرصه های جهاد هستیم.

در ادامه این ویدئو  جانسوز را مشاهده کنید.

http://javaninews.ir/ 

تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 96 وزارت دفاع


  ششمین همایش تجلیل از قهرمان ورزشی وزارت دفاع در سال ۹۶ با حضور جانشین سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از ورزشکاران و مدیران ارشد برگزار شد.

جانشین سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های موثر و ارزشمند وزارت دفاع در توسعه وزرش قهرمانی در رشته‌های مختلف در این وزارتخانه اظهار داشت: طی سالیان اخیر شاهد توفیقات این وزارتخانه در حوزه ورزش قهرمانی و کسب عناوین برتر هستیم.

http://javaninews.ir/ 

امیر اسماعیلی از رهبر معظم انقلاب برای معافیت سربازی علیرضا کریمی تشکر کرد


امیر اسماعیلی از رهبر معظم انقلاب برای معافیت سربازی علیرضا کریمی تشکر کرد  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودو که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت کرده و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند، که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

http://javaninews.ir/ 

مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست


مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست

   سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز پنج شنبه 24 اسفندماه در دیدار با  حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی ‌آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: حجت الاسلام آل هاشم ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیاء کرد و از حرکت های مردمی و انقلابی وی تقدیر و تشکر می کنم.

وی سپس با بیان اینکه حجت ‌الاسلام آل‌هاشم مردمی بودن را به معنای واقعی کلمه آغاز کرده است، ادامه داد: این حرکت ها روی سایر ائمه جمعه نیز اثر گذاشته و باید این مسیر تداوم یابد.

رضایی سپس با بیان اینکه مردمی بودن دهه اول انقلاب بدان معنا بود که کارها را به دست ملت بسپاریم، افزود: ولی حالا متاسفانه برخی از مسئولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرماندهان دوران جنگ حقوق‌بگیر نبودند گفت: در این ۴۰ سال محتوای برخی واژه‌ها از دست رفته است و با آنکه واژه‌ها ظاهر خوبی دارند، اما مفاهیم دهه‌ اول انقلاب در آن‌ها دیده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست، بلکه باید مشکلات مردم را حل کرد. در زمان جنگ فرمانده گردان ‌ها، تیپ ‌ها و لشکرها فرزندان گمنام، ناشناخته و در عین حال مردمی بودند.

شراکت نسل‌کُشی غربی- عربی در یمن

تاریخ نشان داده که جمهوری اسلامی ایران بارها در نشست ها و قطعنامه ها، چه در جهان عرب و چه در بین دولت های غربی متهم به ناامنی در غرب آسیا بوده است! حدود 2 سال قبل بود که عربستان در نشست اتحادیه عرب، توسط وزیر امور خارجه خود عادل الجبیر با صدور بیانیه ای ایران را متهم به ایجاد جنگ های طائفه ای در خاورمیانه و همچنین دخالت در امور کشورهای عرب کرد.

همه کشورهای عربی بیانیه آل سعود را امضا و تائید کردند، اما لبنان از تائید این بیانیه سر باز زد . سعودی ها درصورتی مدعی این موضوع شده بودند که خود در منطقه دست نشانده و گوش به فرمان آمریکا و اسرائیل هستند و این بیانیه ای که در نشست اتحادیه اعراب صادر کرند، تنها نقطه کوچکی از وظایفی است که آمریکا برای عربستان در غرب آسیا در نظر گرفته است.

واقعیت تلخی به نام یمن

 

http://javaninews.ir 

دادستانی هیچ‌گونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را برنمی‌تابد

دادستانی‌کل کشور هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچگونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را بر نمی‌تابد

دادستانی کل کشور با ارج نهادن به ارزش‌های اصیل و انتظام‌بخش ملّی، حفظ آرامش، نشاط و سلامتی همه شهروندان گرامی را ضروری دانسته و هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

برپایی دفاتر گزینش و عضویابی نزاجا در مسیر کاروان‌های راهیان نور


  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در نشست خبری دهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور که امروز(19 اسفند ماه) در محل ستاد نزاجا برگزار شد با تبریک ولایت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ این کاروان به تمامی مرزهای غربی که در آنجا دفاع صورت گرفته و رزمندگان نیروی زمینی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در این مناطق جان فشانی‌ کردند، اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان بیشتر جوانان دانشجو و دانش‌آموز حضور دارند، تصریح کرد: این جوانان علاوه بر حس و حالی که در آنجا وجود دارد کسب معنویت می‌کنند زیرا آنها در پایان سال جاری و ابتدای سال آینده می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند اما بهترین تفریح را حضور در کاروان راهیان نور می‌دانند و این فرصت بی‌نظیری است که نسل‌های جوان خودشان را با رزمندگان و نسل‌های دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی ایجاد کنند.

http://javaninews.ir 

چرا «مغزهای کوچک زنگ زده» مدافعان حرم را تخریب می‌کنند؟! +عکس


نوید محمدزاده

اگر نوید محمدزاده به اندازه مت دیمن و برادلی کوپر و سایر سلبریتی‌های هالیوود سواد سیاسی‌اش را تقویت می‌کرد می‌فهمید که سلبریتی و سرباز آمریکایی مرزهای کشورش را در عراق و افغانستان جستجو می‌کند.

  پس از جنجال‌های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین(اینجا)، برخی خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم به گفته‌های لیلا حاتمی واکنش نشان داده و قصد دارند تا اظهارات وی را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند. پس از این رویداد تهمینه میلانی در پستی حمایتی از لیلا حاتمی که هیچ نسبتی تاکنون با سینمای او  نداشته، در اقدامی ظاهرا حمایتی مطالبی را در صفحه اینستاگرامش درج  کرد که چند روز بعد مجبور به حذف پست مذکور شد. (شرح ماجرا اینجا)

http://javaninews.ir/ 

هدیه ملکه انگلیس به صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم


هدیه ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم شیعه انگلیسی فرقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک تهدید یاد کرده‌اند، مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. فرقه‌ای تندرو که به حمایت دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور جان گرفته‌ است. انگلیس قصد دارد تا به این وسیله فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی بیابد. 

آنها با وعده اعطای تسهیلات و امکاناتی مانند آپارتمان و دریافتی ماهیانه تلاش می‌کنند تا با سواستفاده از فقر و نیاز مالی برخی افراد ناآگاه آنها را جذب این فرقه کرده و بر تعداد طرفداران آن بیفزایند. رهبر افراطی فرقه شیرازی‌ها شخصی به‌ نام  سید صادق شیرازی است که همانطور که در ویدئوی زیر نشان داده می‌شود در مراسم قمه زنی خشونت‌آمیز و عجیب طرفداران این فرقه انحرافی افراطی حضور دارد.

http://javaninews.ir/ 

نقش ارتش در کنترل ناآرامی‌های غرب کشور


محمدعلی شریف النسب

سرانجام ارتش و سپاه و ژاندارمری مهاباد با همدلی مردم وفادار و ایجاد 20 پایگاه نظامی درون شهری «در طبقات بالای ساختمان‌های متروکه» این منطقه را با غافلگیری و بدون حادثه از چنگ گروهک‌ها آزاد کردند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب از ارتشیانی است که در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجربیات گرانقدری اندوخته است و در این روزها با نوشتن درباره این تجربیات، آن ها را به نسل بعدی منتقل می کند.

http://javaninews.ir 

کشف 54 دست بریده در یک کیسه توسط ماهیگیران + عکس

ماهیگیران یک کیسه دست را در یک جزیره، در نزدیکی شهر خاباروفسک (روسیه) واقع در جنوب شرقی کشور، در حدود 18 کیلومتری از مرز چین، پیدا کردند.
کیسه حاوی 27 جفت دست انسان بوده است.

در ابتدا تنها یک دست کشف شد، اما پس از آن یک کیسه حاوی 54 دست پیدا کردند.

این سایت یک مکان ماهیگیری محبوب برای ساکنان محلی و ساکنان شهر خاباروفسک است.

کشف 54 دست بریده در یک کیسه توسط ماهیگیران + عکس

یکی از تئوری ها، این است که دست ها را می توان به عنوان یک مجازات برای سرقت در نظر گرفت.

اما رسانه های محلی گزارش دادند، که در کنار بقایا، باند های پزشکی، دستکش و پوشش های پزشکی، بیمارستانی پیدا شده است.

مقامات روسی گفتند: دست ها احتمالا توسط یک آزمایشگاه محلی پزشکی قانونی قطع شده اند و پروتکل مناسب را داشته اند. 

در حال حاضر دلیل این فاجعه مشخص نشده است. محققان تاکنون اطلاعاتی در رابطه با این پرونده ندارند.


احضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن

 نجفی از مراسم اطلاع قبلی داشت/ گویا شهردار سرگرم اموری غیر از مدیریت شهری است

احضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن/ نجفی از مراسم اطلاع قبلی داشت/ گویا شهردار سرگرم اموراتی غیر از مدیریت شهری است

دادستان تهران از احضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در سی‌امین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، که روز شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران برگزار شد از شورای شهر تهران خواست بر اقدامات شهردار نظارت کند.

وی با خاطر نشان کردن ساختارشکنی از طریق اجرای برنامه مبتذل در جشن شهرداری تهران به مناسبت روز زن، با رد توجیهات ارائه شده از سوی عده‌ای برای این بخش از مراسم، اظهار کرد: عده‌ای در صدد توجیه برآمده‌اند و از جمله گفته‌اند که رقص توسط چند کودک به عمل آمده است و یا اینکه شادی در اسلام حرام نشده است و لذا فاقد اشکال است؛ این توجیهات بی‌اساس است، چرا که اسلام با شادی مخالف نیست اما حتما با ابتذال مخالفت دارد.

 http://javaninews.ir 

آخرین جزئیات انتقال پایتخت از تهران


برج میلاد

عضو ناظر در شورای انتقال پایتخت، گفت: در جلسه اخیر شورا اعضا مکلف شدند تا چند نقطه را به عنوان انتقال پایتخت پیشنهادی در دستورکار شورا بیاورند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهرانبا اشاره به جلسه اخیر این شورا، گفت: این جلسه با حضور اسحاق جهانگیری رئیس شورا و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع مشکلات و گسترش حمل و نقل عمومی در پایتخت یکی از مهمترین مسائل مطروحه در این جلسه بود، افزود:در این جلسه اعضا مکلف شدند که چند نقطه را به عنوان انتقال پایتخت پیشنهادی در دستورکار شورا بیاورند که این موضوع گامی به جلو بوده و رئیس جمهور نیز از این موضوع حمایت کرده است.

http://javaninews.ir 

چامسکی: آمریکا از درون در حال فروپاشی است


  نوآم چامسکی، زبان‌شناس و نظریه پرداز آمریکایی، در گفتگو با خبرگزاری راشا تودی گفت با اینکه ارتش آمریکا تاکنون از قدرت نظامی و اقتصادی ضعیفی رنج نبرده است، مواضع انزواگرایانه و خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سطح بین الملل این کشور را تضعیف می‌کند. 

این فیلسوف و دانشمند سیاسی مشهور آمریکایی در یک برنامه در بخش اسپانیایی راشا تودی توضیح داد ادعاهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر «عظیم‌تر، قدرتمند و نیرومندتر کردن کشورش» کاملا بی‌اساس است. 

چامسکی در این مصاحبه گفت: «آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ، در حال تضعیف و کم‌اثر شدن است. آمریکا اکنون از درون در حال فروپاشی است. این کشور در حال از دست دادن تمام قدرت و اعتبار بین المللی خود است و به سوی نابودی جهان پیش می‌رود».

http://javaninews.ir/ 


در نخستین ساعت‌های جنگ احتمالی با کره شمالی، هزاران سرباز آمریکایی کشته خواهند شد

فرماندهان نظامی آمریکا طی نشستی که در هاوایی برگزار شد، سناریو‌های مختلف مراحل اولیه حمله این کشور به کره شمالی را بررسی کردند.

در نخستین ساعت‌های جنگ احتمالی با کره شمالی، هزاران سرباز آمریکایی کشته خواهند شد به نقل از اسپوتنیک، فرماندهان نظامی آمریکا که برای بررسی چشم انداز حمله احتمالی آمریکا به کره شمالیتشکل جلسه داده بودند، اعلام کردند تنها در ساعات اولیه حمله به کره شمالی که می تواند به یک درگیری تمام‌عیار طولانی مدت تبدیل شود، دست کم 10 هزار سرباز آمریکایی کشته خواهند شد.

در ادامه مطلب آمده است: نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد فرماندهان نظامی آمریکا در نشستی طقبه بندی شده که در هاوایی برگزار شد، به بررسی سناریوهای مختلف مراحل اولیه حمله این کشور به کره شمالی پرداختند. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد این نشست و تمرینات متعاقب آن به این معنا نیست که کاخ سفید تصمیم گرفته است با کره شمالی وارد نبرد شود.

http://javaninews.ir 

درخواست پارلمان عراق برای زمان‌بندی خروج نیروهای خارجی


درخواست پارلمان عراق برای زمان‌بندی خروج نیروهای خارجی

  به نقل از روسیاالیوم، پارلمان عراق در مصوبه‌ای از دولت خواست که جدولی زمانی برای خروج نیروهای خارجی از این کشور تهیه کند.

پارلمان عراق همچنین اعلام کرد که معتقدیم با آزادی کامل خاک عراق از لوث تروریست‌ها دیگر نیازی به حضور نیروهای خارجی در عراق نیست.

این مصوبه در حالی به تصویب نمایندگان پارلمان عراق رسیده است که وزیران دفاع کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اواخر بهمن ماه گذشته با درخواست واشنگتن برای افزایش ماموریت آموزشی ناتو در عراق به منظور تحقق ثبات در این کشور بعد از سه سال مبارزه با داعش، موافقت کردند.

نظامیان ناتو، ماموریت آموزش سربازان عراقی را برای زدودن مین‌ها، بمب‌ها و خمپاره‌های برجامانده از گروه تروریستی داعش که هنوز عمل نکرده‌اند، را بر عهده دارند و این ماموریت پس از برگزاری نشست سران کشورهای عضو ناتو در ماه جولای 2018 که قرار است دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در آن حضور یابد، آغاز خواهد شد.

۸ دلیل فوریت «اعاده اموال نامشروع» مسئولانِ ۴۰ سال گذشته


8 دلیل فوریت «اعاده اموال نامشروع» مسئولانِ 40 سال گذشته

  بر اساس طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» که تا کنون به امضای بیش از 102 نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده، هیئتی متشکل از نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی وظیفه بررسی اموال مسئولان را دارد که پس از بررسی‌ها در صورت حصول اطمینان از نامشروع بودن این اموال، آنها را به بیت‌المال بازمی‌گرداند.

http://javaninews.ir/ 

دریادار سیاری: ۹۳ درصد صادرات و ۸۳ درصد واردات کشور از طریق دریا انجام می‌شود


  دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در دومین روز از همایش دیپلماسی آب و فرصت‌های هیدروپلتیک غرب آسیا طی سخنانی اظهار داشت: داشتن ساحل برای یک کشور هم تهدید و هم فرصت است و اگر کشوری بتواند از سواحل خود به خوبی بهره‌برداری کند توانسته است از فرصت‌های موجود در سواحل دریایی بهره‌برداری کند.

http://javaninews.ir/ 

جدیدترین موشک ضدزره ایرانی با نام «آذرخش» رونمایی شد + جزئیات و عکس


جدیدترین موشک ضدزره ایرانی با نام «آذرخش» رونمایی شد + جزئیات و عکس

  صبح امروز، در مراسمی از جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.

http://javaninews.ir 


شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است


بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق گلپایگانی و ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان منتشر شد.

شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق گلپایگانی و ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان که در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۶ برگزار شده بود، امشب (پنج‌شنبه) در محل این همایش منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، گلپایگان را منطقه‌ای عالم‌خیز خواندند و با اشاره به شهدای برجسته این شهر گفتند: از جمله شهدای برجسته گلپایگان، روحانی شهید مرحوم صدوق است که خصوصیات برجسته‌ای همچون خدمت به مردم و مقابله با رژیم طاغوت درباره ایشان در این جلسه نقل شد.

ایشان، آمادگی برای بذل جان در راه خدا را فضیلتی بزرگ دانستند و افزودند: جان انسان در نهایت از بین خواهد رفت اما کار شهدا، کاری بسیار باارزش و زیرکانه است که با شهادت یعنی یک مرگ تاجرانه و حسابگرانه، در یک معامله پرسود جان از بین‌رفتنی خود را با خداوند معامله می‌کنند و در ازای آن، پاداش بهشت را می‌گیرند.

وقتی «کا.گ.ب» از سازمان اطلاعات سپاه رودست خورد + تصاویر


 «من خیلی متاسفم که بعضی از اعضای سفارت شما از محدوده وظایف دیپلماتیک خود خارج شده، دست به اقدامات غیردیپلماتیک زده‌اند و با بعضی از اعضای حزب توده ارتباط یافته‌اند. و از آنجا که این اقدام از نظر جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نیست و آن را اقدامی غیردوستانه تلقی می‌کند، بنابراین افراد این فهرست باید در مدت یک هفته خاک ایران را ترک کنند و دیگر هیچ موقع به ایران بازنگردند. من الان فهرست را به شما خواهم داد.»

این ها جملاتی بود که در بهمن ۱۳۶۱، از طرف «سید محمد صدر» ، مدیرکل اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران خطاب به «ویلک بولدیرف» ، سفیر شوروی در تهران گفت تا مکتوب کند و برای مسکو بفرستد.

در ۲۱ بهمن ۶۱، موسوی تبریزی دادستان کل انقلاب اسلامی در مصاحبه مطبوعاتی خود از دستگیری سران و اعضای رده بالای حزب توده و بخشی از اعضای چریک های فدایی خلق(مرتبط با حزب توده) خبر داد:

http://javaninews.ir/ 

نه تنها نیروهای مسلح، بلکه ‌تمام کشور امروز نیاز به مدیریت جهادی دارد

  امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره بیست و هفتم و یازدهم دانشگاه جنگ که امروز سه‌شنبه ۸ اسفندماه برگزار شد، گفت: امروز کشور برای برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برای غلبه بر محیط امنیتی نیاز به مدیریت جهادی دارد. نه تنها نیروی های مسلح، بلکه ‌تمام کشور امروز نیاز به مدیریت جهادی داردوی ادامه داد: نه تنها نیروهای مسلح، بلکه ‌تمام کشور امروز نیاز به مدیریت جهادی دارد. سیاری گفت: برنامه ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی خوب، استفاده مناسب از امکانات، خلاقیت، رشد، و توانمندسازی از مهم‌ترین ابعاد مدیریت جهادی است. معاون هماهنگ‌کننده ارتش خطاب به دانشجویان دانشگاه جنگ ادامه داد: امیدواریم نهایت بهره‌برداری از دانشگاه دافوس را داشته باشید و ما هم از توانمندی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در ماموریت‌ها استفاده کنیم و در این میان شما باید این آموزش‌ها و دانشی که فرا گرفته‌اید را در آینده سازی ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده کنید و همیشه باید آماده مقابله با تهدیدات دشمنان باشید.   سیاری تصریح کرد: مجاورت با اقیانوس هند هم تهدید است و هم فرصت؛ اگر از دریا استفاده شود فرصت محسوب می‌شود، در غیر اینصورت تهدید است.

 http://javaninews.ir/ 


سنگ اندازی عربستان در بازار انرژی ایران/بعد از نفت حالا نوبت به گاز رسیده است

سنگ اندازی و کارشکنی ریاض در مناسبات بازار انرژی ایران با کشورهای منطقه،موضوع جدید و نوظهوریسنگ اندازی عربستان در بازار انرژی ایران/بعد از نفت حالا نوبت به گاز رسیده است

نیست. پیش از این به کرات،اخبار و گزارشات منتشر شده از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی موید کارشکنی ریاض علیه تهران در بازار نفت بوده است، تا جایی که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه سیاسی و اقتصادی، بخشی از تحریم های غربی ها علیه ایران با محوریتِ واشنگتن را ناشی از تضمین‌های نفتی سعودی ها به آمریکایی ها و غربی ها قلمداد می‌کنند.   به هر حال، مذاکرات برجام، برخی از این تحریم‌ها را رفع، برخی را تعدیل کرد و البته همچنان برخی از این محدودیت‌ها و نارسایی‌ها به قوت خود باقی است که تبیین و واکاوی آن را به مجال دیگری موکول می‌کنیم. آنچه که موضوع بحث گزارش ذیل است به تحرکات اخیر گازی سعودی‌ها علیه تهران در بازار گاز منطقه و بویژه خط لوله موسوم به تاپی معطوف می‌شود. به واقع، در صورت پیشروی هر چه بیشتر ریاض در این عرصه،فرصت صاردات گاز ایران به دو کشور هند و پاکستان از دست خواهد رفت  

http://javaninews.ir/ 

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دوره‌های بیست و هفتم و یازدهم حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد  مراسم دانش آموختگی دوره‌های بیست و هفتم و یازدهم حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه‌شنبه 8اسفندماه در دانشگاه جنگ برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نیروهای چهارگانه آجا و مقامات عالی رتبه نظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

سفر روحانی به دروازه طلایی اقتصاد ایران

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر‌های استانی خود امروز به هرمزگان سفر می‌کند.

این اولین سفر روحانی به استان هرمزگان از ابتدای کار دولت دوازدهم است و یکبار نیز در ۶ اسفند سال ۹۲  به عنوان رئیس دولت یازدهم از این استان دیدار کرد. در پی این سفر مصوبات و برنامه‌هایی برای رشد و توسعه هرمزگان تصویب شد و به نظر می‌رسد یکی از اهداف عمده سفر امروز رئیس جمهور به این استان پیگیری مصوبات قبلی و اطلاع از روند اجرای آن‌ها است، 

سفر روحانی به دروازه طلایی اقتصاد ایران

 

http://javaninews.ir