استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد

هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد، پرسپولیس و استقلال سهمیه گرفتند/ ملوان و راه‌آهن سقوط کردند

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد

پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قهرمانی استقلال خوزستان سقوط کرد. 

نتایج سایر دیدارهای هفته پایانی در ادامه مطلب  ادامه مطلب ...

جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با دریادار سیاری دیدار کردند.

دیدار جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با دریادار سیاری

امیر دریادار سیاری

جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالرضا خداکرمی جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و مدیران این پژوهشگاه عصر روز گذشته با دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، سردار خداکرمی ضمن ارائه گزارش تصویری از تاریخچه تشکیل، عملکرد و ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته مجموعه پژوهشگاه، درخصوص چگونگی تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون "جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس که از خطرات و آسیب‌های حوادث بزرگ است" به بیان ضرورت‌های تعامل سازنده بین نیروهای مسلح و سازمان‌ها با پژوهشگاه به منظور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه جلسه فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در ستاد فرماندهی نیروی دریایی از اهمیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و یاد شهدای آن دوران طلایی و ضرورت تبیین و معرفی بیش از پیش نقش یگان‌ها و کارکنان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و با تشریح موقعیت‌ها و ظرفیت‌های دفاعی و پژوهشی این نیرو خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین نیروی دریایی ارتش و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شد.

همچنین در این جلسه موضوعات و محورهای مورد علاقه طرفین مطرح و توافقات راهبردی و عملیاتی برای ادامه همکاری‌های دو سویه صورت پذیرفت.

گفتنی است در این جلسه سه ساعته علاوه بر حضور فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، روسای پژوهشکده‌های پژوهشگاه، معاون مطالعات تحقیقات و آموزش پژوهشگاه، مدیر روابط  عمومی پژوهشگاه و نیز معاونین پژوهشی و نیروی انسانی نیروی دریایی حاضر و مباحث مشترک مورد تبادل نظر قرار گرفت.

رازهایی که 'فرمانده نیروی زمینی ارتش' درباره درگیری با 'داعش' بر ملا کرد

افسران - رازهایی که 'فرمانده نیروی زمینی ارتش' درباره درگیری با 'داعش' بر ملا کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت:‌ «در سال ۹۳، داعش در یک فاصله زمانی کوتاه خود را از استان الانبار -عراق- به استان دیالی که هم‌مرز استان کرمانشاه و ایلام است، رساند. از طرف دیگر به سعدیه و جلولا آمدند و می‌خواستند در گام بعدی تا خانقین که در ۱۲ کیلومتری مرز ماست، برسند که یگان‌های نیروی زمینی با قدرت وارد عمل شدند.»  ادامه مطلب ...

مدرن‌سازی "تامکت‌های نهاجا" تا سال ۲۰۲۰ ؟ + تصاویر

نیروی هوایی ارتش براساس نظر رسانه‌های خارجی توانایی "اورهال" انواع جنگنده‌ها از جمله "تامکت‌ها" را دارند.

مدرن‌سازی

 
ادامه مطلب ...

درختانی که ناشناس مانده اند + تصاویر

پیشنهاد می کنیم که حتی اگر یک روز از عمر شما باقی مانده است تماشای این درختان را ازدست ندهید.  ادامه مطلب ...

دندان درد را با این معجون ضربه فنی کنید



دندان درد را با این معجون ضربه فنی کنیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کردافشاری درباره فواید نعنا اظهار داشت: نعنا مفرح و نشاط‌آور و مقوی قلب است، همچنین مصرف نعنا خون غلیظ را رقیق می‌کند. 
 
به‌گفته وی نعنا برای کسانی که ریفلاکس و سوءهاضمه دارند بسیار مفید است. مصرف کم نعنا برای رفع ریفلاکس بسیار خوب است ولی مصرف بیش از حد آن ریفلاکس را تشدید می‌کند. 


داروهای گیاهی باید با دوزهای کم و با فاصله خورده شود 

 
این متخصص طب سنتی افزود: اگر افراد می‌خواهند از فواید داروهای گیاهی بهره‌مند شوند بهتر است که داروها را با فاصله و به‌مقدار کم مصرف کنند، مثلاً یک لیوان دمنوش نعنا را به دو قسمت تقسیم کنند و هر سه ساعت بخشی از آن را بنوشند. داروها به بدن بار می‌شوند، باید کم‌کم خورده شود تا معده به آن عادت کند. 

  ادامه مطلب ...

آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!


هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت هفته‌ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار جناب آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت کار و کارگران در کشور پرداخت. 
رهبر انقلاب در دیدار کارگران تصریح کردند: جامعه‌ی کارگری یک جامعه‌ی وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ی حوادث مهم انقلاب و بعد انقلاب حضور داشت، بنده برای شکر این نعمت پیشانی به خاک می‌سایم و با همه‌ی وجود از کارگران تشکر می‌کنم.


 
ادامه مطلب ...

شکارچی تانک‌های صدام که بود؟! + تصاویر

یکی از نیروهای مجاهد و ارزشی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی "علی اکبر شیرودی" بوده که در دوران جنگ تحمیلی ده‌ها دستگاه تانک را از بین برد. هشتم اردیبهشت سالروز شهادت "شهید شیرودی" است.  

*** شهید شیرودی کیست؟ 


 
ادامه مطلب ...

باید متناسب با تهدیدات وضعیت‌ خود را ارتقا دهیم


باید متناسب با تهدیدات وضعیت‌های خود را ارتقا دهیم / جنگ داعش جنگی سخت و هدف آنها هدفی نرم است

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم تجلیل از معلمان نزاجا که در سالن شهید مطهری مقر فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد گفت: شرایط امروز ما بسیار حساس است و ما باید متناسب با تهدیدات ظرفیت‌های خود را به کمال برسانیم چرا که غفلت جبران ناپذیر است اگر کشوری متناسب با مقتضیات زمان آماده نباشد زیر ظلم زورگویان له خواهد شد.







  ادامه مطلب ...

رییس جمهوری آفریقای جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس جمهوری آفریقای جنوبی:

باید با موانعی که قدرتهای استکباری در برابر همکاری کشورهای مستقل ایجاد می‌کنند مقابله کرد

امام خامنه‌ای

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار «جاکوب زوما» رئیس‌جمهوری افریقای جنوبی،خاطرنشان کردند: کشورهای مستقل باید هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند و همکاریهای خود را برغم اخلالگریهای بعضی از قدرتهای استکباری افزایش دهند. 

ادامه مطلب ...

جانور قندهار در طبس چگونه شکار شد؟

جانور قندهار در طبس چگونه شکار شد؟ 


RQ 170

مستند نیمه بلند «شکار طبس»روایتی منتشرنشده از مهار یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا (RQ ۱۷۰) در آسمان خاطره انگیز طبس، بازنشر شد.

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت سالروز واقعه طبس و سقوط هواپیماهای آمریکایی در خاک ایران، تیزر و بخشی از مستند نیمه بلند «شکار طبس»روایتی منتشرنشده از مهار یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا (RQ 170) در آسمان خاطره انگیز طبس، بازنشر شد.