چرا زمین خوردن تلفن همراه همیشه به شکستن صفحه نمایش ختم می شود؟


با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چرا تلفن‌های همراه از سمت نمایشگر به زمین می‌خورند. 
ادامه مطلب را از دست ندهید. . . 
ادامه مطلب ...

دکترین نیروهای مسلح ما دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است.


به گزارش صدخبر؛ احمدرضا پوردستان در همایش مسئولان نیروی انسانی نزاجا با بیان اینکه ما هیچ وقت آغازگر جنگ نخواهیم بود، اظهار کرد: دردوران دفاع مقدس نیز ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبودیم. 
وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و برخی رژیم‌های منطقه حرف‌های گزافی می‌زنند اما ما هیچ جنگی را آغاز نخواهیم کرد. شاید در اطراف کشور ما کشورهای ضعیف از نظر دفاعی وجود داشته باشند اما هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران به آنها حمله نمی‌کند چون سیاست ما دفاعی است.

  ادامه مطلب ...

اگر اقتدار نیروهای مسلح نبود هیچ‌گاه میز مذاکرات اتمی شکل نمی‌گرفت


به گزارش خبرنگار دفاعی امنتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنگره خانه صلح سرباز ایران، بیان کرد: مقدماتی که امروز در جهان در حال اتفاق است بیشتر از مقدمات جنگ جهانی دوم است. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:  آقای کری دیروز صحبت کرده که منطقه با یک جنگ سی ساله مواجه است جنگ دوباره دارد فضای جهانی را در بر می‌گیرد و وارد زندگی مردم می‌شود

 
ادامه مطلب ...

زمان جنگ با ایران "حتی فرصت تلفن کردن" هم نخواهید داشت

وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.



  ادامه مطلب ...

خروج نظامیان امارات از یمن، اعلام شکست «ائتلاف عربستان» است

خروج نظامیان امارات از یمن، اعلام شکست «ائتلاف عربستان» است

امارات،جمعه پنجم نوامبر، گروه اول نظامیان خود را از یمن خارج کرد. روزنامه‌ای یمنی این اقدام را اعلام شکست ائتلاف عربستان دانست و نوشت: آیا فهمیدند که یمن قبرستان اشغالگران است؟

خبرگزاری فارس: خروج نظامیان امارات از یمن، اعلام شکست «ائتلاف عربستان» است
 
ادامه مطلب ...

دربار عربستان مروج تفکرات افراطی است

دربار عربستان مروج تفکرات افراطی است/ خطبه‌‌های علمای سعودی تفاوتی با گفته‌های بغدادی ندارد

روزنامه آلمانی در گزارشی انتقادی با عنوان «شاهزاده‌های خطرناک» نوشت: عربستان سعودی با سیاست‌های خود تروریسم و افراطی‌گری را در جهان گسترش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: دربار عربستان مروج تفکرات افراطی است/ خطبه‌‌های علمای سعودی تفاوتی با گفته‌های بغدادی ندارد

 


 
ادامه مطلب ...

شیطان با این پنج نفر کاری ندارد!

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفوان بن یحیى از امام صادق(ع) نقل مى‏ کند که فرمود: 
ابلیس گفت: پنج چیز است که من در آنها حیله ‏اى ندارم ولى بقیه مردم در دست من هستند:  
کسى که از روى صدق نسبت به خدا پناه برد و در تمام کارهایش به او توکّل کند، 
و کسى که تسبیح گفتن او در شب و روز زیاد باشد، 
و کسى که به برادر مؤمن خود همان را بپسندد که بر خود مى‏ پسندد، 
و کسى که به هنگام رسیدن مصیبت خود را نبازد، 
و کسى که به آنچه خدا به او داده راضى باشد و غم روزى نخورد.
 

تجهیز ناوشکن‌های نداجا به موشک کروز ۳۰۰ کیلومتری

دریادار سیاری خبر داد

تجهیز ناوشکن‌های نداجا به موشک کروز ۳۰۰ کیلومتری

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن‌های نداجا به موشک‌کروز قدیر خبر داد. این کروز که هفته گذشته تحویل نداجا شده است، ۳۰۰ کیلومتر برد دارد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی گفت: تجهیزات نیروی دریایی در عرصۀ دریاها، ناوهای موشک انداز و ناوشکن‌ها هستند؛ یکی از سلاح های اثرگذار و راهبردی ناوشکن ها، موشک های نصب شده روی آن ها هستند. این موشک ها، شامل موشک های سطح به هوا و سطح به سطح می شوند.

ادامه مطلب ...

امام جمعه اهل سنت: ۸۰کیلومتر به عشق زیارت اهل‌بیت(ع) قدم برداشتم و خسته نشدم

روایت آدم آسوبار از حضور در راهپیمایی اربعین در گفت‌وگو با تسنیم

 امت محمد

هفته گذشته جمعی از علما و نخبگان اهل سنت در قالب کاروان «امت محمد(ص)» به کربلا اعزام شدند. هدف آنها حضور در راهپیمایی عظیم اربعین و زیارت مشاهد مشرفه اهل بیت رسول الله(صلی الله علیه و آله) بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آدم آسوبار از علمای اهل سنت و امام جمعه مسجد امام رضا(علیه السلام) در روستای بمباسری چابهار یکی از اهالی این کاروان بود. او در گفت‌وگو با تسنیم از انگیزه‌ها و مشاهداتش در طول سفر سخن گفت. 

ادامه مطلب ...

دریادار سیاری: با اقتدار در خلیج عدن حضور داریم

دریادار سیاری: با اقتدار در خلیج عدن حضور داریم/خرید سلاح برای عربستان اقتدار نمی‌آورد

 دریادار سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش برقراری امنیت در دریا به ویژه دریاهای دور دست را جزو وظایف راهبردی نیروی دریایی دانست و تأکید کرد، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن با اقتدار حضور دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار "حبیب الله سیاری " در مصاحبه با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم درباره اوضاع امنیتی منطقه به ویژه منطقه خلیج فارس و دریای عمان گفت: ماموریت راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای آبی و منابع و منافع کشور در دریاها است. آنچه مسلم است در بحث دفاع از مرزهای آبی در خلیج فارس با وجود منابع انرژی که ما در خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز و دریای عمان داریم، قطعا نیروی دریایی با اقتدار در انجام ماموریتش تلاش می‌کند، و برای انجام هر چه بهتر این ماموریت در آماده سازی خود در ابعاد مختلف، آموزش، تجهیزات، تاکتیک ها و رزمایشها در زمان های مقرر اقدام های لازم را به عمل می آورد. 

ادامه مطلب ...

عکس هایی زیبا از مراسم رونمایی سازه های جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش

مراسم رونمایی از سازه‌های جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش- بوشهر

سرلشکر عطاالله صالحی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی(( هفتم آذر)) از سازه‌های جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از سازه‌های جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش- بوشهر 
عکس ها را در ادامه مطلب ببینید...
ادامه مطلب ...

پوتین حق دارد اردوغان را همدست داعش بداند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاردین در گزارشی به قلم "مارتین چالوف" نوشت: از اولین ماه‌های آغاز بحران داخلی در سوریه، ترکیه بیشترین دخالت را در این جنگ داشت و بیش از هر کشور دیگری در منطقه با ادامه حکومت "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، مخالفت کرد.
 
مرزهای ترکیه اولین و مهمترین کانال ورود تروریست‌ها از هر گروه شناخته شده و ناشناخته افراط‌گرا بود و از طریق همین خط مرزی حجم گسترده‌ای از تسلیحات جنگی به دست تروریست‌های داخل سوریه رسید. شهرها و روستاهای مرزی ترکیه نیز میزبان حدود یک میلیون آواره سوری است. 

  ادامه مطلب ...

پایگاه‌های نظامی آمریکا در تیررس "عماد" ایرانی

موشک عماد موشکی سوخت مایع، دوربرد،زمین به زمین است؛ این موشک که به دست کارشناسان داخلی طراحی و ساخته شده است، اولین موشک ایرانی است که قابل هدایت تا لحظه اصابت به هدف را دارد از این رو دقت این موشک بسیار بالاست.

  ادامه مطلب ...