امیر حاتمی: تضعیف قدرت دفاعی از اهداف محوری دشمنان علیه ایران است

وزیر دفاع گفت: تضعیف قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به عنوان اهداف محوری علیه ایران اسلامی از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

    امیر حاتمی: تضعیف قدرت دفاعی از اهداف محوری دشمنان علیه ایران است

 

ادامه مطلب ...

اولین تهدید علیه ایران براساس برآوردهای اطلاعاتی قرارگاه پدافند هوایی

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: برآوردهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که اولین تهدید می‌تواند علیه جمهوری اسلامی، هوایی باشد.

اولین تهدید علیه ایران براساس برآوردهای اطلاعاتی قرارگاه پدافند هوایی

 

ادامه مطلب ...

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش به کشور بازگشت

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش پس از ۵۳ روز دریانوردی به کشور بازگشت.

ناوگروه 58 نیروی دریایی ارتش به کشور بازگشت

 

ادامه مطلب ...

بودجه‌های اختصاصی برای امنیت مرزها به هیچ وجه کافی نیست


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه های اختصاص یافته برای ساماندهی مرز و برقراری امنیت به هیچ وجه کفاف امنیت مرزها را نمی دهد.

امنیت مرزها

حشمت الله فلاحت پیشه پس از بازدید از مرزهای آبی و خاکی چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت باید در قبال مرز یک سیاست جدیدتری را در پیش بگیرد و نقاط کور مرزی که تروریست ها در آنجا لانه کرده اند شناسایی و اقدامات لازم مقابله ای انجام شود.

بیشتر بخوانید:بودجه‌های اختصاصی برای امنیت مرزها

۴۰ برنامه مهم ارتش در دهه فجر اجرا می‌شوند


ارتش

 امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی خانی» در حاشیه نشست هم اندیشی روسا و مسمولان فرهنگی و روابط عمومی یگان های عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش مستقر در مشهد، به خبرنگاران افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف، اجرای رزمایش و تولید مستند از جمله برنامه های ارتش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

بیشتر بخوانید:۴۰ برنامه مهم ارتش در دهه فجر اجرا می‌شوند

آمریکا با حربه ایران‌هراسی ۸۰۰ میلیارد دلار اسلحه فروخت


 معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی با حربه ایران هراسی ۸۰۰ میلیارد دلار اسلحه در منطقه فروخت و منابع کشورهای اسلامی را غارت کرد.

حبیب‌الله سیاری

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در اختتامیه سی ‌و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب تاکنون تلاش کرده تا با ترور، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و مذهبی، تحریم و شبیخون فرهنگی مانع از پیشرفت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.



 

ادامه مطلب ...

بازدید هیئت نظامی پاکستان از دانشگاه هوایی شهید ستاری

هیئت نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کردند.

بازدید هیئت نظامی پاکستان از دانشگاه هوایی شهید ستاری

  

ادامه مطلب ...

برگزاری نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان دافوس آجا

نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با تعدادی از دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد.

    برگزاری نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان دافوس آجا

 

ادامه مطلب ...

امیر ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی ارتش شد


امیر ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی ارتش شد

 امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه باید به قطب علمی پدافند هوایی در منطقه تبدیل شود؛ پس باید تمامی تلاش خود را به کار ببندیم تا به این هدف که دور از انتظار نیست، برسیم.

وی در ادامه با تشکر از زحمات امیر «فرجپور» فرمانده سابق دانشگاه پدافند هوایی، حکم انتصاب امیر ساعدی را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/

امیر ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی ارتش شد

موشک کروز کوثر؛ قاتلِ ناوچه اسرائیلی ساعر در جنگ ۳۳ روزه

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست.

منتشر نشود//موشک کروز کوثر

بیشتر بخوانید:موشک کروز کوثر؛


برای حضور قدرتمند در دنیا نیازمند علم و دانش هستیم

امروز برای حضور قدرتمند در دنیا نیازمند

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش تشریح دستاورد‌های نداجا که صبح  روز دوشنبه ۱۲ آذر ماه در دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش برگزار شد اظهار کرد: ۸۰ درصد مردم دنیا در کنار دریا زندگی می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد تجارت جهان از طریق دریا صورت می‌گیرد، این‌ها اهمیت بالای دریا و توان و دانش دریایی را نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:برای حضور قدرتمند در دنیا نیازمند علم و دانش هستیم

ناوشکن ایرانی «سهند» می‌تواند مایه شرمساری نیروی دریایی آمریکا شود


پایگاه آمریکایی «نشنال اینترست» در مطلبی نوشت: نیروی دریایی ایران روز شنبه یک ناوشکن جدید داخلی رادارگریز به ناوگان خود اضافه کرد و این ناوشکن جنگی را به همراه سامانه‌های رادارگریز آن به ناوگان نیروی دریایی این کشور در دهانه تنگه هرمز ملحق کرد. تنگه‌ای که از نظر استراتژیک چالشی دیگر برای نیروی دریایی آمریکا محسوب می‌شود.

ناوشکن سهند، اولین نوع جدید از ناوهای جنگی ایران است. دریادار دوم علیرضا شیخی در مصاحبه با تلویزیون دولتی ایران اعلام کرد: این ناوشکن با طراحی جسورانه و خلاقانه و با استفاده از دانش فنی نیروی دریایی ایران ساخته شده است و قابلیت های رادارگریز دارد.

بیشتر بخوانید:ناوشکن ایرانی «سهند» 

موشکی که پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا را شخم می‌زند

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

قاتلی که پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا را به راحتی نابود می‌کند

بیشتر بخوانید:موشکی که پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا را شخم می‌زند

تیزپروازان نهاجا اقتدار خود را به نمایش گذاشتند


تیزپروازان نهاجا اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه ۶ آذر ماه با دو فروند هواپیمای جنگنده صاعقه، سه فروند اف۴ و دو فروند اف ۱۴ و یک فروند هواپیمای آموزشی پی سی۷  اقدام به اجرای نمایش هوایی در آسمان خلیج فارس کردند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه به مدت ۴ روز آغاز به کار و هر روز عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ نمایش هوایی توسط تیم های آکروجت خارجی و هواپیماهای ایرانی در آن برگزار می‌شود.

قدرت نمایی جنگنده‌‌های ایرانی در نمایشگاه هوایی کیش + فیلم

بیشتر بخوانید:تیزپروازان نهاجا

الحاق «ناوشکن سهند» و «زیردریایی غدیر» به نیروی دریایی ارتش تا چند روز آینده


الحاق «ناوشکن سهند» و «زیردریایی غدیر» به نیروی دریایی ارتش تا چند روز آیندهامیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه ۶ آذر ماه در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نداجا با آرمان‌های امام خمینی (ره) که در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: پس از آسیبی که متوجه ناوشکن دماوند شد، کار ساخت ناوشکن جدید دماوند آغاز شد.

وی افزود: من امروز می‌گویم که ساخت ناوشکن دماوند جدید، ۱۸ ماه به طول خواهد انجامید؛ کار‌های زیادی بر روی سازه دماوند جدید صورت گرفته است؛ تا آخر سال ۹۷ موتور‌های دماوند جدید نصب شده و سیستم‌های آن کاملا عملیاتی خواهند شد و این شناور در آب قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:الحاق «ناوشکن سهند» و «زیردریایی غدیر»

سایه موشک کروز سومار روی سرِ اروپا

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود .

غربی که باید به احترام موشک سومار بایستد

بیشتر بخوانید:سایه موشک کروز 

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند


فرماندهان و کارکنان نیروی دریای ارتش با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردنددر آستانه هفتم آذر «روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران»، کارکنان و فرماندهان این نیرو صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آذر) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ‌کننده نداجا، تورج حسنی مقدم جانشین نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام محمد مظفری‌نژاد رییس سازمان عقیدتی سیاسی نداجا حضور داشتند.

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش

قدرت نمایی جنگنده‌‌های ایرانی در نمایشگاه هوایی کیش + فیلم


نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران (ایران ایرشو) از تاریخ ۵ تا ۸ آذر ۱۳۹۷ در جزیره کیشبرگزار می‌شود. در این رویداد جهانی آخرین دستاوردهای هوایی، هواپیمایی و هوافضای ایران و کشورهای خارجی به نمایش گذاشته می‌شود.

نهمین نمایشگاه ایران ایرشو همچون دوره‌های قبل، نمایش‌های هوایی جذابی برای بازدید کنندگان تدارک دیده است.

نمایش فیلم:قدرت نمایی جنگنده‌‌های ایرانی


امام خامنه‌ای: قطعاً مردم یمن و انصارالله پیروز خواهند شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عرض ما به ملت‌های مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه می‌توانید تقویت کنید که راه نجات منطقه تقویت بیداری اسلامی است.

امام خامنه‌ای: قطعاً مردم یمن و انصارالله پیروز خواهند شد

 

ادامه مطلب ...