تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود


  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است. 

وی با اشاره به اینکه تانک «کرار» از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیرو‌های مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  


تقدیر از کمک‌های ایران برای ‌غلبه ارتش عراق ‌بر گروه تروریستی ناپاک داعش


وزیر دفاع کشورمان و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با ‌‌وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

  امیر حاتمی وزیر دفاع جمهو‌ری اسلامی ایران و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

امیر حاتمی در این دیدار با بیان اینکه اشتراکات فراوانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بین دو کشور ایران و عراق وجود دارد، اظهار داشت: این اشتراکات موجب همبستگی و نزدیک‌تر شدن دو کشور شده است.

وی عزیمت حجم بالای هر ساله زوار عتبات عالیات از ایران اسلامی به سوی کشور عراق و بالعکس کثرت جمعیت عراق برای زیارت حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران را نمونه‌ای از این اشتراکات دینی و مذهبی عنوان کرد و افزود: جا دارد از میهمان‌نوازی‌ها و پشتیبانی‌های کشور عراق در این سفر‌های معنوی به ویژه مراسم اربعین حسینی و عاشورا تشکر کنم.

http://javaninews.ir 

امضای تفاهم همکاری میان وزیر دفاع ایران و وزیر صنایع و معادن عراق


  امیر سرتیپ امیر حاتمی در سفر به عراق در دیدار با وزیر صنایع و معادن عراق یادداشت تفاهم همکاری صنعتی امضا کرد.

امیر سرتیپ حاتمی پس از امضای قراداد به همراه وزیر عراقی در یک نشست خبری شرکت کرد.

وزیر دفاع در این نشست خبری با ابراز خرسندی از امضای این یادداشت تفاهم همکاری صنعتی با بیان اینکه امنیت منطقه بهم پیوسته است، اظهار کرد: فقط با نسخه‌های داخل منطقه می‌توان امنیت منطقه را حفظ و تقویت کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور عراق تاکید دارد، افزود: همین نگاه را نیز مسئولان عراقی نسبت به توسعه همکاری‌های دو جانبه با ایران دارند.

ادامه مطلب:

 

http://javaninews.ir   

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان مشخص شد/ غیبت ایرانی ها در لیست اعلام شده


بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان مشخص شد/ خبری از ایرانی ها نیست ، هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درحالی به پایان رسید که 3 تیم ایرانی ( استقلال - پرسپولیس و ذوب آهن ) به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و حالا  به طور قطع از نمایندگان ایران، یک تیم راهی هشت تیم برتر آسیا خواهد شد.

در نخستین مرحله حذفی این مسابقات و در دور رفت،    پرسپولیس ورزشگاه هزاع بن زیاد امارات میهمان الجزیره است و استقلال باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

تراکتورسازی هم تنها نماینده ایران بود که بدون برد و با کسب تنها 2 امتیاز با هدایت ساغلام ترکیه ای از لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

گزارش"امیر حیدری" از توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نمایندگان

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس توان رزمی این نیرو را تشریح کرد.

    گزارش"امیر حیدری" از توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نمایندگان

 

ادامه مطلب ...

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت ۴ تن از مرزبانان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی


معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری از ساعت یک بامداد شروع شد و تا سه بامداد در نقطه صفر مرزی میرجاوه ادامه یافت. 

وی ادامه داد:درگیری مرزبانان جنوب شرق کشور در مرز میرجاوه با اشرار در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل ۸۹، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر محدوده چالشکر رخ داد که  دو مرزبان و دو تن از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند.

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت  مرزبان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت ۴ تن از مرزبانان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی

وی ادامه داد:در این درگیری، استواردوم وحید حسین زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور  از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و زکریا نوتی زهی و محمود رجب نیا از نیروهای بسیجیان طرح امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و سه نفر از نیرو‌های مرزبانی و بسیجی  به نام های علی رضایی، محمود جلیلی و محمد عثمان وحیدی فرهم مجروح شدند.

کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور


به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله کلان مواد منفجره را که قرار بود با پوشش مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور وارد شود، کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اداره کل استان سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی توانستند گروه‌های تروریستی را در انتقال 80 کیلوگرم مواد منفجره ترکیبی، 17 عدد تله انفجاری پدالی (مخصوص به‌کارگیری در بمب‌های کنار جاده‌ای و تله‌های انفجاری)، 28 قبضه سلاح کمری با دو هزار و 100 فشنگ، 35 قبضه نارنجک جنگی، ده‌ها چاشنی الکترونیکی، فتیله و تجهیزات انفجاری ناکام بگذارند.

   در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)همچنین 580 کیلوگرم مواد مخدر از تروریست‌ها کشف کردند.

جزئیات جدید از مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله موشکی


جزئیات جدید از مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله موشکی

  به نقل از اسپوتنیک، "ایگور کوناشنکو" سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که سامانه روسی دفاع موشکی "پانستیر اس 1"  که توسط نیروهای سوریه مورد استفاده قرار گرفت تاثیر گذاری 100 درصدی خود در برابر حملات موشکی غرب را نشان داد.

کوناشنکو اضافه کرد که سامانه دفاع موشکی سوریه 112 موشک برای مقابله با موشک‌های شلیک شده از سوی آمریکا، فرانسه و انگلیس شلیک کرده است.

آمریکا، فرانسه و انگلیس بامداد شنبه با بهانه کردن وقوع حمله شیمیایی در منطقه «دوما» در غوطه شرقی، اهدافی در سوریه را هدف حمله قرار دادند.

دولت سوریه هر گونه دخالت در حمله شیمیایی را رد و از بازرسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی برای انجام بررسی‌های لازم دعوت کرده است. حمله کشورهای غربی به سوریه قبل از آغاز تحقیقات بازرسان این سازمان انجام شد. 

ادعای وقوع حمله شیمیایی در «دوما» در حالی شنبه شب 18 فروردین‌ماه (7 آوریل) توسط معارضان سوری مطرح شد که ارتش سوریه در حال پیشروی در این منطقه بود. 

دولت سوریه در سال 2013 با همکاری روسیه و تحت نظارت کشورها و سازمان‌های بین‌المللی از جمله آمریکا و سازمان ملل، تمام سلاح‌های شیمیایی خود را نابود کرد.


دستاوردهای جدید هوانیروز ارتش رونمایی شدند


رژه بالگرد های هوانیروز در روز ارتش

دستاوردهای جدیدهوانیروز ارتش در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد. 

  صبح دبروز با حضور امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا  از سه دستاورد بومی هوانیروز در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد.

 موشک شفق

موشک شفق نخستین بار در صنعت بالگردی ارتش با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز طراحی، تولید و مورد آزمایش قرار گرفته است. از خصوصیات بارز موشک شفق، برد ۸ تا ۱۲ کیلومتری است که اهداف را مورد رهگیری و اصابت دقیق قرار می‌دهد.از ویژگی‌های دیگر این موشک بومی بودن فناوری ساخت و طراحی است.

فیلم/ ارتقای برد موشک‌های بالگردی هوانیروز

دوربین دید در شب

از برنامه‌های دیگر هوانیروز عملیاتی کردن دوربین دید در شب و نصب بر روی تمامی بالگردهای هوانیروز بود. با این کار علاوه بر افزایش برد عملیاتی و پایش دشمن متخاصم در دل شب، قدرت مانور و آتش این وسایل پرنده ارتقا یافته است.

 تسلیح بالگردها به راکت‌انداز و تیربار

دستاورد دیگر هوانیروز ارتش، تسلیح هجومی به تهاجمی و تجهیز بالگردهای شناسایی، پشتیبانی و ترابری هوایی هوانیروز به سامانه راکت انداز و تیربار است که موجب ارتقای قدرت تهاجمی و پوشش نقاط ضعف عملیاتی در رزم نزدیک می‌شود.امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی از شهدا و پیشکسوتان و همچنین عینیت بخشیدن به اوامر مطاع و نورانی و مبارک مقام معظم رهبری قدرت بالگردی منطقه است. 

پدر و پسر آدمخوار در تهران به دام افتادند + عکس

۱۱ فروردین ماه سال گذشته دختر جوانی از راز عجیب ناپدید شدن مادربزرگش پرده برداشت. 

این دختر به قاضی گفت: روز گذشته هر چه با خانه مادربزرگم تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود و همین باعث نگرانی ام شد تا به خانه وی در غرب تهران بروم و زمانی که وارد خانه قدیمی شدم پدر و پسر آشنایی که به خاطر تنها بودن مادربزرگ با هم زندگی می‌کردند ادعا کردند که روز گذشته مادربزرگم از خانه خارج شده و در این مدت فکر می‌کردند او به خانه ما آمده است.

پدر و پسر آدمخوار در تهران به دام افتادند + عکس

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 


امام خامنه‌ای:‌ حمله به سوریه جنایت است

 رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است؛‌ رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند.

امام خامنه‌ای:‌حمله به سوریه جنایت است/رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

 

ادامه مطلب ...

ایران به عهد خود با ملت و دولت سوریه پایبند است

وزیر دفاع کشورمان گفت: بر تداوم حمایت از محور مقاومت به ویژه ملت سوریه تاکید دارم.

ایران به عهد خود با ملت و دولت سوریه پایبند است  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در گفت وگوی تلفنی با ژنرال علی ایوب وزیر دفاع سوریه، اقدام جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس در تهاجم به کشور سوریه را نقص قوانین بین المللی و اصول انسانی دانست که به صورت بی شرمانه توسط مثلث شرارت اتفاق افتاد.

وی حمله موشکی به سوریه را مصداق بارز دیگری از عملکرد جنایتکارانه استکبار جهانی علیه مردم مظلوم منطقه دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سالهاست در امور کشورهای مسلمان دخالت می کند که ظلم و سرکوب مردم مظلوم فلسطین نیز از جمله این جنایات توسط آنها و عواملشان است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

در کنار ملت سوریه با تروریست ها مقابله می کنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ملت و نیروهای مسلح ایران مثل گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.

در کنار ملت سوریه با تروریست های جنایتکار مقابله می کنیم

  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه که بامداد امروز 25 فروردین ماه انجام شد، عصر امروز در ارتباط تلفنی با سپهبد علی ایوب وزیر دفاع این کشور، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی به تمامیت ارضی سوریه، از ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه در مقابل متجاوزین تقدیر و تشکر کرد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

تجاوز «مثلث شرارت» به سوریه/تمسخر موشک‌های به اصطلاح هوشمند ترامپ توسط صهیونیست‌ها!

تجاوز آشکار آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه به بهانه نخ نمای «حمله شیمیایی» درحالی اتفاق افتاد که حتی رسانه‌های جیره‌خوار صهیونیستی هم به ناکارآمدی آن اذعان کردند.

تجاوز «مثلث شرارت» به سوریه؛ موشک‌های هوشمند به سخره گرفته شدند ،سه کشور آمریکا انگلیس وفرانسه بامداد امروز در حمله هوایی و موشکی مراکزی را در سوریه مورد هدف قرار دادند. خبرهای رسیده حاکی است فرودگاه مزه، مرکز پژوهش ها در برزه، جمرایا و مصیاف در سوریه مورد هدف قرار گرفتند. در این حمله که با مشارکت آمریکا، انگلیس و فرانسه انجام گرفته، از کشتی های نظامی و از هواپیما استفاده شده است. دقایقی پس از آغاز حمله، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: اندکی پیش من به نیروهای مسلح آمریکا دستور آغاز حملات به مواضعی در سوریه که با توانمندی‌های شیمیایی بشار اسد مرتبط هستند را صادر کردم.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

دریادار سیاری: در طراحی و‌ تولید تجهیزات روی پای خود ایستاده‌ایم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در بحث طراحی و‌ تولید تجهیزات روی پای خود ایستاده‌ایم و همه نیازمان را که قبل از انقلاب بیگانگان تولید می‌کردند خودمان تولید می‌کنیم.

دریادار سیاری: در طراحی و‌ تولید تجهیزات روی پای خود ایستاده‌ایم

 

ادامه مطلب ...

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران


امیر قربانی گفت: در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، هوانیروز بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

  امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفت‌وگویی با ماهنامه صف به تشریح توان بالگردی ارتش و موضوع مقابله با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران پرداخته است. 

قربانی در این گفت‌وگو تاکید کرد: امروز بالگردهای ما از عهده تمام ماموریت‌های محوله برمی‌آیند. در واقع هوانیروز با توجه به تهدیدهای موجود، برنامه‌ریزی و عمل می‌کند. به عنوان مثال در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، مقام معظم رهبری محدوده مورد تهدید داعش را خط قرمز نظام می‌دانستند و هوانیروز با اطاعت اوامر و نظر به تدابیر ایشان وارد عمل شد و بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

http://javaninews.ir 

آمریکا چگونه می‌تواند به سوریه حمله کند؟


  به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه تعهد کرد موشک‌هایی را به سوی سوریه خواهد فرستاد. این تهدید وی در حالی بیان شده است که گزارش‌هایی ادعایی درباره وقوع حمله شیمیایی در دوما واقع در غوطه شرقی سوریه منتشر شده است. 

حال پرسش اینجاست آمریکا که احتمال دارد همراه با فرانسه و انگلیس به سوریه حمله کند، چه مناطقی را هدف قرار خواهد داد و خطرات محاسبات اشتباه این کشورها در قبال ایران و روسیه چه خواهد بود.

اهداف حمله احتمالی ترامپ به سوریه چه خواهد بود؟ 

آمریکا و دو متحد خود به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه، ادعا کرده اند قصد دارند از تکرار چنین حمله‌هایی جلوگیری کنند و به این ترتیب، به نظر می‌رسد کارخانه‌ها و مناطق نگهداری از اسلحه در این کشور را هدف قرار خواهند داد.

http://javaninews.ir 

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟


اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

 از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری «امام خمینی (ره) »بر ضد استکبار جهانی و براندازی رژیم شاهنشاهی در ایران، جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه کشور‌هایی قرار گرفته که این نظام را خطری برای موجودیت خویش و تامین اهداف و منافع اشان در منطقه دانسته اند.

آگاهی از پتانسیل بالای قدرت نرم شیعه و درک این حقیقت که مؤلفه هایی، چون استقلال طلبی، آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی به عنوان ارکان اساسی تشکیل دهنده این قدرت، به زودی مرز‌های ایران را در می‌نوردد و زمینه تشکیل دولت‌های اسلامی مشابه ایران را در منطقه فراهم خواهد کرد، موجب کلید خوردن پروژه‌ای به نام «شیعه هراسی» و «ایران هراسی» به منظور تحریف و مصادره محتوای فرهنگی بیداری اسلامی شد که در همان سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مهمترین راهبرد استکبار جهانی جهت مقابله با ایران اسلامی تبدیل شد.

http://javaninews.ir 

کانادا، آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی نخواهد کرد


پشت کردن نخست‌وزیر کانادا به ترامپ

  به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا روز چهارشنبه گفت کشورش در هیچ‌ گونهحمله هوایی به سوریه، به آمریکا ملحق نخواهد شد.

ترودو گفت: «ما به دنبال حضور یافتن در سوریه نیستیم.»

ترودو در مصاحبه خود با رادیو کانادا اشاره کرد کشورش در حال حاضر در عراق و لتونی عملیات نظامی انجام می‌دهد و برنامه دارد در جمهوری مالی نیز مستقر شود.

ترودو اظهارات خود را پس از هشدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد حمله هوایی به سوریه در پی ادعای استفاده بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) از سلاح شیمیایی در این منطقه، بیان کرد. 

چرا اسرائیل فرودگاه نظامی تیفور سوریه را هدف قرار داد؟


چرا اسرائیل فرودگاه نظامی تیفور سوریه را هدف قرار داد؟ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، تحلیلگران در فلسطین اشغالی نشست روسای سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا را یکی از دلایل اصلی دانستند که تل آویو را بر آن داشت تافرودگاه نظامی تیفور سوریه را مورد هجوم موشکی خود قرار دهد.

هر چند تحلیلگران اسرائیلی در بیان عوامل پشت پرده ای که در شکل گیری حمله به فرودگاه تیفور تاثیرگذار بودند اختلاف نظر دارند، اما در این موضوع توافق نظر دارند که نتیجه کنفرانس سه جانبه در آنکارا از دلایلی اساسی است که اسرائیل را واداشت تا این حمله را اجرایی کند زیرا نگران تغییر موازنه راهبردی در سوریه است به گونه ای که روند تغییر به زیان اسرائیل خواهد بود. الون بن داوید، تحلیلگر امور نظامی در شبکه ده اسرائیل در این باره گفت: «این کارت زردی بود که اسرائیل از روسیه دریافت کرد، پیام این کارت این بود که ما تسلیم حملات شما در سوریه نمی شویم، ما در آنکارا کنفرانسی را برگزار و عزممان را برای تشکیل سوریه ای مستقل و با ثبات جزم کرده ایم.»

http://javaninews.ir/ 

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره سوریه را وتو کرد


روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره سوریه را وتو کرد به نقل از رویترز، روسیه  در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سوریه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره این کشور را وتو کرد.   

نماینده روسیه در سازمان ملل پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره حمله شیمیایی ادعایی در دومای سوریه در شورای امنیت به رأی گذاشته شود، مسکو آن را وتو خواهد کرد.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش از رای‌گیری در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه و حمله شیمیایی در این کشور مدعی شد: «ما باید به این حملات وحشیانه به غیرنظامیان در سوریه پایان دهیم.»

http://javaninews.ir 

می‌توانیم ظرف چندساعت در مکه و مدینه نماز بخوانیم


می‌توانیم ظرف چندساعت در مکه و مدینه نماز بخوانیم/ جنگ آل‌سعود با ایران یعنى سرنگونى عربستان

  حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسف الناصری» معاون دبیرکل مقاومت اسلامی النُجَبا در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای "آفاق" ضمن اشاره به اینکه تمام مذاهب اسلامی به امام مهدی (عج) معتقدند، اظهار کرد: رژیم شرور سعودی تفرقه‌جو است؛ وگرنه حتی "القاعده" نیز به مهدویت اعتقاد داشت و «بن‌لادن» را مهدی موعود می‌دانست! اغلب مقامات ارشد آمریکایی هم پیرو کلیسای انجلیکانی هستند و به موضوع منجی اعتقاد دارند.

وی در ادامه افزود: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند. آل‌سعود از موشک‌های پابرهنگان یمنی به وحشت افتاده و با رسیدن محور مقاومت به عربستان و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، ارکان حکومتشان در معرض فروپاشی قرار گرفته است.

معاون دبیرکل نُجَباء با تأکید بر اصالت یهودی و پیوندهای صهیونیستی آل‌سعود، اظهارات اخیر بن‌سلمان را حرکتی با نیت سرپوش نهادن بر شکست‌های اخیر اسرائیل و اتباع آن در برابر محور مقاومت دانست و گفت: ریاض برای جبران ناکامی‌ها می‌کوشد به‌سرعت روابطش را با تل‌اویو علنی کند.

 الناصری در بخش دیگری از گفت‌وگو خاطرنشان کرد: آل‌سعود آثار اسلامی را نابود کردند، زیرا با اصل اسلام دشمن‌اند. آن‌ها حتی خانه پیامبر (ص) را به سرویس بهداشتی تبدیل کردند!

http://javaninews.ir/ 

مکان هایی باورنکردنی


عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین مکان‎ها و مردمان خاصش را بشناسید!

در این مطلب با ۹ مورد از مکان های شگفت انگیز در نقاط مختلف دنیا آشنا خواهید شد.

 مکان هایی باورنکردنی در سراسر دنیا وجود دارد که مردمان، فرهنگ و ویژگی های منحصر به فردشان برای ما عجیب هستند. به نظر می رسد رازی مشترک ساکنان این مکان ها را دور هم گرد آورده است. 

۱- سرزمین کوتوله ها، چین

زندگی در اجتماع برای معلولان دشوار است. با این حال، قلمرویی سحرانگیز مختص به آن ها در نزدیکی شهر کانمینگ کشور چین وجود دارد. این دنیای منحصر به فرد به دست «چن مینگ جینگ» ساخته شد. او به کوتوله های سراسر دنیا پیشنهاد داد برای زندگی به این دهکده بیایند. حالا جمعیت این مکان ۱۲۵ نفر است که از ۱۹ تا ۴۸ سال سن دارند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

خواندن آزمایش خون


خواندن آزمایش خون

با مطالعه این خبر آزمایش خون خود را پیش از مراجعه به پزشک تفسیر کنید.
آزمایش خون به عنوان یکی از مهم ترین و رایج ترین  آزمایشاتی است که در بین افراد مختلف صورت می گیرد. آزمایش خون (CBC) جهت تشخیص بسیاری از بیماری ها و از همه مهم تر نشان دادن شرایط حیاتی و کلی بدن دارای اهمیت زیادی است.    
 
به همین جهت آشنایی با نحوه خواندن آزمایش خون می تواند کمک خوبی برای خود افراد باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با اصطلاحات و حروف اختصاری آزمایش خون و تفاسیر آن ها آشنا کنیم.
 حروف اختصاری  در هر آزمایش
ادامه مطلب

وزیر دفاع: دولت ترکیه به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد

وزیر دفاع در مصاحبه با شبکه روسیا الیوم گفت: کشورهایی که بدون هماهنگی با دولت سوریه وارد این کشور شده اند، باید خاک این کشور را ترک کنند.

وزیر دفاع: دولت ترکیه به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد

 

ادامه مطلب ...