الحاق ناوشکن سهند در آینده نزدیک

دریادار سیاری خبر داد

 تولید ناوهای موشک‌انداز جدید در نیروی دریایی ارتش


الادمیرال سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توانایی دریایی نیروهای مسلح ایران برای تعقیب دیگران نیست و بلکه برای دفاع از سرزمین‌مان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به بندرعباس، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس با بیان اینکه امروز گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه به معرض نمایش گذاشته شد، گفت: هدف از برگزاری رژه دریایی در بندرعباس این بود که توانایی فوق‌العاده‌ای در برقراری امنیت و حفظ صیانت از منافع خود در خلیج فارس و تنگه هرمز وجود دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع و مرزهای خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هرکس اجازه تعرض به خود را بدهد پشیمان خواهد شد و باید این فکر را از مغزش بیرون کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تولید ناوهای موشک‌انداز جدید در نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: ما در این حوزه توانایی بالایی داریم، اما این توانایی ما برای تعقیب دیگران نیست، بلکه برای دفاع از سرزمین‌های خودمان است.

دریادار سیاری گفت: ما در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم، خلیج فارس را خانه خود می‌دانیم و در خانه خود هم رزمایش و هم رژه برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما تمام دستورات فرمانده کل قوا را اجرا می‌کنیم و بر خواسته‌های ایشان پافشاری خواهیم کرد، گفت: هرگونه تحرک را رصد کرده و می‌کنیم و هیچ اتفاقی بدون کنترل و رصد نیروی دریایی ارتش نخواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر افزایش همکاری بین سپاه و ارتش گفت: ما سپاه و ارتش را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانیم و فقط حیطه انجام کارها جداست، ولی در عین حال پشتیبان هم هستیم.

دریادار سیاری در پایان سخنانش از الحاق ناوشکن سهند به نیروی دریایی در آینده نزدیک خبر داد.

"ذوالفقار" از نیام بیرون آمد

 از قدرت‌نمایی موشکی سپاه در تهران و بندرعباس تا پرواز جنگنده‌های ارتش بر فراز خلیج فارس

گزارش کامل رژه

مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و سراسر کشور برگزار شد. 

ادامه مطلب ...

نقش مثبت تکاوران نیروی دریایی در آزادسازی خرمشهر

 
**نقش مثبت تکاوران نیروی دریایی در آزادسازی خرمشهر
 
تفنگداران نیروی دریایی در آن ایام، با در اختیار داشتن پایگاهی در ضلع جنوبی خرمشهر، در درگیری‌های 34 روزه خرمشهر، حضور فعالی داشتند به نوعی که می‌توان مدعی شد محور مقاومت در خرمشهر نیروی دریایی بود. راهبرد دشمن بعثی این بود که ظرف یک هفته در میدان آزادی، مصاحبه مطبوعاتی داشته باشد اما با مقاومت 34 روزه تفنگداران نیروی دریایی مواجه شد و پشت درهای بسته ماند و وعده 3 روزه فتح خرمشهر 34 روز طول کشید و این دومین شکست دشمن بعثی در کوی ذوالفقاریه بود که مقاومت گردان سرهنگ کهتری(معروف به امیر آبادان) و ناخدا صمدی(فرمانده تکاوران دریایی) آن را رقم زد. 
 
این وقفه 34 روزه، فرماندهان عراقی را در ادامه گام‌های بعدی دچار تردید نمود و زمانی این تردید دشمن جدی‌ شد که فهمیدند تمام این کابوس 34 روزه را گروه معدودی زن و مرد رقم زده‌اند که قریب به اتفاق آنان غیرنظامی بوده و کمترین آشنایی هم با کاربرد سلاح‌های سبک  نداشته‌اند. 
 
در جریان محاصره خرمشهر و آبادان، راه آبی برای تردد وجود داشت و از همین راه، متجاوزان، مهمات را به آبادان منتقل می‌کردند. در سال 1360 حصر آبادان کامل شد و نیروی دریایی در آن ایام، با هواناوها و بالگردهای RH به بندر امام، آبادان و بهمنشیر، نیروهای تازه نفس و مهمات و غذا می‌رساندند. صدام در 29 شهریور 1359 بر خلاف موازین حقوق بین‌الملل، در نطقی در جلسه مجمع ملی عراق به صورت یکجانبه قرارداد 1975 الجزیره را پاره و تأکید کرد که عراق، هیچ حقی را برای ایران در شط‌العرب(اروندرود) قائل نیست و حاکمیت خود را به شط‌العرب اعمال خواهد کرد. 
 
متعاقب این اقدام، صدام در 31 شهریور 1359 تهاجم وسیع و سراسری ارتش بعث به ایران اسلامی را آغاز کرد و این هجوم وحشیانه منجر به یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های دنیا پس از جنگ جهانی دوم شد. 

 

بازدید دریادار سیاری از نمایشگاه تجهیزات هوایی آفریقای جنوبی

بازدید دریادار سیاری از نمایشگاه تجهیزات هوایی آفریقای جنوبی

بازدید سیاری از نمایشگاه آفریقای جنوبی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه تجهیزات هوایی آفریقای جنوبی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، در ادامه سفر به کشور آفریقای جنوبی، از نمایشگاه تجهیزات هوایی این کشور و غرفه‌های تخصصی ساخت زیردریایی و ناوشکن مستقر در این نمایشگاه، بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به‌دعوت همتای آفریقای جنوبی خود به این کشور سفر کرده و از این نمایشگاه بازدید کرده است.

نمایشگاه تجهیزات هوایی آفریقای جنوبی، به‌غیر از غرفه‌های شامل نیروهای هوایی، غرفه‌های بسیاری در حوزه نیروهای دریایی و زمینی هم دارد.

دستاوردهای پهپادی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

با حضور امیر پوردستان

دستاوردهای پهپادی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

پهپاد ابابیل 3

دستاوردهای جدید پهپادی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر پوردستان رونمایی شد. 

ادامه مطلب ...

اقدام ارتش سوریه هوشمندانه بود

رسانه‌های صهیونیست: اقدام ارتش سوریه هوشمندانه بود

هواپیمای اسرائیلی

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی اقدام ارتش سوریه در سرنگون کردن دو هواپیمای این رژیم را اقدامی هوشمندانه و تحولی بسیار حائز اهمیت توصیف کردند. 

ادامه مطلب ...

اقدام ارتش سوریه هوشمندانه بود

رسانه‌های صهیونیست: اقدام ارتش سوریه هوشمندانه بود

هواپیمای اسرائیلی

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی اقدام ارتش سوریه در سرنگون کردن دو هواپیمای این رژیم را اقدامی هوشمندانه و تحولی بسیار حائز اهمیت توصیف کردند. 

ادامه مطلب ...

امام زاده‌ای که مقام معظم رهبری به زیارتش رفت

امام زاده‌ای که مقام معظم رهبری به زیارتش رفت

عزاداری شهادت امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال

در برخی کانال های تلگرامی و برخی وبلاگ ها خبری آمده بود که رهبر معظم انقلاب صبح روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه به زیارت حضرت علی بن محمد باقر علیه السلام مشرف شدند. 

ادامه مطلب ...

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی

به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سیر و لیمو در بسیاری از درمان های طبیعی مفید واقع شده و از عطر و طعم آن ها در بسیاری از غذاها استفاده می شود، ترکیب سیر و لیمو به طور قابل توجهی می تواند سلامت شریان ها را افزایش دهد این مواد همچنین موجب کاهش جریان و فشار خون شده بنابراین کمتر در معرض حمله قلبی و سکته قرار می گیرید.
 
ما به شما یک داروی طبیعی و بسیار قدرتمنداز این 2 ماده شگفت انگیز معرفی می کنیم:



 
ادامه مطلب ...

"زنبورهای بالتیک" به ایران می‌آیند

"زنبورهای بالتیک" به ایران می‌آیند/ برگزاری نمایش هوایی در جزیره کیش + تصاویر

زنبورهای بالتیک

حضور تیم نمایش هوایی زنبورهای بالتیک در نمایشگاه هوایی کیش، قطعی شد. 

تصاویر زیبا را در ادامه مطلب ببینید... 

ادامه مطلب ...

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به همرزمان شهیدش پیوست

در حین اجرای ماموریت

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به همرزمان شهیدش پیوست

امیر شیروانی

امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای ماموریت و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

امیر دریادار شیرانی از فرزندان ولایت‌مدار و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرایی نمودن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، در صف اولین سربازان زحمتکش امام زمان(عج) خدمات و اقدامات چشمگیر و شایسته‌ای را به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش به هموطنان محروم مستقر در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه نمود.

این فرمانده مجاهد و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها خدمت صادقانه به کشورمان در راه تامین خطوط مواصلاتی و کشتیرانی در آب‌های آزاد و بین‌المللی و نیز فراهم نمودن زیرساخت‌های معیشتی برای مردم سواحل مکران که همواره مورد تایید و تشویق سلسله مراتب ارتش و نیروهای مسلح قرار می‌گرفت پس از قریب به سه دهه خدمت در لباس مقدس سربازی ولایت، به دیار باقی شتافت.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در گذشت این فرمانده مجاهد، نستوه، مقتدر، جهادگر و پرتلاش که تمامی فعالیت‌ها و مجاهدت‌های‌شان همچون سایر همرزمانش در نیروی دریایی راهبردی ارتش به تعبیر رهبر معظم انقلاب "یک مجاهدت خاموش" است را به خانواده محترم ایشان، آحاد ملت شریف ایران به ویژه امیر فرماندهی و کارکنان این نیرو تسلیت عرض می‌نماید.

۲ جنگ با درایت امام خامنه‌ای از سر کشور کوتاه شد

مشروح/ امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم:

۲ جنگ با درایت امام خامنه‌ای از سر کشور کوتاه شد/ مردم می‌پرسند "چرا بعد از حادثه منا، رابطه با عربستان را قطع نکردید؟"/ درمان رهبران النصره در تل‌آویو

امیر عبداللهیان تسنیم اصفهان 2

نفوذ تاریخی ایران در منطقه و جهان، تأثیرگذاری رهبر معظم انقلاب در سال‌های مختلف بر مسائل جهانی، ارتباط ایران با عربستان بعد از حادثه منا و اتفاقات سفارت و حوادث امروز سوریه، همه و همه موضوع صحبت‌های تسنیم با معاون سابق وزارت امور خارجه بود. 

ادامه مطلب را از دست ندهید...


ادامه مطلب ...

ماسکی که جوش ها و آکنه ها را ناپدید می کند


1. دارچین، لیمو، عسل و جوزهندی 
دارچین به دلیل خواص ضد میکروبی عالی آن موجب کاهش اثرات عفونت های باکتریایی پوست شده، جوز هندی نیز کمک می کند جای جوش ازبین برود زیرا دارای خواص ضد التهابی است، عسل خالص و لیمو به دلیل خاصیت ضد باکتریایی در بهبود آکنه بسیار موثر است. 
مواد تشکیل دهنده، آماده سازی و کاربرد:
1 قاشق چای خوری عسل خالص
1 قاشق چای خوری آب لیمو
1/2 قاشق چای خوری دارچین
1/2 قاشق چای خوری جوز
 
همه مواد تشکیل دهنده را مخلوط کرده  تا زمانی که یک خمیر بدست بیایید و در صورتی که  پوست شما حساس است می توانید آب لیمو را رقیق کنید.
 
خمیر به دست آمده حاصل از ترکیب را حداکثر 30 دقیقه بر روی صورت خود قرار داده اگر احساس سوزش کردید این زمان را تا 10 دقیقه کاهش دهید. ماسک را با آب گرم شسته و کرم مرطوب کننده پس از آن بر صورتتان بزنید.

MS بیماری دنیای مدرن و صنعتی / 80 هزار ایرانی مبتلا به MS هستند


امروزه با گسترش روش های درمانی و داروها، بیماران MS زندگی و عمری همانند افراد عادی دارند.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  MS معروف به بیماری زیبارویان، این روزها به قدری زیاد شده که شنیدنش برای همه عادتی ترسناک است. عموم مردم با شنیدن این نام افرادی نابینا، ناتوان و دارای فلج جسمی  را به خاطر می آورند در حالیکه بسیاری از بیماران مبتلا به Ms در بین ما زندگی می کنند بی آنکه حتی ما آنان را بشناسیم. 
 
می دانیم که حفظ روحیه و انرژی مثبت در هر بیماری معجزه می کند و باید گفت که MS نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه روحیه مثبت شاید یکی از ارکان اصلی فرآیند درمان در این بیماران باشد.



 
ادامه مطلب ...

تهران نظامیان آمریکا را به ستوه آورده است


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت تحلیلی واشینگتن فری بیکن براساس یک رونوشت مدعی شد کنگره آمریکا قانونی را تنظیم کرده است که به موجب آن مانع از پرداخت میلیاردها دلار مالیات آمریکایی‌ها به ایران در قالب آنچه که باج نامید، خواهد شد.  

بر این اساس، سناتور مارکو روبیو – رقیب اسبق ترامپ در رقابت‌های درون حزبی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – امروز طرح جدیدی را معرفی خواهد کرد که دولت اوباما را از پرداخت آنچه" پول بیشتر به تهران" نامید منع می‌کند. براساس طرح جدید، ایران مجبور خواهد بود مبالغی را که کاخ سفید پیشتر به تهران پرداخت کرده بود، به آمریکا بازگرداند.  

براساس طرح‌ ضد ایرانی روبیو – که پیشتر نسخه‌ای از آن در مجلس نمایندگان ارائه شده است – به دلیل آنچه که فعالیت‌های خصمانه ایران تلقی شده است و باعث قربانی شدن شهروندان آمریکایی بوده است، تهران باید به آمریکا 53 میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.  

بازدید هیئت نظامی ارتش ایتالیا از نیروهای مسلح ایران

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در راستای انجام تعاملات نظامی با کشورهای دوست، هیئت نظامی ارتش ایتالیا از یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

این هیئت پنج نفره به سرپرستی دریادار روبرتو چیاماکلا، جانشین اداره طرح و روابط بین الملل ستاد ارتش ایتالیا طی مدت پنج روز از برخی یگان های نیروهای مسلح کشورمان بازدید و در مورد مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.      

این بازدید از روز گذشته آغاز و تا چهارشنبه 18 شهریور ادامه خواهد داشت. 

رهبر انقلاب تضعیف نظام را حرام قطعی اعلام کردند

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر انقلاب فرمودند: این که آقایی در گوشه‌ای عبایش را بکشد و بگوید به کارهای نظام کار ندارم، افتخار نیست؛ننگ است.
 رهبر انقلاب تضعیف نظام را حرام قطعی اعلام کردند 
 

بازدید امام خامنه ای از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع

۳ پیشنهاد برای تحقق «دستورِ استراتژیک فرمانده»/ نیروی هوایی در اولویت برای "افزایش توان تهاجمی"

دستور فرمانده

فرمانده کل قوا، چهارشنبه دستوری مهم مبنی بر افزایش توان تهاجمی کشور، صادر کردند. به‌نظر می‌رسد که برای تحقق این فرمان، ۳ اولویت اصلی پیش روی مسئولان وجود دارد. 

ادامه مطلب ...

امام خامنه‌ای سیاست‌های کلی خانواده را ابلاغ کردند

امام خامنه‌ای سیاست‌های کلی خانواده را ابلاغ کردند

رهبری

رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی «خانواده» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده، ابلاغ کردند.

  ادامه مطلب ...

نظر فیلسوف روس در مورد فرا رسیدن ظهور

 دوگین: اگر از اصول انقلاب‌تان دفاع کنید در نهایت پیروز خواهید شد و ظهور حضرت مهدی(عج) فرا

 خواهد رسید

 رئیس جنبش اورآسیا گفت: معتقدم اگر شما قدرتمند باشید و از اصول انقلاب خود دفاع کنید، در نهایت پیروز خواهید شد و به آنچه در انتظار آن به سر می‌برید یعنی دنیای عادلانه و معنوی با ظهور حضرت "مهدی"(عج) خواهید رسید.






خانم ها "زرشک پلو با مرغ" نخورید/ رابطه مستقیم مرغ و سرطان سینه!

دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند زیاده روی در مصرف مرغ منجر به سرطان سینه می شود.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طی تحقیقات جدید پزشکان دریافتند بال مرغ به تنهایی تهدیدکننده سلامتی نیست اما از آنجایی که امروزه به قسمت بال و گردن آن آمپول استروئیدی(محرک رشد) تزریق می کنند خوردن آن برای سلامتی بدن مضر است.
 
استروئیدها به منظور رشد سریع جوجه ها در گردن و بال آنها تزریق می شود و با این شیوه زمان معمول برای رشد مرغ بسیار کاهش می یابد.
 
خانم ها
 
گفتنی است؛ از عوارض تزریق این هورمون می توان به  اختلالات هورمونی، کیست رحمی و سرطان سینه اشاره کرد که زیاده روی در مصرف مرغ می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
 
لازم به ذکر است؛ افراد قبل از خرید مرغ حتما باید آن را از مراکز معتبر بهداشتی خریداری کنند و به برچسب آن توجه ویژه ای داشته باشند.

قرصی که شما را جوان نگه می‌دارد!


قرصی که شما را جوان نگه می دارد ! به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشها نشان می‌دهد که ویتامین «ای» در مقابل بسیاری از بیماریها به بدن کمک می‌کند و سلولها را از انواع مشخصی از آسیبها حفظ کرده، طول عمر آنها را افزایش می‌دهد.

این خاصیت ویتامین «ای» در طول زمان باعث کند شدن آسیب سلولی میشود که به طور طبیعی با افزایش سن اتفاق می افتد. 

ویتامین «ای» بدن را در مقابل بعضی از اختلالات حفظ می کند و به درمان بعضی دیگر از بیماری ها کمک می کند. 

 سرطان. ویتامین "ای" نقش مهمی در درمان بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان پوست، دهان و گلو، معده، رودة بزرگ پستان و غذه پروستات ایفا می کند.  

 
ادامه مطلب ...

تمرین تاکتیکی پدافند هوایی خاتم‎الانبیا تا پایان سال


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرفرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس این قرارگاه که در دانشگاه ستاد و فرماندهی آجا برگزار شد در مورد تمرین تاکتیکی اخیر پدافند هوایی اظهار داشت: یک تمرین تاکتیکی در مناطق جنوبی کشور برگزار شد و در آن از عمده سامانه‌های قرارگاه پدافند هوایی استفاده شد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا ادامه داد: البته در این تمرین هیچ موشکی شلیک نشد و هدف اصلی آن ایجاد هماهنگی یکپارچه میان نیروهای عمل کننده و سامانه‌های مستقر بود و ارزیابی ما نیز از این تمرین خوب بوده و تا پایان سال نیز باز هم از این گونه تمرینات در نقاط مختلف کشور انجام خواهیم داد.
 
امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سامانه باور 373 در این تمرین تاکتیکی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: ما از سامانه‌هایی که هنوز در قرارگاه مستقر نشده اند در تمرینات خود استفاده نمی‌کنیم و فقط از سامانه‌های مستقر استفاده می‌شود و با جابجایی سریع این سامانه‌ها قصد تست سرعت عمل نیروها و قدرت مانور تجهیزات را داشتیم که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.