امیر دریادار سیاری: نیروهای مسلح به خودکفایی خود در تولید تجهیزات نظامی و بازرگانی افتخار می‌کنند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.

امیر دریادار سیاری در این بازدید با ابراز خُرسندی نسبت به عملکرد سازمان صنایع دفاع در سال های اخیر گفت: این سازمان در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ابعاد مختلف داشته است.
وی با اشاره به وجوه ممتاز تولیدات سازمان صنایع دفاع گفت: اعتماد به تخصص و توان مهندسان و متخصصان ایرانی، هوشمندسازی، نقطه‌زنی، تحرّک و توانمندی کافی تجهیزات از جمله ویژگی‌های محصولاتی است که در این نمایشگاه مشاهده شد.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تنوع محصولات به خصوص موشک‌ها و مهمات گفت: تنوع مطلوب در موشک‌های دوش پرتاپ، مهمات هواپایه و زمین پایه و تولید سلاح‌های روزآمد توانسته نیروهای مسلح را در عموم حوزه‌های رزم زمینی خودکفا کند.
امیر دریادار سیاری  اشاره به توانمندی و تجربه بالای سازمان صنایع دفاع در تولید خودروهای تاکتیکی و نظامی  گفت: امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور  در تمام حوزه‌های رزم از خودروهای تولید سازمان صنایع دفاع در ابعاد و کاربری‌های مختلف استفاده کنند.
وی به همکاری مطلوب سازمان صنایع دفاع در حوزه های غیر نظامی و بازرگانی اشاره و تاکید کرد: همکاری‌های صنعت دفاعی در این حوزه‌ها می‌تواند مسیر خودکفایی و استقلال کشور را هموارتر ساخته و بستر مناسبی را برای مانع‌زدایی از تولید در کشور ایجاد کند.
معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح برای داشتن این صنعت دفاعی و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی و بازرگانی به خود افتخار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.