آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می‌گیرد


آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می گیردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی در جمع دست اندرکاران این رزمایش حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه رزمایش با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها برگرفته از دستورات الهی است، افزود: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می شود در راستای همین آمادگی ها می باشد. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنانمان را ناامید می نماید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایشها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر به سزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی همیشگی یاری می نماید.

فیلم/پرواز فرمانده شهید گردان هوایی صابرین با جایرو پلن در نقطه صفر مرزی

پرواز فرمانده شهید گردان هوایی صابرین با جایرو پلن در نقطه صفر مرزی


پرواز

فیلمی از پرواز سردار شهید مایلی در نقطه صفر مرزی با هواپیمای جایرو پلن منتشر شد. 

ادامه مطلب ...

"زن مورد ستایش سعدی" جلوه‌ای از گردشگری ادبی در شیراز

تسنیم از ظرفیت‌های گردشگری ادبی شیراز گزارش می‌دهد

"زن مورد ستایش سعدی" جلوه‌ای از گردشگری ادبی در شیراز

آبش خاتون به عنوان زنی که مورد ستایش سعدی بود می‌تواند یکی از نمودهای رونق گردشگری ادبی در شیراز باشد. 

ادامه مطلب ...

مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان چیست؟

در گفت‌وگو با یک متخصص طب فیزیکی مطرح شد

مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان چیست؟

رئیس السادات

عضو هیات علمی بیمارستان شهید مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان گفت: اخیراً استفاده از قوزبندهای خاصی که طراحی آنها شبیه به کوله پشتی است توجه پزشکان و بیماران را به خود جلب کرده است. 

ادامه مطلب ...

یک ناوگروه از ارتش فردا از بندر انزلی راهی باکو می‌شود.

دماوند با "جوشن" به باکو می‌رود

ناوشکن دماوند

یک ناوگروه از ارتش فردا از بندر انزلی راهی باکو می‌شود.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند و ناو موشک‌انداز جوشن در قالب یک ناوگروه فردا آب‌های سرزمینی کشورمان در دریای خزر را به قصد کشور آذربایجان ترک می‌کنند.

این ناوگروه با هدف به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دریای خزر و ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشورهای حاشیه این دریا، فردا بندر انزلی را به مقصد بندر باکو کشور آذربایجان ترک می‌کند.

بازدید فرمانده نهاجا از پایگاه شکاری امیدیه

بازدید فرمانده نهاجا از پایگاه شکاری امیدیه

جنگنده ارتش و سپاه

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه مقدم شهید اردستانی امیدیه از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی و امیر سرتیپ دوم معتمد رئیس اداره حفاظت اطلاعات این نیرو از پایگاه مقدم شکاری شهید اردستانی امیدیه بازدید کردند.
در این بازدید  امیر شاه‌صفی ضمن جلسه با فرماندهان و مسئولین و ارزیابی توان عملیاتی پایگاه از قسمت های آلرت، معاونت عملیات و سایر بخش ها بازدید کرد.


"ذوالفقار"؛ مشت آهنین ایران بر سر آمریکا در منطقه

"ذوالفقار" یکی از دقیق‌ترین موشک‌های ساخت ایران است که از این پس به جمع موشک‌های بالستیک ایران اضافه شده است.
برخی پایگاه های نظامی آمریکا همچون "شیخ عیسی"، "ملک خالد"، "پرینس سلطان"، "العدید"، "الخلید الصابر"  و ... در فاصله کمتر از 700 کیلوتری مرزهای ایران قرار دارند که می‌تواند در صورت اقدام اشتباه آمریکا با پاسخ این موشک راهبردی مواجه شوند. 


هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟


هلال سفید در پایین ناخن نشانه  چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ‌های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
 
آسیب ندیدن هلال ناخن بسیار مهم بوده و اختلال در این مکان موجب بد فرمی‌های ناخن و رشد ناهماهنگ آن خواهد شد.
 
براساس یافته‌های جدید این قسمت بدن ویژگی‌های خاصی دارد و حاکی از سلامت فرد است. در طب چینی هلال ناخن بیانگر سلامت فعلی شخص است و اگر در این قسمت قرمزی ایجاد شود فرد مذکور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلاست.
 
همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم‌خونی و دیابت است و حالت چروکیده در این قسمت ناخن حاکی از میزان سم درون بدن و کاهش متابولیسم است.
 
طب سنتی چینی می‌گوید هلال ناخن میزان سطوح انرژی دریافتی شما را تعیین می‌کند. اگر این قسمت بزرگ و برجسته باشد شما به قدر کافی انرژی دریافت می‌کنید، اما اگر این قسمت کاملا از بین رفته باشد شما انرژی کمی دریافت کرده و دچار سوءتغذیه هستید.
 
هر شخص سالمی هشت تا 10 lunula که غالبا سفید رنگ هستند در دو دست خود دارد. به علاوه اگر فقط شست شما دارای lunula است شما انرژی جسمی کمی دارید و بیشتر اوقات بیمار هستید.


دلایل مضر بودن مصرف هم‌زمان خربزه و عسل


به گزارش مشرق، مهدی برهانی گفت: طب سنتی مصرف همزمان دو خوراکی با طبع سرد، را سبب تولید بلغم و مشکلات گوارشی می‌داند. به همین دلیل خوردن سرکه با برنج (ترشیجات بعد از برنج)، ماست با ترب و ماهی، گوشت مرغ با ماست و ماهی، شیر با گوشت مرغ و ماهی را مضر می‌داند. 



 
ادامه مطلب ...

با این ماساژ خانگی با درد کمر و گردن برای همیشه خداحافظی کنید + عکس

عادت‌های نادرست زندگی مدرن و پشت میزنشنینی باعث ظهور درد‌های شدید در ناحیه گردن و کمر شده است؛ مشکلی که تنها با یک ماساژ ساده التیام می‌یابد.

با این ماساژ خانگی با درد کمر و گردن برای همیشه خداحافظی کنید + عکس

 
ادامه مطلب ...

۱۴ راهکار برای آب کردن شکم در ۱۴ روز

در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن‌های انسان بپردازیم. شما می‌توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، راز «رژیم لاغری شکم صفر» ۱۴ راهکار برای آب کردن شکم در ۱۴ روز
در علم ژنتیک نهفته است؛ در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن‌های انسان بپردازیم. شما می‌توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید. برای شروع، کافی است ژن چربی خود را خاموش کرده و با نخوردن چربی، شکم‌تان را آب کنید. 
 



 
ادامه مطلب ...

دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟

بررسی‌ها نشان داده است اگر فقط دور حمام نروید باکتری‌های موجود در بدن می‌تواند شما را در معرض ابتلا به بیماری قرار دهد.
دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در قرون وسطی حمام کردن اتفاق معمولی نبود و آن طور که در تاریخ ثبت شده است، حتی در برخی مناطق نوعی رفتار غیراخلاقی تلقی می‌شد.

با این وجود در عصر حاضر دوش گرفتن و حمام کردن یک اتفاق روزمره محسوب می‌شود که برای حفظ بهداشت و نظافت تاکید زیادی روی آن شده است. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر تنها ۲روز به حمام نرویم چه اتفاقی می‌افتد؟




 
ادامه مطلب ...

چرا استرس خطرناک است؟

اگر نگران سلامتی‌تان هستید، پس باید دست از استرس بردارید، چراکه با این کارتان تنها حال خود را بدتر می‌کنید. استرس به جسم و روان شما آسیب می‌زند، اما این همه‌ی قضیه نیست چون تحقیقات جدید نشان می‌دهند که استرس حتی از آنچه پیشتر فکر می‌کردیم نیز می‌تواند خطرناک‌تر باشد! مقابله با این موضوع مستلزم توجه جدی به کنترل استرس است و بیش از اینکه بخواهیم بر استرس خود کنترل داشته باشیم، باید از استرس، کارکرد و خطرات آن مطلع باشیم. این نوشتار شما را با خطرات جسمانی استرس آشنا می‌کند.

استرس محیط کاری

 
ادامه مطلب ...