‎۷ جلد کتاب از سوی نیروی دریایی ارتش رونمایی شد

۷ جلد کتاب تألیف شده توسط اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.

‎7 جلد کتاب از سوی نیروی دریایی ارتش رونمایی شد

 

ادامه مطلب ...

هفته آینده؛ الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی سنگین فاتح به نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زمان دقیق الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح به نداجا را اعلام کرد.

هفته آینده؛ الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی سنگین فاتح به نیروی دریایی ارتش

 

ادامه مطلب ...

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

بیشتربخوانید:سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

دیدار نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش


دیدار محمدباقر نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند.

 در این دیدار امیردریادار سیاری و نوبخت درباره بودجه ارتش در لایحه سال آینده و تخصیص‌های سال جاری گفت‌وگو کردند.

دیدار نوبخت و دریادار سیاری


شهری که باید ظرف یک روز آزاد می‌شد

عملیات آزادسازی سوسنگرد یکی از عملیات های مهم در دوران دفاع مقدس است که نقشی حیاتی و مهم دارد. این عملیات در محور سوسنگرد به صورت نیمه گسترده در تاریخ ۱۳۵۹/۸/۲۶ به فرماندهی نیروهای مشترک ارتش و سپاه انجام شد.

براساس اخبار و گزارشات قرار بود این عملیات با مشارکت سپاه پاسداران و تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی خوزستان و نیروهای ستاد جنگ‌های نامنظم انجام شود. کلیه هماهنگی‌ها برای انجام عملیات و نجات مدافعان توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقام نماینده امام در شورای عالی دفاع و شهید مصطفی چمران به عنوان وزیر دفاع و رئیس ستاد جنگ های نامنظم انجام شود.

سوسنگرد؛ شهری که باید ظرف یک روز آزاد شود

ادامه مطلب:شهری که باید ظرف یک روز آزاد می‌شد

بازدید سرلشکر موسوی از یگان های هجومی نزاجا


سرلشکر موسوی

 امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در غرب کشور از تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی مستقر در قصر شیرین و تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی نفت‌شهر بازدید کرد.

سرلشکر موسوی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کارکنان نخبه و نمونه این یگان‌ها، آمادگی رزمی و تاکتیکی آن‌ها را ارزیابی کرد.

بازدید سرلشکر موسوی از یگان های هجومی نزاجا


ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران بزودی عازم ایتالیا می‌شود


ناو گروه

به نقل از روابط عمومی نداجا، جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند با امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

امیر خانزادی در این دیدار با اشاره به اعزام ناوگروهی از کشور ایتالیا به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور ایتالیا جهت بازدید و تعاملات اعزام خواهد شد.

ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران

واکنش فرمانده کل ارتش به درگیری‌های اخیر در نوار غزه


امیر موسوی

 سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار طهرانی مقدم  در جمع خبرنگاران گفت: قدرت نظامی یکی از اهرم‌های اصلی محقق کردن آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: شهید طهرانی مقدم تمام اراده، دانش، سلامتی و  توان خود را در این راه گذاشت تا آرمان‌های انقلاب را محقق کند که الحمدلله محقق شد و ما امروز برکات آن را می بینیم. 

فرمانده کل ارتش  با اشاره به درگیری‌های اخیر در  نوار غزه و مجبور شدن رژیم صهیونیستی به پذیرش آتش بس گفت: این پیروزی ورقی جدید از پیروزی‌های مقا‌ومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی است تا روزی برسد که دیگر این رژیم از دیدن آن روز عاجز شود.


حماس طی یک سال به حزب‌الله دوم تبدیل می‌شود


لیبرمن نمایه

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حماس می‌تواند طی یک سال از نظر قدرت نظامی به حزب‌الله دوم تبدیل شود مدعی شد که کابینه نتانیاهو به مقاومت غزه مصونیت اعطا کرده است.

 «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) هشدار داد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» می‌تواند در آینده نزدیک به اندازه جنبش «حزب‌الله»لبنان قدرتمند شود.

حماس طی یک سال به حزب‌الله دوم تبدیل می‌شود


اختتامیه مسابقات تیر وکمان ارتش‌های جهان

ادامه مطلب ...

نیروی دریاییِ ما حرف اول را در منطقه می‌زند


نیروی دریاییِ ما حرف اول را در منطقه می‌زند امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن سفر به هند برای شرکت در همایش دهمین سالگرد تاسیس سمپوزیوم نیروهای دریایی حاشیه اقیانوس هند موسوم به (IONS)  در دیدار با حجت السلام مهدی مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هند، اهداف ماموریت و روند شکل‌گیری اجلاس IONS و میزبانی موفق جمهوری اسلامی ایران از این همایش را تشریح کرد.

خانزادی نیز در این دیدار ضمن بیان قدرت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروزه نیروی دریایی ما از نظر مهم‌ترین شاخص که میزان تاثیرگذاری در منطقه و داشتن نیروی انسانی خلاق است، حرف اول را در منطقه می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با همتای هندی خود دیدار کرد


فرمانده نیروی دریایی ارتش با همتای هندی خود دیدار کرد

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 21 آبان ماه در جریان شرکت در دهمین سالگرد تشکیل اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند با فرمانده نیروی دریایی ارتش هند دیدار و  گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ناکافی خواندن سطح ارتباطات نیروهای دریایی ایران و هند، آمادگی نیروی دریایی و کشور جمهوری اسلامی  برای ارتقای روابط در حوزه‌های مختلف آموزشی، فنی، اطلاع رسانی در حوزه‌های دریایی  را اعلام و خواستار ارتقا سطح روابط و همکاری‌های بین دو نیرو شد که با استقبال فرمانده نیروی دریایی هند مواجه شد.


فرمانده نیروی هوایی ارتش از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد

لزوم  تقویت بنیه علمی دانشجویان

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پژوهشگاه ها، کارگاه‌های تحقیقاتی، پروژه‌های در دست اجرا و بخش‌های مختلف دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد.

بنابراین گزارش فرمانده نیروی هوایی در این بازدید، بمدت ۲ ساعت با تعدادی از دانشجویان دیدار و ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های آنها، به پاره‌ای از مشکلات در محل رسیدگی و دستورات لازم را برای رفع آن‌ها صادر کردند. 

فرمانده کل ارتش از تلاش‌های امدادگران در زلزله کرمانشاه تقدیر کرد


فرمانده کل ارتش ازتلاش‌های امدادگران در زلزله کرمانشاه تقدیر کردامبر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان کرمانشاه امروز دوشنبه ۲۱ آبان ماه با حضور در تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش مستقر در اسلام آباد غرب، از بخش های مختلف این یکان بازدید و از کارکنان ارتش در امداد رسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور تقدیر کرد.

وی ضمن بازدید از اماکن، ستون های خودرویی و ادوات زرهی تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب ، آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد.

اگر روحیه جهاد وشهادت گسترش یابد گرایش به شرق وغرب رخت برخواهد بست


رهبر انقلاب

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، در محل این همایش در قزوین منتشر شد.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی قزوین گفتند: بزرگان، علما و شهدای برجسته قزوین و سوابق این استان در آزمون بزرگ دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مایه افتخار است.

بیشتر بخوانید:اگر روحیه جهاد وشهادت گسترش یابد گرایش به شرق وغرب رخت برخواهد بست

جزئیات مسابقات تیروکمان نظامیان جهان

جزئیات مسابقات تیروکمان نظامیان جهان/ سطح بالای دیپلماسی دفاعیامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و رئیس ستاد مسابقات تیروکمان نظامیان جهان در نشست خبری اولین دوره مسابقات قهرمانی تیر و کمان نظامیان جهان(سیزم) که بعدازظهرروز (یکشنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهارداشت: میزبان اولین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از ۷ کشور چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، سریلانکا، برزیل، و ایران هستیم که از ۲۰ تا ۲۵ آبان در سایت تیرو کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در ایران اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا سیزم ایران را واجد شرایط برگزاری این مسابقات دانسته است.

افتتاح نمایشگاه تهدیدات نوپدید دفاعی- نظامی


نمایشگاه تهدیدات نوپدید دفاعی- نظامی افتتاح شد آیین افتتاحیه نمایشگاه تهدیدهای نوپدید دفاعی- نظامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، مدیریت دانش، اتاق‌های فکر مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح، دانشگاه  عالی دفاع ملی، مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، وزارت دفاع، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عرضه شده است.

افتتاح نمایشگاه تهدیدات نوپدید دفاعی- نظامی


نمایشگاه تهدیدات نوپدید دفاعی- نظامی افتتاح شد آیین افتتاحیه نمایشگاه تهدیدهای نوپدید دفاعی- نظامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، مدیریت دانش، اتاق‌های فکر مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح، دانشگاه  عالی دفاع ملی، مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، وزارت دفاع، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عرضه شده است.

امیر دریادار خانزادی عازم هندوستان شد


امیر دریادار خانزادی عازم هندوستان شد امیر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش برای شرکت در دهمین سالگرد اجلاس کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) ساعتی پیش ایران را مقصد هندوستان ترک کرد.

فرمانده نیروی دریایی پیش از سفر با بیان اینکه نیروی دریایی هند به مناسبت دهمین سالگرد اجلاس کشورهای حوزه اقیانوس هند یک اجلاس ویژه در شهر کوچیک با حضور ۳۲ کشور و به مدت ۳ روز برگزار کرده است، افزود: منطقه اقیانوس هند یکی از مناطق بسیار مهم جهان محسوب میشود و امنیت آن بسیار حائز اهمیت است و در همین رابطه اجلاسی نیروی در یایی هند به مدت ۱۰ سال است که کار خود را با هدف افزایش آگاهی محیطی و هم افزایی بین کشور های منطقه اقیانوس هند برای دستیابی با امنیت جمعی برگزار می کند.

سرلشکر موسوی از یگان های مستقر در کرمانشاه بازدید کرد


سرلشکر موسوی از یگان های مستقر در کرمانشاه بازدید کرد امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری ایران با همراهی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی  روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه از کلیه اماکن یگان پشتیبانی منطقه یک نیروی زمینی ارتش، گروه ۴۰۴ فاوا و  بخش های مختلف قرارگاه غرب بازدید کرد.

در این بازدید فرمانده کل ارتش  وضعیت تاکتیکی و رزمی یگان ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاوردهای یگان های مختلف بازدید کرد.

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در استان‌های البیضاء، تعز، الجوف و حجّه + فیلم


مزدوران سعودی در استان‌های البیضاء، تعز، الجوف و حجّه متحمل خسارات جانی و تسلیحاتی زیادی شدند و تلاش‌های آنان برای پیشروی به سوی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شکست خورد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه قانیا در استان البیضاء عملیات نظامی انجام دادند و به مزدوران سعودی تلفات سنگینی وارد کردند.

بیشتر بخوانید:هلاکت شماری از مزدوران سعودی در استان‌های البیضاء، تعز، الجوف و حجّه + فیلم

تشییع پیکر امیر «سیروس لطفی» در ستاد نیروی زمینی ارتش


تشییع پیکر امیر «سیروس لطفی» در ستاد نیروی زمینی ارتشپیکر مرحوم امیر سیروس لطفی جانباز و فرمانده فقید و دلاور لشکر ۱۶ زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس و دارنده نشان فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا صبح  روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه با حضور همرزمان و فرماندهان پیشکسوت نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

مانور زیبای جنگنده کوثر در آسمان + فیلم

 جنگنده کوثر یک جنگنده تمام ایرانی است که با همت متخصصان داخلی به پرواز درآمده است. این جنگنده سبک و کوچک از قدرت مانور بالایی برخوردار است و می تواند آغازی برای پیشرفت های صنعت هوایی کشور باشد. 

 

  

 فیلممانور زیبای جنگنده کوثر در آسمان   

از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد!


آخوندی:کار درستی کردم که حتی ۱ واحد مسکن مهر افتتاح نکردمعباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه وزرای راه و شهرسازی درباره ابهامی(واقعیت) که در پایان فعالیت‌های وی انجام شده بود، گفت: در پایان فعالیت‌های خود در وزارت راه و شهرسازی با تبلیغ بسیار گسترده(به جق) ضدرسانه بر فعالیت‌های این وزارتخانه رو به رو شدم.اما،  از ابتدا قرار نبود  این دولت خانه ای بسازد،هیچگاه اعتبار مسکن اجتماعی در برنامه ششم در هیچ یک از بودجه‌های سالانه پیش بینی نشده بود،


توهین وزیر خارجه آمریکا به مردم ایران/ اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش کنند


توهین وزیر خارجه آمریکا به مردم ایران به نقل از نیوزویک، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی توهین‌آمیز درباره مردم ایران گفت «ایران اگر می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش کند.»

به نوشته نیوزویک، پمپئو در مصاحبه‌ای گفته است به نفع ایران است که به حرف آمریکا گوش کند؛ در غیر این صورت، مردم ایران بهای آن را خواهند پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به شروط دوازده‌گانه آمریکا برای عقد یک توافق جدید با ایران و لغو تحریم‌ها تصریح کرده است: «ایران باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد مردمش غذا بخورند یا نه.» 

بیشتر بخوانید:اظهارات توهین‌آمیز پمپئو درباره ایران