بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین


بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین

 تکاوران نیروی دریایی ارتش که به منظور نجات دریانوردان سانچی به دریای چین اعزام شده بودند، امشب از شانگهای راهی تهران می شوند.

این تیم شب گذشته از دریای چین به شانگهای بازگشت و امشب راهی تهران خواهند شد.

 گفتنی است این تکاوران پس از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی سانچی به محل حادثه اعزام شدند که به علت عدم هماهنگی دولت چین موفق به نجات دریانوردان ایرانی نشدند.

طارمی پشت پرده محرومیت پرسپولیس را فاش کرد


  طارمی در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد که محرومیت پرسپولیس به دلیل قرارداد او با باشگاه ترکیه ای نبوده است و آنها به جرم نداشتن صداقت در مکاتباتشان با فیفا محروم شده اند.

طارمی معتقد است: تا بحال در این باره حرفی نزدم و توهین های زیادی شنیدم اما واقعیت امر این است که پرسپولیس به خاطر من محروم نشد.

طارمی همچنین یادآور شد: من محروم شدم چون با 2 باشگاه قرارداد بستم و البته خودم می دانستم که محروم می شوم اما به خاطر پرسپولیس برگشتم و پولی که هدایتی داده بود 1 میلیارد تومان بود که برای برگشتن به پرسپولیس این پول را به من داد اما غرامت باشگاه ترکیه ای برای فسخ قراداد 3 میلیون دلار بود و این دو ارتباطی به هم نداشتند.

من دست تک تک هواداران پرسپولیس را می بوسم و همیشه هوادار این تیم هستم و صد در صد روزی به پرسپولیس بر می گردم.

او در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: من اگر در انتهای فصل از پرسپولیس جدا می شدم پولی نصیب باشگاه نمی شد و به همین دلیل به الغرافه رفتم که در ابتدا باشگاه هم از این انتقال سود ببرد و خودم هم از این طریق به اروپا راه پیدا کنم.


واردات بی‌رویه همچنان یکه تازی می‌کند!/ چرا هنوز مردم اجناس بنجل خارجی را به تولید ملی ترجیح می‌دهند


واردات بی‌رویه همچنان یکه تازی می‌کند!/ چرا هنوز مردم اجناس بنجل خارجی را به تولید ملی ترجیح می‌دهند؟

،یکی از الزامات و پیش نیازهای اساسی برای حصول پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور، به حمایت از تولید داخلی معطوف می‌شود، به واقع در سایه چنین مولفه‌ای، شاهد افزایش هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی و جذب فزاینده‌تر متقاضیان اشتغال خواهیم بود.

پیش از این نیز به کرات از سوی کارشناسان اقتصادی، بر لزوم تحقق چنین امر خطیری تأکید شده و اهمیت این موضوع به میزانی قابل توجه و تعیین کننده به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری، در نامگذاری سال 96 ، بر دو عنصر تولید و اشتغال، تأکید ویژه ای لحاظ فرمودند.

به نوعی می‌توان گفت در صورت توجه به عنصر تولید و اشتغال، بخش قابل توجهی از سیاست‌های از پیش تعیین شده در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد.

به واقع هر آنچه شاهد تقویت تولید و اشتغال در کشور باشیم به همان میزان روند حل و فصل معضلات اقتصادی جامعه نیز تسریع و تسهیل خواهد شد.

ایران یا آمریکا؛ انگشت کدام یک روی ماشه است؟!

ایالات متحده آمریکا که هنوز تصور می‌کند ابرقدرت جهان است در چند سال اخیر این جرات را به خود داده که برخی کشورها چون جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید کند و حرف از گزینه‌های روی میز بزند.

این کشور پس از دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای تهدیدات خود را افزایش داد، اما نکته جالب این است که آمریکا و تمامی سیاست‌مداران واشنگتن از توان نظامی ایران خبر دارند، پس باید از آن‌ها پرسید چگونه با این شرایط، کشوری چون ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند.

گزینه‌های روی میز 

ایران یا آمریکا؛ انگشت چه کشوری روی ماشه است

ستایش مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس توسط ملت فلسطین


ستایش مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس توسط ملت فلسطین

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون‌کردن غزه به‌عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط حکام وابسته منطقه با آن، از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی و تأکید کرد: ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر (ترامپ) و حاکمان نفاق در پایتخت‌های دور و نزدیک را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.

ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد


به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایرانسال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

نیروهای مسلح باید در مسائل اقتصادی کمک حال وضعیت کشور باشند


نیروهای مسلح باید در مسائل کمک حال وضعیت کشور باشند

  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه 26 دی‌ماه در جمع مسئولان و مدیران طرح و برنامه نیروهای مسلح با اشاره به رفتار و تحرکات زشت آمریکا در خصوص برجام و مقابله آمریکا در رفع تحریم‌ها علیه ایران گفت: بررسی این رفتارها نشان می‌دهد که دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را در شرایط خاص و پیچیده‌ای قرار دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در ماه‌های گذشته آمریکا نشان داد که در خصوص جمهوری اسلامی ایران این استراتژی را به کار گرفته است که این راهبرد نشان از عمق خصومت علیه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی دارد.

ارتش امیددهنده‌ ملت و ترساننده دشمن است


ارتش امیددهنده‌ ملت و ترساننده دشمن است

 حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران و نیروهای مخصوص تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش در خوزستان گفت: تمرکز دشمن روی نیروهای مخصوص، بیشتر است تا بتواند از راه های مختلف روحیه شما را تضعیف کند بنا براین شما باید مراقب توطعه های دشمن علیه خود باشید.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: دشمن پیوسته در دام گزاری برای به دام انداختن و از راه به در کردن جوانان مومن و انقلابی است به ویژه سعی دارد در نیروهای مسلح نفوذ کند چرا که میداند با نفوذ در شما به خواسته های خود دست می یابد.

وی تصریح کرد: فتنه در فضای مجازی یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی است که این روزها در این حوزه سرمایه گذاری زیادی کرده، باید مراقب بود که در این فضا فریب دشمن را نخوریم.

جزئیات دستگیری لیدرهای زن اغتشاشات اخیر در اصفهان +عکس

در روزهای 16 تا 22 دی ماه و بعد از اعلام فراخوان رسانه‌های معاند و افراد خارج‌نشین مبنی بر سوءاستفاده از تجمعات مردمی با حضور خشونت‌آمیز در تجمعات و طرح موضوع برگزاری رفراندوم، عده‌ای به صورت سازماندهی شده با تهیه پلاکارد در چند نقطه از شهر اصفهان اقدام به اعمال خلاف قانون کرده که پس از شناسایی با حکم قضایی دستگیر می‌شوند.

جزئیات دستگیری لیدرهای زن اغتشاشات اخیر در اصفهان +عکس

در این راستا با اعلام منابع امنیتی و انتظامی چهار زنی که در حوادث اخیر مرتکب اقدامات ساختار شکنانه شده بودند توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

گفته می‌شوددرتحقیقات اولیه ارتباط برخی افراد این گروه با مسیح علی‌نژادایجادکننده کمپین آزادی‌های یواشکی و کانال خبری معاند آمدنیوز محرز شده است.


وزیر دفاع: آمریکا و رژیم­ صهیونیستی خطرناک­ترین حامی تروریسم هستند


وزیر دفاع: آمریکا و رژیم­ صهیونیستی خطرناک­ترین حامی تروریسم هستند

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در دیدار با رانا تنویر حسین وزیر تولیدات دفاعی پاکستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان صرف نظر از مرزهای مشترک، از اشتراکات تاریخی، فرهنگی و دینی عمیقی برخوردارند، اظهار داشت: پاکستان جایگاه ویژه‌­ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور دوست و برادر پاکستان در تمامی عرصه­‌های روابط دوجانبه و منطقه­‌ای تاکید دارد، افزود: دیدارهای متقابل مقامات دفاعی و نظامی دو کشور زمینه ساز توسعه روابط دو جانبه و تحکیم ثبات و امنیت در منطقه خواهد بود.

حداقل و حداکثر حقوق یک کارمند دولت چقدر است؟

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه دولت دو میلیون و 330 هزار کارمند اعم از رسمی ، پیمانی و قرارداری دارد، متوسط حقوق ماهانه کارکنان دولت را اعلام کرد.

   معاون رئیس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه دولت دو میلیون و 330 هزار کارمند اعم از رسمی ، پیمانی و قرارداری دارد، متوسطحقوق ماهانه کارکنان دولت را 2 میلیون و 940 هزار تومان اعلام کرد.


امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کرد


امیر خانزادی ماموریت کلاه سبزها در سانچی را تشریح کرد امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه نفتکش ایرانی سانچی و اقدامات انجام شده در این باره گفت: این حادثه بیش از ۸۰۰۰ مایل دورتر از مرزهای دریایی کشورمان اتفاق افتاد. در روزهای اول مشاهده کردیم با وجود اینکه بخشی از شناور دچار حریق نبود و به زعم ما، امکان حضور بر روی کشتی برای امداد و نجات وجود داشت، اما اقدامی در این باره انجام نشد و من تصور کردم شاید جرأت رفتن بر روی کشتی وجود ندارد.

ورود وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان به تهران

وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان صبح امروز در صدر یک هیئت عالیرتبه با استقبال رئیس امور بین الملل وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

ورود وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان به تهران  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به دعوت رسمی امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان صبح امروز در صدر یک هیئت عالیرتبه با استقبال رئیس امور بین الملل وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

رانا تنویر حسین در این سفر که با هدف گسترش همکاری دفاعی میان ایران و پاکستان انجام می شود با امیر حاتمی دیدار و مذاکره خواهد کرد.

آسیب دیدگی ناوشکن دماوند جدی است


سخنگوی ارتش گفت: آسیب دیدگی ناوشکن دماوند جدی است و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی دارد.

  امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره آسیب وارده به ناوشکن دماوند اظهار کرد: به دنبال ایجاد حادثه برای ناوشکن دماوند در دریای خزر به دلیل افزایش ناگهانی طوفان و وضعیت بد جوی؛ در بررسی‌های اولیه آسیب وارده به این ناوشکن جزیی اعلام شد.

تقی‌خانی تاکید کرد: پس از حضور تیم‌های تخصصی و ارزیابی‌های دقیق‌تر، مشخص شد میزان خسارت و آسیب وارد شده جدی بوده و ناوشکن دماوند نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی دارد.

مدیر فروش «ایرباس» پیش‌بینی کرد که تحویل هواپیما به ایران با تاخیر همراه باشد.


ایرباس: نمی‌توانیم در موعد مقرر به ایران هواپیما تحویل دهیم به نقل از رویترز، «جان لیهی» مدیرفروش «ایرباس»اعلام کرد که تحویل هواپیما به ایران با تاخیر همراه شده است.

وی در این باره افزود: «معاملات با ایران بر اساس توافق انجام شده صورت می گیرد اما نمی توان در خصوص زمان تحویل اولیه تضمینی داد چرا که باید ساز و کار‌های تأمین مالی آن  مهیا شود؛ ایران هم باید پیش‌پرداخت قبل از تحویل هواپیما را در نظر داشته باشد.»

گفتنی است، ایران تاکنون  سه فروند هواپیما از شرکت ایرباس تحویل گرفته است.

«داوود اوغلو» آبروی اردوغان را بُرد


سقوط

داوود اوغلو نخست وزیر سابق ترکیه با ارائه گزارشی به پارلمان ترکیه اعلام کرد رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری این کشور شخصا دستور ساقط کردن جنگنده روسیه را داده بود.

  ادامه مطلب ...

پاسخ به تمام شایعات درباره حادثه نفتکش سانچی


حادثه نفتکش سانچی شایعاتی زیادی به همراه داشت که حمله آمریکایی ها از داغ ترین آنهاست.

پاسخ به تمام شایعات درباره حادثه نفتکش سانچی/ از حمله آمریکایی‌ها تا وجود اتاق امن در کشتی با غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در اقیانوس آرام  شایعاتی زیادی پیرامون این موضوع در بین مردم و کارشناسان مطرح شد که از مهم ترین آنان می توانیم به حمله آمریکایی ها به کشتی ، احتمال زنده بودن خدمه کشتی در اتاق امن و یا مخابره نشدن حادثه در سطح بین الملل اشاره کرد.

جهت شفاف سازی مسائل به وجود آمده گفتگویی داشتیم با هادی حق‌شناس مدیر امور دریایی سازمان بنادر که در ادامه می خوانید.

حق‌شناس در ابتدای مصاحبه  درباره این ادعا که گفته می شود، مقصد نهایی کشتی سانچی کره‎شمالی بوده است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. مقصد نهایی نفتکش  داسان کره جنوبی بوده که حاوی محموله 136 هزار تنی میعانات گازی بوده است.

وی در مورد اظهارنظرها درباره عمدی بودن حادثه و برخورد موشک از سوی آمریکایی‌ها به این نفتکش به دلیل قطع شدن رادار، گفت: این موضوع از آن دست شایعاتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و به هیچ عنوان صحت ندارد.

عکس/ نمایی از قبل و بعد قاتل سانچی


کشتی باری چینی که به نفتکش سانچی برخورد کرده، قبل و بعد از حادثه، گویا ثبت شده در هنگ کنگ هست و حامل بار غلات امریکا بوده است.


تسلط کم نظیر رهبری بر هوای نفس

اگر برخی همزمان با هجمه گسترده به ایران به زعم خویش سندی را برای به زیر سؤال بردن رهبری منتشر نمی‌ساختند جامعه محروم مانده از اسناد تا این میزان بر تسلط رهبری بر هوای نفس خویش- که قدرتی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد- نزدیک نمی‌شد.

عباس سلیمی نمین

 

ادامه مطلب ...

12 تکاور نیروی دریایی ارتش در شانگهای چین مستقر شدند


تکاور ارتش

امیر تقی‌خانی گفت: چنانچه بالگردهای ارتش چین واگذار شود و آنها ریسک این اقدام را بپذیرند، امکان راپل و حضور تکاروان ارتش ایران از ارتفاع بالا برای ورود به نفتکش آسیب‌دیده ایرانی وجود دارد.

http://javaninews.ir - 

به آرامی آغاز به مردن نکن......


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر سفر نکنی،

اگر کتابی نخوانی،

اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،

اگر از خودت قدردانی نکنی.

به آرامی آغاز به مردن می کنی

زمانی که خود باوری را در خودت بکشی،

وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند.

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر برده‏ عادات خود شوی،

اگر همیشه از یک راه تکراری بروی،

اگر روزمرّگی را تغییر ندهی،

اگر رنگ های متفاوت به تن نکنی،

یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر از شور و حرارت،

از احساسات سرکش،

و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وا می دارند،

و ضربان قلبت را تندتر می کنند، دوری کنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر هنگامی که با شغلت‌ یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،

اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،

اگر ورای رویاها نروی،

اگر به خودت اجازه ندهی،

که حداقل یک بار در تمام زندگیت

ورای مصلحت ‌اندیشی بروی.

امروز زندگی را آغاز کن!

امروز مخاطره کن!

امروز کاری کن!

نگذار که به آرامی بمیری!

شادی را فراموش نکن

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩


زندگی باید کرد.....


کبوتر

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

و دلم بس تنگ است

باز هم می‌خندم

آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…

زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس این باران

گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…


تکاوران نیروی دریایی ارتش در آستانه ورود به نفتکش آتش گرفته ایرانی

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درخواست همکاری از ارتش کشورهای چین و ژاپن برای نجات جان ملوانان نفتکش ایرانی سانحه دیده در دریای چین خبر داد.

نفتکش ایرانی

 

ادامه مطلب ...

وزیر دفاع در دیدار مراجع قم: در بهترین شرایط نظامی قرار داریم

امیر حاتمی گفت:‌ امروز به لحاظ نظامی و دفاعی در بهترین شرایط قرار داریم و در این دوره بر تقویت و بالندگی توان دفاعی با توجه به تهدیدات دشمنان تمرکز کرده‌ایم.

دیدار وزیر دفاع با مراجع قم

 

ادامه مطلب ...