دوشنبه؛ نشست غیرعلنی مجلس با وزیر دفاع درباره وضعیت توان موشکی


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از نشست غیرعلنی پارلمان با وزیر دفاع درباره وضعیت توان موشکی خبر داد.


    دوشنبه؛ نشست غیرعلنی مجلس با وزیر دفاع درباره وضعیت توان موشکی

 

ادامه مطلب ...

افزایش بُرد موشکی بالگردهای هوانیروز تا شعاع ۱۲ کیلومتر


فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از افزایش برد موشک‌های هوانیروز تا شعاع ۱۲ کیلومتری خبر داد.

    افزایش بُرد موشکی بالگردهای هوانیروز تا شعاع 12 کیلومتر

 

ادامه مطلب ...

اولین ناوشکن ارتش به "فالانکس ایرانی" تجهیز شد

دفع حملات به شناورها با "سامانه دفاع نزدیک"

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز اولین ناوشکن ایرانی به "سامانه دفاع نزدیک کمند"، خبر داد.

اختصاصی/ اولین ناوشکن ارتش به "فالانکس ایرانی" تجهیز شد/ دفع حملات به شناورها با "سامانه دفاع نزدیک"

 

ادامه مطلب ...

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز + تصاویر

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز  تصاویر

کاربران فضای مجازی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با انتشار پست‌هایی به آنان ادای احترام کردند و از آنان قدردانی کردند.  بیست و ششم مرداد ماه سال ۶۹ روزی است که در حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه به باد فراموشی سپرده نخواد شد، روزی که اولین گروه از آزادگان سرافراز کشورمان پس از سالها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق به کشور بازگشتند. چه لحظه‌های ناب و دلنشینی بود وقتی که مادری پس از سالها دوری و چشم انتظاری، فرزند آزاده و دلاورش را توامانی که اشک شوق از گونه‌هایش سرازیر می‌شد در آغوش می‌گرفت. خوشا به حال این مادران که پس از مدتی دوری، عزیزان دلشان را دیدند اما مادرانی هم هستند که هنوز هم که هنوز است در حسرت شنیدن خبری از جگرگوشه‌شان هستند، و چه لحظات سختی را می‌گذرانند.  

 

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز

# ارتش - قرمان - انقلابی

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم

فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش هم افزایی هوانیروز سپاه و ارتش که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد اظهار کرد: از روزی که مسئولیت هوانیروز به من سپرده شد طرح های ۲۸ گانه با عنوان ولایت را در دستور کار قرار دادیم و همچنین پشتیبانی از نیروهای سپاه و ارتش را انجام می دهیم.

وی افزود: امدادرسانی یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است، از سوی دیگر در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

قربانی به نقش آفرینی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس پرداخت و گفت: هوانیروز در دفاع مقدس، ۱۷ استان را تحت پوشش اورژانس هوایی قرار داد و در مواقع ضروری مانند زلزله و سیل اولین نیرویی بود که در صحنه حاضر شده است.

قطعه سازی و توان صادرات / #ارتش انقلابی - قهرمان

عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران و حذف دلار از مبادلات فیمابین


العبادیحیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.


امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داد

اصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارتخارجه در یادداشتی به انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور پرداخت. 

امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داداصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه در یادداشت منتشر شده در ماهنامه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، به انتقاد از افراد و گروه‌هایی پرداخت که در تلاش هستند تا عناصر امنیت کشور را محدود کنند.

 متن این یادداشت به شرح زیر است:

آیا ارزیابی ما از شرایط کنونی جهان این است که جمهوری اسلامی‌ایران می‌‌تواند برای تأمین امنیت خویش، به قدرت‌های خارجی تکیه کند؟ حتی اگر بخواهیم، آیا ژئوپلیتیک ایران چنین اجازه‌‌ای را به ما می‌دهد؟

ادامه مطلب:

انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور

ماجرای عجیب کشف ۴ لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در تهران! +تصاویر

۴ لکسوسی که در کشورهای ایتالیا، سوئد و روسیه اعلام سرقت شده و پس از ترخیص از گمرکات وارد ایران شده بودند، شناسایی شدند.

پلیس آگاهی تهران موفق شد ۴ دستگاه خودروی لکسوس را که پس از اعلام سرقت در ۳ کشور اروپایی وارد ایران شده بودند را شناسایی و توقیف کند.

بر اساس این گزارش این ۴ خودروی لکسوس که در کشورهای سوئد، روسیه و ایتالیا اعلام سرقت شده بودند، پس از ترخیص از گمرکات کشور و در هنگام شماره‌گذاری شناسایی شد و در تحقیقات تکمیلی دو متهم این پرونده که اقدام به ترخیص خودرو از  گمرک کرده بودند دستگیر شدند.

ماجرای عجیب کشف ۴ لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در پایتخت!+ تصاویر


فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

توانمندی‌های موشکی نیر‌وهای مسلح یکی از نقاط قوت کشورمان در نبرد‌های زمینی و هوایی است؛ تقریبا تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی در دنیا،  توانمندی‌های موشکی کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر تجاوزگری دشمنان این ملت می‌دانند.  ده‌ها نوع موشک با قابلیت‌های مختلف و با برد‌های گوناگون توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شده و  قطعا رشد صنعت موشک کشورمان همچنان ادامه‌ خواهد داشت. 

فاتح مبین نام جدیدترین موشک ساخته شده توسط دانشمندان وزارت دفاع است که اگرچه برد آن رسما اعلام نشده است، با این وجود کارشناسان نظامی این موشک را در زمره موشک‌ها با قابلیت‌های بالا می‌دانند.

 

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

#ارتش ، وزارت دفاع - موشک فاتح مبین

فاتح آسمان و زمین را بهتر بشناسیم

5 فرمول مذاکره با آمریکا از نگاه رهبری

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: با توجه به فرمول آمریکایی‌ها در مذاکره، هر دولتی در جهان با آن‌ها مذاکره کند، دچار مشکل می‌شود مگر جهت گیری هایش با واشنگتن یکی باشد که البته دولت فعلی آمریکا حتی به اروپایی‌ها هم زور می‌گوید. در ادامه فرموا های مذاکره با آمریکا را از نگاه رهبری می خوانید:  
 
5 فرمول مذاکره به سبک آمریکایی‌ها از نگاه رهبری
 
# 5 فرمول مذاکره

 
ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم:

رهبر انقلاب فرمودند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می‌آورد.

کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های امریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشار‌ها را از دوش مردم بردارند.

مردم زیر فشار مشکلات معیشتی هستند/

به کارگیری سرباز نخبه در شرکت های دانش بنیان + فیلم


سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری تسهیلات سربازیافراد فعال در شرکت‌های دانش بنیان که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام وظیفه ایران بر مبنای تأمین منابع انسانی است، گفت: نیروهای مسلح باید از بین مردم نیروی انسانی مورد نیاز خود را تأمین کنند و در راستای اجرای اصل 147 نیروهای مسلح در زمان صلح می‌توانند به کمک دولت بیایند.وی با بیان اینکه رویکرد جدیدی واردسربازی شده است، گفت: واگذاری سربازی به بخش غیر دولتی و همچنین انجام پروژه‌های علمی توسط سربازان نخبه از جمله فعالیت‌های دیگری است که ما آنها را انجام می‌دهیم.وی با اشاره به بخش‌های دیگری از تفاهم‌نامه، ادامه داد: بحث دیگر درباره افرادی بوده که قرار است در شرکت‌های دانش بنیان کار کنند و سپس بخشی از خدمت سربازی را در آنجا بگذرانند که به صورت آزمایشی 2 هزار نفر در این بخش به کار گرفته شده‌اند.

 به کارگیری سرباز نخبه در شرکت های دانش بنیان + فیلم

امروز در عرصه‌ دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند و می‌توانیم توانمندی‌های دفاعی خود را در اختیار کشورهای دوست قرار دهیم.

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها روی پای خود ایستادندامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو که امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه برگزار شد و‌ در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن و  خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی افزود: ما تمام کسانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

سازمان بسیج برای همکاری با قوه قضائیه در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی اعلام آمادگی کرد


سازمان بسیج برای همکاری با قوه قضائیه در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی اعلام آمادگی کرد

سازمان بسیج اعلام کرد که آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه قضایی اقدام انقلابی نماید.

 سازمان بسیج مستضعفین امروز دوشنبه 22 مردادماه طی بیانیه ای خطاب به قوه قضائیه اعلام کرد که این سازمان در جهت خدمت رسانی به مردم به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق، اختفاء کالا، مبارزه با گران فروشی و همچنین مقابله با اخلال گران و مفسدان اقتصادی، آماده است.

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدس

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه تجلیل خواهد کرد.

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدسبه مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

# ارتش - انقلابی - قهرمان

۱۱ کشته در درگیری میان مزدوران سعودی و اماراتی در یمن

به دنبال وقوع درگیری شدید میان مزدوران سعودی و اماراتی در جبهه «تعز» ۱۱ نفر از هر دو طرف کشته شدند.

درگیری میان مزدوران سعودی و اماراتی/۱۱ نفر کشته شدندمزدوران سعودی و اماراتی بامداد روز دوشنبه 22 مردادماه در یمن بار دیگر با یکدیگر درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، درگیری میان مزدوران سعودی و اماراتی در جبهه «تعز» اتفاق افتاده است. 

منابع یمنی اعلام کردند که در جریان این درگیری شش تَن از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.

در این درگیری همچنین پنج نفر از عناصر مزدور اماراتی کشته شدند.

انتهای پیام/

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی و حکم دادگاه

طبق رای جلسه دادگاه احکام قضایی متهمان اقتصادی اعلام شد.

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی و حکم دادگاهدادستان و سرپرست دادسرای عمومی تهران حکم قضایی متمهان اقتصادی را اعلام کردند.

این احکام در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۶ رئیس قوه قضاییه طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی به اعلام عمومی رسیده است. بر اساس این احکام:

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد

۷ پرسپولیسی در آستانه محرومیت!


 تیم فوتبال پرسپولیس تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته در 3 بازی خود 7 امتیار را از آن خود کندو صدر نشین جدول شود .با این وجود برانکو در حالی در هفته چهارم این رقابت ها باید تیمش را مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به میدان بفرستد که 7 بازیکن سرخ پوش تک اخطاره هستند .

سید جلال حسینی، علی علیپور، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنان تک اخطاره تیم فوتبال پرسپولیس هستند که در صورت دریافت اخطار در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر 2 اخطاره می شوند .

طبق قانون جدید برای بار اول هر بازیکن 4 کارت زرد در طول فصل دریافت کند محروم می شود.

جنایت بی مکافات + فیلم

سازمان ملل چشمان خود را بر جنایات سعودی‌ها در یمن بسته است.

حمله نظامیان سعودی به بازار و اتوبوس دانش آموزان یمنی ۱۳۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره جنایت سعودی‌ها در یمن نتیجه خاصی نداشته است و آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل هم بر لزوم برقراری تحقیقات مستقل تاکید کرده است.

تحقیقاتی که دبیرکل سازمان ملل از آن صحبت می‌کند یعنی اینکه جنایات عربستان سعودی در یمن را باید فراموش کنیم چرا که سعودی‌ها بخش عظیمی از بودجه سازمان ملل را پرداخت می‌کنند.

مشاهده فیلم جنایت بی مکافات

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

این موشک‌هاست که مثل دستی بزرگ و بلند، آماده سیلی زدن به کسانی است که قصد سوء استفاده دارند. 

اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود"؛ حسین امیرعبداللهیان، معاون سابق وزارت‌خارجه به تازگی در مصاحبه ای  این جمله را گفت و معتقد است اگر روزی برد موشک‌های ما به حداقل برسد و به تل‌آویو نرسد و تهدیدی برای‌شان نباشیم، این یعنی شروع تهدید جدی جنگ علیه ایران.

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

 

اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود

روزنامه البناء: «نَه» قدرت‌های بزرگ به تحریم‌های ترامپ علیه ایران نشانه فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان


روزنامه البناء لبنان: همراهی نکردن قدرت‌های بزرگ با تحریم‌های ترامپ علیه ایران نشان از فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان استپایگاه اینترنتی روزنامه البناء لبنان در گزارشی نوشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاثیری نخواهد داشت و همراهی نکردن قدرت‌های بزرگ با آمریکا نشان از فروپاشی سلطه آمریکا بر جهانو زنده بودن قدرت‌هایی است که دیگر حاضر نیستند نقش سابق آمریکا را بپذیرند ضمن آنکه محور مقاومت روز به روز در حال توسعه است و به مرور کشورهای بیشتری جذب آن می شوند.

نشانه فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان

رتبه ایران در میان دارندگان کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر چند است؟+تصاویر

با عملیاتی شدن موشک کروز هوارپرتاب جدید سپاه در این زمینه بالاتر از کشور‌های صاحب فناوری و مهم نظامی دنیا خواهد ایستاد.

\موشک های کروز از جمله سلاح های استراتژیک در زرادخانه هر نیروی نظامی به حساب می آیند و تکنولوژِی های مربوط به توسعه آنها، تنها در اختیار کشورهای معدودی قرار دارد. این سلاح بر اساس موارد مختلفی مثل پلتفرم پرتاب، نوع سر جنگی، میزان سرعت و نوع ماموریت یا برد مورد دسته بندی قرار می گیرند.

رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان/ ایران چهارمین کشور دارای کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر +عکس

جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه - حاملان آینده موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی

 

همه چیز درباره رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان

کی روش گزینه هدایت تیم ملی کلمبیا شد

نام کارلوس کی روش در میان گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

 سایت های کلمبیایی از تمایل فدراسیون فوتبال کلمبیا برای همکاری با کارلوس کی روش خبر دادند. ادامه حضور خوزه پکرمن بر نیمکت تیم ملی کلمبیا هنوز مشخص نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال آن هستند تا اگر نتوانستند با سرمربی کهنه کار آرژانتینی به توافق برسند با گزینه های دیگر وارد مذاکره شوند.

خراردو مارتینو مربی 55 ساله آرژانتینی، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران و خوان کارلوس اوسوریو سرمربی سابق تیم ملی مکزیک از گزینه های مطرح هدایت تیم ملی کلمبیا هستند.

نام سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا بزودی اعلام خواهد شد.

عراق دیگر خودرو ایرانی نمی‌خرد

عراق دیگر خودرو ایرانی نمی‌خرد

یک مقام رسمی ارشد در صنعت واردات خودرو عراق از توقف واردات خودروی ایرانی در عراق خبر داد.

فرانس ۲۴ نوشت: یک مقام رسمی ارشد در صنعت واردات خودرو عراق: به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، عراق واردات خودرو از ایران را متوقف کرد؛ اما بدنبال اخذ معافیت از آمریکا برای واردات "قطعات خودرو" از ایران است.

گزارش اقتصادآنلاین،

 

ادامه مطلب ...

دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کرد


دریادار سیاری از گروه پدافند هوایی اصفهان بازدید کرد

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد اصفهان بازدید کرد.

دریادار سیاری ضمن حضور در گروه پدافند هوایی شهید مجید عسکری هاشم آباد (اصفهان) ضمن بازدید از سایت رادار این گروه، از نحوه انجام وظیفه کارکنان وظیفه و آمادگی رزمی  این گروه ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/