ققنوس ایرانی؛ آماده شکار متجاوزان به خاک ایران


قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

منتشر نشود //فکور ۹۰

 

بیشتر بخوانید:ققنوس ایرانی؛ آماده شکار متجاوزان به خاک ایران


مستند عملیات گسترده روانی با هدف نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی + فیلم


 با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید،فعالیت‌های ضد ایرانی دشمنان شدت گرفت و جنگ‌های تبلیغاتی، نقطه آغاز اجرای عملیات روانی روی ملت ایران بود.

دشمن طی نقشه‌های مختلف تلاش کرد تا ملت را از حکومت ناامید کرده و فتنه ای داخلی میان مردم ایران به پا کند اما تمامی این نقشه ها یکی پس از دیگری شکست خورد.

 

بیشتر بخوانید:مستند عملیات گسترده روانی  + فیلم


چرا فتنه ۸۸ عامل وضع مهم‌ترین تحریم‌های اقتصادی شد؟ +جدول


 

چرا فتنه ۸۸ باعث تحریم اقتصادی ایران شد؟ + جدول

فتنه ۸۸ اگرچه یک اتفاق سیاسی بود، اما اثرات بسیاری بر ذهن تصمیم گیران آمریکایی داشت که نهایتاً منجر به افزایش و تشدید تحریم‌ها و فشار اقتصادی علیه ایران شد. وقتی سیر تحول تحریم‌های آمریکا علیه ایران را پس از فتنه ۸۸ بررسی می‌کنیم، بیشتر متوجه اثرات فتنه ۸۸ بر تصمیم‌گیری آمریکایی‌ها می‌شویم.

بیشتر بخوانید:چرا فتنه ۸۸ عامل وضع مهم‌ترین تحریم‌های اقتصادی شد؟

اولین شهدای جنگ اقتصادی


شهدای جنگ اقتصادی

تعبیر مقام معظم رهبری امروز کشورمان وارد یک جنگ اقتصادی شده که متاسفانه در این جنگ علاوه بر حملاتی که از خارج کشور همانند تحریم ها می شود عده ای فرصت طلب داخلی هم (همانند منافقین جنگ نظامی)به این جنگ در داخل کشور با قاچاق و گران فروشی و احتکار و... دامن می زنند و در این شرایط وظیفه ای همگانی برای مسوولین و مردم وجود دارد که هر کدام در جای خود باید انجام دهند و در حال حاضر به منظور کم نمودن فشارهای ناشی از این جنگ بر اقشار ضعیف کشور ، ارتش که معمولا در همه شرایط بحرانی همانند جنگ و سیل و زلزله و... وارد عرصه خدمت رسانی و مردم یاری شده این بار هم به صورت چراغ خاموش قصد کمک به تنظیم بازار با واردات گوشت را داشت که متاسفانه با سانحه ی هوایی که برایشان اتفاق افتاد تعدادی از عزیزان ارتشی در این سانحه پرپر شدند و سوختند که امیدواریم خون ریخته شده ی این عزیزان باعث شود هر چه زودتر مفسدان داخلی و خارجی اقتصادی که باعث ایجاد فشار بر مردم شده اند رسوا و به سزای اعمالشان برسند . به حق می توان این عزیزان ارتشی از نیرو هوایی را که در این سانحه ی هوایی به فیض شهادت رسیدند را اولین شهدای جنگ اقتصادی نامید..

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 
#چالش_دعوت_به_هوشیاری 
#ارتشی_ام 
#ارتشی 
#ارتش_جمهوری_اسلامی 
#ارتش_ایران 
#ارتش_مردمی_انقلابی 
#ارتش_انقلابی 
#نیروی_هوایی 
#سانحه
#شهادت

اولین شهدای جنگ اقتصادی

#آدمکشهای_اجاره_ای| منافقین خانه به دوش به دنبال پایگاه نظامی جدید


رسانه‌های افغانستان خبر از سفر مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین به کابل دادند. براساس این خبر رجوی به همراه هیئتی آمریکایی به افغانستان سفر کرده است.

#آدمکشهای_اجاره_ای| سرکرده منافقین به دنبال پایگاه نظامی جدید

بیشتر بخوانید:#آدمکشهای_اجاره_ای| منافقین خانه به دوش به دنبال پایگاه نظامی جدید


امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است


امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره استامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی آجا که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به سانحه هوایی هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی اظهار کرد: ما امروز داغدار شهادت همرزمانمان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانهستیم که برای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

بیشتر بخوانید:امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است/


حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی‌پاسخ بماند


حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی‌پاسخ بماند امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی آجا که امروز پنجشنبه ۲۷ دی ماه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی در حادثه هواپیمایی ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: این شهدا رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن بودند.

 

بیشتر بخوانید:حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی‌پاسخ بماند

 


احداث پایگاه نظامی گروهک منافقین در مرز‌های شرقی ایران


احداث پایگاه نظامی گروهک منافقین در مرزهای شرقی ایرانرسانه‌های افغانستان از سفر مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین همراه با هیئتی آمریکایی به کابل خبر داده‌اند.

پایگاه خبری «ایرکا» افغانستان ضمن اعلام این خبر به نقل از مقامات آگاه دولت افغانستان افزود سرکرده گروهک منافقین در حال حاضر در کابل به سر می‌برد و تاکنون با «حمدالله محب» رئیس شورای امنیت ملی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید:احداث پایگاه نظامی گروهک منافقین 

تکمیل و تنطیم چرخه دفاعی از طریق گفتگوی نظامی با کشورهای همسایه


امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکمیل و تنطیم چرخه دفاعی از طریق گفتگوی نظامی با کشورهای همسایه در دستور کار ارتش قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در بازدید از لشکر ۸۸ زرهی در زاهدان گفت: با خلاقیت جوانان در زمینه زرهی، راکت انداز و بالگرد به خودکفایی رسیده ایم. امیر حیدری موقعیت جغرافیایی سیستان و بلوچستان برای نیروهای نظامی را بسیار مهم و استراتژیک خواند.

وی افزود: تکمیل و تنظیم چرخه دفاعی از طریق گفتگوی نظامی با کشورهای همسایه در دستور کار ارتش قرار دارد. فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با تکیه بر دستاوردها و دیپلماسی دفاعی قوی کشورمان، آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

تکمیل و تنطیم چرخه دفاعی 


عکس/ملاقات فرمانده نهاجا با تنها بازمانده سقوط 707

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در بیمارستان بعثت نهاجا از سرهنگ فرشاد مهدوی قلعه که در حادثه روز گذشته هواپیمای بوئینگ 707 مجروح شد، عیادت کرد.


رهبر معظم انقلاب در پیامی حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند.



مسئولان، نقاط ضعف و خطا‌های احتمالی را شناسایی و پیگیری کنندحضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی حادثه تلخسقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار سقوط هواپیمای حامل کارکنان خدوم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان‌باختن آن عزیزان و دیگر سرنشینان آن پرواز را با تأثر و اندوه و همدردی، به خانواده‌های داغدیده و به خانواده‌ی بزرگ ارتش و نیروی هوایی تسلیت می گویم و صبر جمیل برای بازماندگان و رحمت و مغفرت برای درگذشتگان مسألت می کنم. لازم است مسئولان ذیربط با برررسی کامل این حادثه‌ اندوهبار، نقاط ضعف و خلأ‌ها و خطا‌های احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند.

سیّدعلی خامنه‌ای۲۵ دی ۱۳۹۷

حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش

بیانیه ارتش درباره سقوط هواپیمای ۷۰۷ در حوالی کرج


بیانیه ارتش درباره سقوط هواپیمای 707 در حوالی کرج

 روابط عمومی ارتش طی بیانیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری ۷۰۷حامل گوشت برای کمک در طرح مردم‌یاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.

جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم های تخصصی در دست بررسی است.

بیانیه ارتش درباره سقوط هواپیمای ۷۰۷ 

رهبر معظم انقلاب درگذشت والده امیر سرلشکر موسوی را تسلیت گفتند


رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوادر پیامی درگذشت والده‌ی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
امیر سرلشکر موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درگذشت والده مکرمه را به جناب عالی و دیگر بازماندگان تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

رهبر معظم انقلاب درگذشت والده امیر سرلشکر موسوی را تسلیت گفتند

سربازانی که پول بیمه می‌دهند، اما بیمه نمی‌شوند


سربازانی که پول بیمه می‌دهند، اما بیمه نمی‌شوند مدتی است که برخی از دستگاه‌های اجرایی با وجود کسر کردن حق بیمه از حقوق سربازانامریه خود، این سربازان را بیمه نمی‌کنند.

در این میان گویا جهادکشاورزی گوی سبقت را از سایر دستگاه‌ها ربوده و با وجود گذشت چندین ماه از شروع خدمت سربازان امریه در دستگاه‌های زیرمجموعه خود، این افراد را بیمه نکرده است.

بیشتر بخوانید:سربازانی که پول بیمه می‌دهند، اما بیمه نمی‌شوند

جنگنده های نسل۵ به نهاجا می‌پیوندند


نمایش کوثر و صاعقه برای مردم؛ جنگنده های نسل۵ به نهاجا می‌پیوندند

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح اهداف رزمایش اخیر نهاجا از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های این نیرو و نمایش جنگنده‌های بومی در منطقه هوایی مهرآباد خبر داد.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با برنامه جهان سیاست رادیو ایران با اعلام خبر فوق عنوان کرد: در این نمایشگاه که در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد، دستاورد‌های چهل ساله نیروی هوایی ارتش در منطقه هوایی مهرآباد برای بازدید عموم به نمایش در خواهد آمد.:

بیشتر بخوانید: جنگنده های نسل۵ به نهاجا می‌پیوندند

طومار نیروی دریایی صدام ۶۰ روزه پیچیده شد/

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می گوید و از تلاش نیروهایش در پیشبرد اهداف والای ملی حتی کیلومترها دورتر از مرزهای آبی کشور و در تنگناها و روزهای سیاه تحریم صحبت می کند.

خانزادی

بیشتر بخوانید:طومار نیروی دریایی صدام ۶۰ روزه پیچیده شد/


جزئیاتی جدید از حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۸


پله نخست افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در مجلس + جزئیات محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  از احتمال طرح پلکانی کردن افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در کمیسیون تلفیق، براساس لایحه بودجه سال ۹۸ خبر داد.

وی با بیان اینکه در روش پلکانی کردن افزایش حقوق، متوسط ۲۰ درصد است،افزود: دراین فرآیند افرادی که حقوق کمتری دارند درصد بیشتری از عدد میانگین دریافت و افرادی که حقوق بیشتری دارند درصد کمتری از عدد میانگین را اخذ می‌کنند.


رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت پایان یافت


رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت پایان یافت امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه سخنگوی هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، ضمن ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی گفت: به کلیه اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش دست یافتیم و رزمایش ظهر امروز با موفقیت به پایان رسید.

 

 

بیشتر بخوانید:رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت پایان یافت


آمادگی نیروی هوایی ارتش در شرایط تحریم موجب افتخار مردم ایران است


آمادگی نیروی هوایی ارتش  در شرایط تحریم موجب افتخار مردم ایران استامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتشدر پایان هشتمین رزمایشاقتدار فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان و در جمع خبرنگاران آمادگی نیروی هوایی ارتش را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: امروز شاهد هنر نمایی تیز پردازان نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آسمان ایران زمین بودیم.

بیشتر بخوانید:آمادگی نیروی هوایی ارتش در شرایط تحریم 

 

آمادگی برای پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم


ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر تهدیدی استامیر عزیز نصیرزاده فرماندهنیروی هوایی ارتش در حاشیهرزمایش فداییان ولایت این نیرو و در جمع خبرنگاران گفت: اهداف متعددی برای رزمایش پیش بینی شده بود که به بخش از اعظمی از آن‌ها دست پیدا کردیم که البته نقص‌هایی هم وجود داشت که باید در بررسی‌های رزمایش روی آن‌ها کار کنیم تا در سال‌های بعد و مواقع اصلی این نقایص را بر طرف کنیم.

بیشتر بخوانید:آمادگی برای پاسخگویی به هر نوع تهدید

اجرای عملیات رزم هوایی توسط هواپیمای اف ۱۴ و میگ ۲۹


اجرای عملیات رزم هوایی توسط هواپیمای اف ۱۴ و میگ ۲۹

 در دومین روز از مرحله اصلی و فازعملیاتی هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادار‌های دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ با حمل انواع موشک‌های بهینه شده و نقطه زن X-۲۵ که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

در این مرحله همچنین جنگنده‌های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی به درگیری هوایی و تمرین شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد پرداختند.

به گفته امیر انگیزه سخنگوی رزمایش هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت بر اساس صحنه واقعی جنگ انجام شد.

اجرای عملیات رزم هوایی 

رقابتی هیجان انگیز در آسمان با استفاده از جت‌پک + فیلم


 با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، یک کمپانی سازنده جت‌پک، قصد دارد برای نخستین‌بار مسابقه‌ای برگزار کند که شرکت‌کنندگان آن بوسیله جت‌های هوایی به رقابت بپردازند.

این شرکت در یک سال اخیر سری جدیدی از محصولاتش را که توسط دو خلبان هدایت می‌شد آزمایش کرده است.

هدف اصلی این آزمایش تأثیر فشار اگزوز دو جت بود که در فاصله کم نسبت به یکدیگر پرواز می‌کنند و در نتیجه ایمنی کاربران بالا رود.

فیلم:رقابتی هیجان انگیز در آسمان 

فردا؛ آغاز مرحله اصلی رزمایش بزرگ نیروی هوایی ارتش

مرحله اصلی رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۹۷ از فردا به‌مدت دو روز آغاز می‌شود.

فردا؛ آغاز مرحله اصلی رزمایش بزرگ نیروی هوایی ارتش

 

ادامه مطلب ...