مسابقات اربابان آتش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیرازبرگزارشد

به گزارش میثاق نیوز  و روابط عمومی ارتش، ارشد نظامی فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، مسابقات اربابان آتش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم رضایی افزود: بعد از بررسی و شناسایی نفرات برتر ارتش در زمینه‌های رزمی و تهاجمی، فنی و توان بالای تیراندازی و سرعت عمل در همه این موارد، مسابقات اربابان آتش ارتش در قالب تیم‌های پنج نفره در منطقه سیاه دارنگون شیراز برگزار شد.
وی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه با استفاده از نفربر، در مراحل مختلف مسابقه که شامل عملیات مارپیچ و عبور از مین، تیراندازی با تیر بار، کلاشینکف، آرپی چی و خمپاره، شرکت کردند.
ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد افزود: پس از برگزاری مسابقات، نفرات توانمند شناسایی شدند و تیمی پانزده نفره برای شرکت در مسابقات جهانی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۲۱روسیه انتخاب شد.
امیر سرتیپ دوم  رضایی افزود: در این دوره از مسابقات هم توان رزمی و دفاعی و تهاجمی نیرو‌های ارتش مورد رصد و هم آمادگی نیرو‌های ارتشی برای شرکت در مسابقات بین المللی مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: در این مسابقات از سلاح‌های تولید ملی خودمان استفاده کردیم و نیرو‌های نظامی نشان دادند که می‌توانند در جهان حرف برای گفتن داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.