قدردانی رئیس قوه قضاییه از ارتش جهت مقابله موثر با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از ورود و اقدامات ارتشیان و سایر نیرو‌های مسلح در خدمات رسانی به مردم تشکر کرد و گفت: بر خود لازم می‌دانم صمیمانه از زحمات شما و نیرو‌های تحت امر در مقابله بیماری کووید ۱۹ تشکر کنم.

او با اشاره به تلاش‌های گسترده صورت گرفته از سوی واحد‌های مختلف ارتش و ساماندهی سریع نیرو‌ها برای ضد عفونی کردن معابر و محله‌ها و همچنین اقدامات بهداشتی و درمانی در کمک به کادر درمان گفت: ارتش در این زمینه به خوبی درخشیده است و سازمان دهی سریع شما در ایجاد بیمارستان و نقاهتگاه‌ها، هم امید ویژه‌ای برای مردم ایجاد کرده و هم جان تازه‌ای به کادر بهداشت و درمان کشور داده است. اقدامات جهادی ارتش برای مردم اطمینان آفرین و امیدبخش است.

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش نیز، ضمن تبریک ایام و تشکر از آیت الله رییسی به خاطر پیگیری امور جاری کشور گفت: آنچه در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، بخشی از اقدامات جهادی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. ما با همه توان در خدمت مردم و بخش بهداشتی و درمانی کشور هستیم و الحمدلله آمادگی مناسبی برای خدمت ایجاد کرده ایم.

تداوم رزمایش پدافند زیستی در بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، امیر سرتیپ دوم علی اکبر طالب زاده ارشد قرارگاه زیستی ارتش و فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ تداوم رزمایش پدافند زیستی با محوریت پایگاه هوایی شهید یاسینی ادامه دارد.

او افزود: پیشگیری و پایش شیوع کرونا در شهر بوشهر با ضد عفونی اماکن، معابر اصلی و خودرو‌ها در سطح بوشهر در حال انجام است.

فرمانده پایگاه شهید یاسینی با بیان اینکه این رزمایش زیستی تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش در استان بوشهر و به فرماندهی این یگان در حال انجام است تصریح کرد: این پایگاه تاکنون اقدامات متعدد و متنوعی را در راستای گندزدایی و ضد عفونی معابر اصلی و خودرو‌های شهر بوشهر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و بنا بر وظیفه ذاتی پایگاه بوشهر به عنوان ارشد نظامی نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر انجام داده است.

هواناو ایرانی یونسِ رقیب اصلی نمونه‌های انگلیسی و آلمانی/ نام اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت


به گزارش خبرنگار  خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، حوزه دفاعی امنیتی در مسائل مختلف منطقه و موضوعات نظامی در یکسال گذشته گزارش‌های متنوعی را تهیه کرده که در بسته‌های خبری آتی به مرور پربازدید‌های این گزارش‌ها می‌پردازیم.

عید ۹۸// هواناو ایرانی یونسِ رقیب اصلی نمونه‌های انگلیسی و آلمانی/ نام اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت


 

ادامه مطلب ...

اقدامات ارتش در راستای برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کروناست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تخت‌خوابی نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه ریزی‌ها و اقدامات ارتش برای مقابله با کرونا، گفت: تمامی اقدامات خود را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا برنامه ریزی و اجرا کرده ایم.  ادامه مطلب ...

توضیحات رئیس اداره بهداشت نیروی زمینی ارتش درباره امکانات بیمارستان ۲۰۰۰ تخت‌خوابی تهران

به گزارشخبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز، سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش(نزاجا) صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نزاجا اظهار کرد: هدف از تشکیل این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه این است که طول زمان بستری شدن بیمارانی که به علت کرونا در بیمارستان بستری بودند را، در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان ها، برای ادامه درمان به نقاهتگاه بیاوریم و در این نقاهتگاه دوره کمون را طی کنند و اگر خدای نکرده مجدداً مشکل پیدا کردند و با مشکلات تنفسی و تشدید بیماری مواجه شدند، بتوانیم در بیمارستانی که در اینجا طراحی کردیم، اقدامات درمانی را انجام دهیم.  ادامه مطلب ...

مراسم رژه روز ارتش برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی میثاق نیوز،امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم رژه روز ارتش( ۲۹ فروردین) و شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شرایط موجود برای برگزاری مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی تصمیم‌‎گیری خواهیم کرد.

رژه بزرگ ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی هرسال با حضور یگان‎های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.