امیر دادبین و سردار شکارچی با فرمانده کل ارتش دیدار کردند


امیر دادبین و سردار شکارچی با فرمانده کل ارتش دیدار کردندامیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ضمن گفت‌وگو در خصوص انسجام‌بخشی و هم‌افزایی در مباحث اجتماعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و نقش ارتش در تقویت طرح‌های جهادی خاطراتی از دوران دفاع مقدس نیز بیان شد.

ارتش جمهوری اسلامی هر روز آماده تر از روز قبل است


ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است

 امیر دریادار حبیب اله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه در حاشیه بازدید از شانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در پادگان جوادالائمه نیروی زمینی در لشکرک اظهار کرد: برابر تدابیر و اوامر فرماندهی معظم کل قوا امروز نه تنها آمادگی را حفظ می‌کنیم، بلکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است.

وی افزود:​ به طور مستمر از آغاز تا پایان سال رزمایش داریم و رزمایش‌های زیادی در نیروهای زمینی،​ هوایی، ​پدافند و دریایی در حال اجراست و متناسب با وضع آمادگی یگان‌ها رزمایش‌ها به طور مستمر ادامه دارد، چون آمادگی ما را بیشتر بالا می‌برد.

سیاری اظهار کرد: ​بعضی از رزمایش‌ها جنبه عمومی تر و مشترک پیدا می‌کند و قطعاً​ در فصل‌هایی که نیاز است و جاهای مختلف که بنا به تشخیص باید در آنجا رزمایش انجام شود، قطعاً انجام خواهد شد و به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

دیدار سرلشکر باقری با وزیر خارجه و فرمانده نیروی دریایی پاکستان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز دوشنبه با وزیر خارجه دولت انتقالی و فرمانده نیروی دریایی پاکستان جداگانه دیدار کرد.

دیدار سرلشکر باقری با وزیر خارجه و فرمانده نیروی دریایی پاکستان سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  امروز دوشنبه 25 تیرماه در سفر به پاکستان و در ادامه دیدار با مقامات سیاسی و نظامی این کشور، با عبدالله حسین هارون وزیرخارجه دولت انتقالی، دریاسالار «ظفر محمود عباسی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان و ژنرال زبیر محمود حیات رئیس ستاد مشترک ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

باقری در دیدار با وزیر خارجه دولت انتقالی پاکستان درخصوص مبارزه با تروریسم، توسعه همکاری‌های مرزی و همکاری‌های دوجانبه به منظور گسترش روابط گفت وگو و تبادل نظر کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران همچنین در دیدار جداگانه با فرمانده نیروی دریایی پاکستان، با وی درخصوص آموزش نیرو‌ها و برگزاری رزمایش مشترک گفت وگو و تبادل نظر کرد.

باقری و فرمانده ارتش پاکستان صبح امروز دوشنبه در دیدار دوجانبه درخصوص گسترش امنیت منطقه ای، امنیت مرزی و همکاری دفاعی گفت وگو کردند.

معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت


مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران حج فرمودند: سیاست شیطانی معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت.

رهبر انقلاب: معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت + فیلمدست اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار درباره معامله قرن فرمودند: به کوری چشم دولتمردان آمریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و شهر بیت المقدس برای مسلمانان باقی خواهد ماند. 

وحشت صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت؛


سامانه دفاعی «گنبد آهنین» در تل آویو مستقر شد

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه 25 تیرماه اعلام کرد که ارتش این رژیم بر اساس ارزیابی شرایط موجود سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه «گوش دان» واقع در تل آویو و مرزهای مشترک با نوارغزه مستقر کرده است.

وی افزود: ارتش تعدادی از نیروهای ذخیره خود را برای تقویت بخش دفاع هوایی فراخوانده است.

ادرعی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

به دنبال تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه و پاسخ موشکی قاطع نیروهای مقاومت فلسطین به این حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ترس احتمال عملیات نیروهای فلسطینی در آماده باش بسر می برد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده در حریم هوایی نوارغزه به پرواز درآمدند.

انتهای پیام/


جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدند


جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدندبه نقل از فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز به کار کرده بود، بامداد دوشنبه به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود در برزیل، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب ۱۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت‌های جهانی دست می‌یابد.

 هنگ کنگ با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شد. تیم‌های مالزی و چین نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

متلاشی شدن گروهک تروریستی ضدانقلاب


 سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی دو تیم وارداتی ضدانقلاب مسلح را شناسایی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه با همکاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا منهدم کردند.

در این عملیات دو تن ازعناصر ضدانقلاب به هلاکت رسیدند و چند نفر دیگر به همراه چندین قبضه سلاح، نارنجک جنگی و مهمات دستگیر شدند.

این تیم های تروریستی به سفارش و با حمایت ویژه برخی کشورها، برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بودند.

احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه


احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه

بیش از دو هفته است که بحث ادغام بانک های نظامی شکل جدیدی به خود گرفته و مدیران عامل بانک های منتسب به نهادهای نظامی در جلساتی ادغام با یکدیگر را بررسی می کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، ماه های پایانی سال گذشته بود که موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار ملحق شد و برخلاف نظر بانک مهر اقتصاد، صحبت از الحاق این بانک به این مجموعه نیز مطرح شد.

همان زمان گفته می شد سایر بانک های نظامی نیز در مجموعه ای دیگر ادغام می شوند تا اینکه در دو هفته گذشته ورق برگشت و طرح جدیدی مبنی بر ادغام همه بانک های نظامی و بانک سپه مطرح شد و در حال بررسی مدیران این بانک هاست.

گفته می شود برخی از این بانک ها با این ادغام موافقت کرده اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بانک سپه ملحق می شوند تا نقش قدیمی بانک سپه مجدد احیا شود.

در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم


در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست هم‌اندیشی با جمعی از درجه‌داران مرکز تربیت و آموزش پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیش از این اولین گزارش خود را اواخر آذرماه سال گذشته در قالب اعلام برنامه‌ها به اطلاع همرزمان خود در ارتش رسانده است، افزود: برنامه‌های من برای ارتش، 5 ساله و شامل بخش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که طبعا برخی برنامه‌ها هنوز کامل نشده و در دست اجرا است و بر همین اساس گزارش پیشرفت ها که در واقع گزارش دوم اجرای برنامه‌های یک ساله است، اوایل آبان ماه سال جاری به آحاد کارکنان عزیز ارتش ارائه می‌شود.

دولت در شرایط کنونی موفق عمل نکرده است


اکرمی: در تغییر کابینه تعلل وارد نیستحجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌  با اشاره به انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی و اینکه دولتمردان تجربیات شکست‌خورده را تکرار می‌کنند, اظهار کرد: به عقیده من این اظهارات شخصی است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: سنجش عملکرد دولت با اشخاص نیست؛ بلکه با اسناد بالادستی است که به آنها توجه نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید عملکرد دولت را طبق سند چشم انداز یا برنامه پنج ساله ششم توسعه سنجید؛ گفت: اجرای قانون در جامعه ما ضعیف است و به نظر می‌رسد که دولت در شرایط کنونی موفق نبوده است.

اکرمی با بیان اینکه در طول ۱۲۰ روزی که از آغاز سال جدید می‌گذرد؛ دلیل موجهی برای گرانی و نابسامانی ارز و سکه وجود نداشته است؛گفت: این نابسامانی‌ها محصول نظارت ضعیف است و آنقدر اتکایمان به بیرون بود که از ظرفیت‌های داخلی غفلت کردیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات چهره‌های سیاسی کشور مبنی بر ترمیم کابینه نیز اظهار کرد: امروز همه تغییر در کابینه را ضروری می‌دانند و نیاید تعللی در این کار صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید نظر مثبتی نسبت به تغییر کابینه داشته باشد تا جامعه به شرایط عادی و طبیعی برگردد.

انهدام یک تیم تروریستی در نودشه/ هلاکت ۳ تروریست و شهادت یک بسیجی


انهدام یک تیم تروریستی در نودشه/ ۳ تروریست  به هلاکت رسیدند

 به نقل از قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ،در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفته و مقارن عصر روز (۲۳ تیرماه) طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.

در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر به شدت زخمی شد. 

همچنین یکی از نیرو‌های بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لوایح مرتبط با FATF رد شد


اعلام نظر شورای نگهبان درباره مصوبات و اساسنامه‌ها

به نقل از اداره کل روابط عمومی، نظر شورای نگهبان در خصوص مصوبات و اساسنامه‌ها به شرح زیر است:

طرح استفساریه بند (الف) تبصره (2) ماده (76) قانون تأمین اجتماعی اصلاحی مصوب 1380/7/14 که با اصلاحاتی در جلسه مورخ چهارم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 19/02/1397 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان راجع به احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی بر روی رودخانه ارس مصوب جلسه مورخ بیست و نهم فروردین ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 19/02/1397 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که علیرغم انقضای مدت اجرای موافقتنامه با توجه به ماده 2، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

  ادامه مطلب ...

انفجار انتحاری تروریست‌های داعش در بلوچستان پاکستان


 انفجار انتحاریتروریست‌های تکفیری داعش در گردهمایی انتخاباتی حزب عوامی در بلوچستان پاکستان 128 کشته و 200 زخمی بر جای گذاشت.

منابع امنیتی پاکستان با تأیید اینکه انفجار رخ داده از نوع انتحاری بوده است، اعلام کرده‌اند که حدود ۱۶ تا ۲۰ کیلوگرم ماده منفجره در این حمله مورد استفاده قرار گرفته است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله انتحاری به یک تجمع انتخاباتی در بلوچستان پاکستان را محکوم و با دولت، مردم و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

شاهزاده فراری امارات سکوتش را شکست/ اختلاف شدید میان شیخ‌نشین‌های امارات بر سر جنگ یمن


شاهزاده فراری امارات سکوتش را شکست/تنشهای شدید امیرنشینها درباره سیاست خارجی ابوظبی

 به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک‌ تایمز، شاهزاده فراری اماراتی به قطر از افزایش تنش‌ها بین مقامات امارت بر سر جنگ یمن خبر می دهد.

اوایل خردادماه سال جاری بود که رسانه‌ها خبر دادند که «راشد بن حمد الشرقی»، شاهزاده ۳۱ ساله اماراتی و رئیس‌ مرکز فرهنگ و رسانه امارت الفجیره به شهر دوحه، پایتخت قطر ‌گریخته است. این شاهزاده اماراتی در گفتگو با «نیویورک‌ تایمز» برای نخستین بار درباره مناسبات قدرت در امیرنشین‌های امارات افشاگری کرده است.

به نوشته نیویورک‌ تایمز، راشد بن حمدالشرقی، دومین پسر امیر «الفجیره»،  بامداد روز ۱۶ ماه مه سرزده و بدون هماهنگی با مقامات دولت قطر وارد فرودگاه شهر دوحه شد و درخواست پناهندگی کرد. وی به مقامات قطری گفته بود که به علت  اختلاف با مقامات «ابوظبی» جانش در خطر است.

هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی


هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی

به نقل از تسنیم؛ برخی شنیده‌ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشر شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات به "ضرر وزارت اطلاعات" و نیز به "ضرر اقتصاد ملی" است.

گفتنی است حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات 16 تیرماه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنان خود گفته بود که نباید با متخلفان برخورد قهرآمیز(تند) شود، بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف آنها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

ناکامی طرح نظامی عربستان در استان «المهره» یمن


ناکامی طرح نظامی عربستان در مرکز استان «المهره» یمن

  اعتراضات گسترده یمنی ها علیه حضور نظامیان سعودی در فرودگاه غیر نظامی الغیظه واقع در استان المهره این کشور باعث عقب نشینی ریاض از طرح خود برای تبدیل این فرودگاه به یک پایگاه نظامی شد.

نظامیان سعودی بر اساس یک توافق امضا شده با تحصن کنندگان یمن در فرودگاه غیرنظامی الغیظه واقع در استان المهره در شرق یمن از این فرودگاه خارج شدند.

فرمانده نظامیان سعودی در کنار نماینده تحصن کنندگان این توافق نامه را که در برگیرنده ۶ بند است امضا کردند. بر اساس مفاد این توافق نامه، نظامیان سعودی باید کنترل گذرگاه های شحن، صرفیت و بندر نشطون را به نیروهای محلی تحویل داده و محدودیت های اعمال شده بر روند صادرات و واردات کالا در این ۲ گذرگاه و بندر را لغو کنند. هم چنین فرودگاه الغیظه مانند قبل، تحت نظارت نیروهای محلی به کار خود ادامه دهد.

یک منبع تاکید کرد که عقب نشینی نظامیان سعودی از بخش غیر نظامی فرودگاه الغیظه باعث می شود که تحصن معترضان یمن طی امروز به پایان برسد.

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است


شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

رسوایی جدید رسانه‌های ضدانقلاب این بار درباره تصادف در سنندج/ ماجرا چیست؟


 چند شب گذشته یک تانکر حامل مواد سوختی در سنندج با یک اتوبوس حامل مسافران تصادف کرد که این حادثه منجر به نشت مواد سوختی و انفجار تانکر و آتش‌سوزی وسیع در محل حادثه شد. 

در این حادثه، اتوبوس آتش گرفته و بر اثر آتش‌سوزی اتوبوس و به‌دلیل حضور تعدادی از مسافران در آن، جمعاً طبق اعلام رسمی مقامات استانی، ۱۱ نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%b1%d8%b3%d9 

جمعی از جانبازان حزب الله لبنان با رهبر انقلاب دیدار کردند


جمعی از جانبازان حزب الله لبنان با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه سالگرد جنگ سی و سه روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب الله دیروز پس از اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

آیا اسرائیل ابرهای ایران را می‌دزدد؟

یک کارشناس روس و یک صهیونیست پاسخ دادند؛

اذعان تحلیلگر صهیونیست به احتمال دستکاری ابرهای ایران بوسیله اسرائیل

 به نقل از اسپوتنیک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، اخیرا در یک سخنرانی، تل‌آویو را به دستکاری در شرایط آب و هوایی و سرقت ابرهای ایران متهم کرد. در پی انتشار این خبر، اسپوتنیک با یک کارشناس روس و یک تحلیلگر صهیونیست درباره این مسئله گفتگویی انجام داد.

ولادیمیر سمنوف، معاون موسسه فیزیک اتمسفر در آکادمی علوم روسیه، در پاسخ به احتمال انجام این کار ضمن تایید این مسئله گفت می‌توان به طور محلی در وضعیت آب و هوا دست برد و تغییراتی انجام داد.

وی تصریح کرد: «در حقیقت، برای پراکنده کردن ابرهای باران‌زا و ابرهای عادی، می‌توان از هواپیماهایی با تسلیحات مملو از مواد شیمیایی خاص استفاده کرد.»  ادامه مطلب ...

واحد سانسور ارتش اسرائیل چگونه کار می‌کند؟

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در خبری اطلاعات بسیار مهم و حساسی از نوع عملکرد این واحد منتشر کرده است که حکایت از وجود سانسور گسترده در انتشار اخبار، مقاله و حتی کتاب در سرزمین‌های اشغالی دارد.

جروزالم پست در این زمینه نوشته است: در سال ۲۰۱۷، یازده هزار و ۳۵ مقاله برای واحد سانسور ارتش اسرائیل ارسال شده است که از این میان ۲۰۸۷ خبر قبل از انتشار ویرایش شده‌اند و ۲۷۱ مقاله هم اصلا اجازه انتشار پیدا نکرده‌اند.

دخالت نظامیان اسرائیلی در محتوای منتشر شده در رسانه‌ها / واحد سانسور ارتش اسرائیل چگونه کار می‌کند؟


 
ادامه مطلب ...

شلیک موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان خبر داد.

تحولات یمن|شلیک موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران عربستان

به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز  تجمع نیروهای واکنش سریع وابسته ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السدیس" در نجران را هدف قرار دادند.

رژیم سعودی یک عالِم منتقد را بازداشت کرد

رژیم سعودی در ادامه سرکوب اعتراضات در این کشور، یکی از علمای منتقد را بازداشت کرد.

تحولات عربستان|رژیم سعودی یک عالِم منتقد را بازداشت کرد

 

 به نقل از العربی الجدید، رژیم سعودی روز پنجشنبه "شیخ سفر الحوالی" یکی از علمای این کشور را دستگیر کرد.

صفحه "معتقلی الرأی" (زندانیان سیاسی) در توییتر با اعلام این خبر نوشت که دستگیری الحوالی چند روز بعد از انتشار  کتاب "مسلمانان و تمدن غربی" که توسط وی تالیف شده است، صورت گرفته است.

وی در این کتاب از نزدیکی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به رژیم صهیونیستی انتقاد و این نزدیکی را خیانت توصیف کرده است.

الاخباریه سوریه: شهر درعا کاملا آزاد شد

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از آزادسازی کامل شهر درعا و حومه شرقی آن از لوث گروه‌های تروریستی خبر داد.

الاخباریه سوریه: شهر درعا کاملا آزاد شد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه وارد منطقه درعا البلد شده و پرچم سوریه را در میدان  اصلی این منطقه به اهتزاز در آوردند.

دشمن به راهبرد فشار از بیرون و فروپاشی از درون علیه ایران روی آورده است

وزارت دفاع 200 هزار فناوری بروز را در جهت تولید محصولات دفاعی اجرائی می‌کند.

دشمن به راهبرد فشار از بیرون و فروپاشی از درون علیه ایران روی آورده است

وزیر دفاع فشار از بیرون و فروپاشی از درون را یکی از تاکتیک های مهم دشمنان علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع که امروز سه شنبه 19 تیرماه برگزار شد با تبیین شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران و نقش وزارت دفاع درحرکت نظام در مسیر پیچیده تحولات بین المللی اظهار کرد:‌ امروز ائتلاف پوشالی استکبار،‌ ارتجاع و نفاق به سرکردگی آمریکا در تلاش هستند تا شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران را بحرانی جلوه داده و با جنگ روانی و القاء نارضایتی در آحاد جامعه، تئوری فاصله بین نظام و مردم را عملی سازند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%af%d8