امام خامنه‌ای: ارتش متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است.

دست‌ برادری دادن ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود.فرمانده معظم کل قوا فرمودند: ارتش به‌برکت جمهوری اسلامی، ارتشی «مکتبی» و «نمایشگاهی از ارزشهای اسلامی» است.

امام خامنه‌ای: ارتش متدین‌تر و کار آمدتر از همیشه است/ دست‌ برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود

 

ادامه مطلب ...

امیر حیدری خبر داد: تولید انبوه تانک «کرار» در سال جاری

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تولید انبوه تانک «کرار» با همکاری وزارت دفاع در سال جاری خبر داد و گفت: روز ۲۹ فروردین دستاوردهای جدید زرهی، ضدزره و پهپادی نزاجا رونمایی می‌شود.

    امیر حیدری خبر داد: تولید انبوه تانک «کرار» در سال جاری

 

ادامه مطلب ...

تصاویری از وهابی‌های بازداشت شده در خوزستان

 علی قلهکی، از فعالان فضای مجازی تصاویری اختصاصی ازوهابی‌های بازداشت شده در خوزستان را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. بر اساس توضیحات قلهکی، ماموریت این مزدوران سعودی در مناطق سیل‌زده پخش ریال عربستان در میان سیل‌زدگان و تحریک آنها علیه حاکمیت، پخش بسته‌های غذایی آلوده در کمپ‌ها ( به عنوان مثال این افراد، ۳۰نفر را در کمپ شعیبیه با کیک مسموم، راهی بیمارستان کردند) و شکستن شبانه سیل‌بندهای ایجاد شده بوده است.

تصاویری از وهابی‌ های بازداشت شده در خوزستان

انتهای پیام/


اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زده


اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زدهبه نقل از روابط عمومی ارتش، به منظور امداد رسانی بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت هموطنان سیل زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تعداد ۶۵ تفر از پزشکان وظیفه در حال آموزش مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا به صورت داوطلب به بیمارستان‌های صحرایی ارتش در مناطق سیل زده اعزام شدند.

بنابراین گزارش این پزشکان که در تخصص‌های پزشک عمومی، ارتوپد، اطفال، قلب و عروق، دامپزشک، پرستار، بهیار و بهداشت محیط می‌باشند به همراه تعدادی از کارکنان پایور حوزه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که به عنوان سرپرست آن‌ها را همراهی می‌کردند برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان از سیل اعزام شدند.

ارسال ۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان


۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان ارسال شدبه نقل از روابط عمومی ارتش، نیروی هوایی ارتش با یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ دوازده تن اقلام خوراکی جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان به پایگاه هوایی دزفول ارسال کرد.

بنابراین گزارش این کمک‌ها شامل ۵ تن تخم مرغ و ۷ تن نان و برنج و سایر اقلام خوراکی است.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۲۷۰ تن اقلام توسط هواپیما‌های نیروی هوایی به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان ارسال شده است.

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی با صلابت ایستاده‌اند


ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح ید واحده هستندبه نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم تلاش کردند با انواع توطئه و دسیسه، معادلات جهانی را به نفع خود برگردانند و نهال نوپای انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای خودداری نکردند.

بیشتربخوانید:ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است

تفاوت این دو عکس در چیست؟

ایووجیما

باید افتخار کنیم و باید ببالیم که چنین مردانی نماد شرف و انسانیت ما ایرانی ها هستند. ما پرچم افتخارمان را بر پایه عدالت و مروت و انسانیت بنا کرده ایم و تا پای جان از آن پاسداری خواهیم کرد. 

ادامه مطلب ...

آمریکا با اقدام علیه سپاه امنیت نیروهای خود را برای همیشه به خطر انداخت


حیدری امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به تلاش همه دستگاه های کشور برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: عملکرد ارتش در همه مقاطع حساس مصداق آیه اشدا علی‌الکفار و رحما بینهم بوده است.

امیر حیدری در ادامه به عملکرد ارتش پرداخت و گفت: عملکرد ارتش در مقاطع مختلف به خصوص در سه مقطع تاریخی پیش از دفاع مقدس، حین دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس تا به امروز مصداق اشدالله علی الکفار و رحما بینم بوده است. 

بیشتربخوانید:دشمن از سپاه عصبانی است

ارسال امکانات بیشتر به مناطق سیل زده استان خوزستان

حضور فعال ارتش در امدادرسانی مناطق سیل زده/ ارسال امکانات بیشتر به مناطق سیل زده استان خوزستان

امیر سرتیپ شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش درباره آخرین اقدامات ارتش برای کمک به مناطق سیل زده اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و امکانات برای امدادرسانی در تمامی مناطق سیل زده حضور فعال دارد.
سخنگوی ارتش با بیان اینکه اگر همکاری متقابل دولت، نیرو‌های مسلح و مردم نبود خسارات بی شماری داشتیم، ادامه داد: همه دست به دست هم دادند تا امدادرسانی در مناطق سیل زده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

رژه روز ارتش در استان‌های سیل‌زده برگزار نمی شود


با هدف استمرار خدمت به مردم، رژه روز ارتش در استان‌های سیل زده برگزار نمی شودامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: رژه روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، روز ۲۹ فروردین امسال در استان‌های سیل زده، با هدف استمرار خدمت رسانی به مردم برگزار نمی‌شود و به جای آن اقدامات امدادرسانی به اشکال مختلف تقویت شده و ادامه خواهد داشت.
موسوی ضمن‌گرامی داشت ۲۹ فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت:

امسال که شاهد سیل در چند منطقه کشور عزیزمان هستیم و هموطنان ما گرفتار آسیب‌های ناشی از آن شده اند، ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های سیل زده با استمرار حضور خود دربین مردم، روز ارتش و نیروی زمینی قهرمان را با ارائه چهره «رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» گرامی می‌دارد و از این رو در استان‌ها و مناطقی که یگان‌های آن‌ها بعنوان معین به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند رژه برگزار نخواهد شد و از این فرصت نیز برای کار امداد رسانی در قالب رژهِ خدمت استفاده خواهد شد.

 

بررسی تازه‌ترین اقدام احمقانه رژیم آمریکا

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه رژیم آمریکا روز دوشنبه ۲۰ فروردین در یک نشست مطبوعاتی، به طور رسمی اعلام کرد دولت متبوعش، «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» را در فهرست گرو‌های تروریستی خارجی این کشور قرار داده است.

بررسی تازه‌ترین اقدام احمقانه رژیم آمریکا / سنتکام چیست و چرا تروریستی اعلام شد؟

 

بیشتربخوانید:سنتکام چیست و چرا تروریستی اعلام شد؟

رمز موفقیت ما وحدت کلمه و وحدت رویه است


شرایط فعلی به گونه‌ای است که حرف آمریکا دیگر خریدار ندارد/ رمز موفقیت ما وحدت کلمه و وحدت رویه است

حرف آمریکا دیگر خریدار ندارد/

به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی یادواره ۸۴ شهید محله دهنو آران گفت:نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب مورد شدیدترین تهاجمات دشمن به خصوص آمریکا قرار گرفت که امروز نیز در تمام حوزه‌ها ادامه دارد.

بیشتربخوانید:رمز موفقیت ما وحدت کلمه و وحدت رویه است

توسط هواپیمای C ۱۳۰ نیروی هوایی ارتش انجام شد؛


ارسال محموله ۱۰ تنی امدادی به خوزستانبه نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه ارسال کمک‌ها و محموله‌های امدادی توسط هواپیما‌های ترابری نیروی هوایی ارتش به مناطق سیل زده کشور، ده تن اقلام امدادی شامل، آب معدنی، چای، چکمه، ظروف یک بار مصرف و مقادیر زیادی لوله که از سوی ستاد اربعین ارتش اهداء شده بود در پایگاه شهید لشکری بارگیری و به استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال محموله ۱۰ تنی امدادی  به خوزستان

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان خبر داد؛


استفاده از توان بالگردی و پهپادی ارتش برای شناسایی نقاط حساس و در معرض سیلبه نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان گفت:

توان بالگردی و پهپادی ارتش جهت شناسایی و عکسبرداری از سدها، رودخانه‌ها و مناطق حساس و همچنین اشراف اطلاعاتی در منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد و این اطلاعات روزانه در اختیار تحلیل‌گران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بالگرد‌های ارتش اعم از بالگرد‌های هوانیروز و هوا دریای نیروی دریایی ارتش تا امروز ماموریت‌های متنوعی از جمله انتقال غذا، دارو و اقلام ضروری، انتقال بیماران، ماموریت‌های شناسایی و امداد رسانی را به انجام رسانده اند.

بیشتر بخوانید:استفاده از توان بالگردی و پهپادی ارتش

جزئیات اقدامات مردم‌یاری ارتش در معمولان و پلدختر


جزئیات اقدامات مردم یاری ارتش در معمولان و پلدختر/ پاکسازی معابر مناطق سیل زده در لرستان/ تاکید سرلشکر باقری بر تسریع امدادرسانی به مناطق سیل زدهامیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده نیروی زمینی ارتش درباره آخرین اقدامات عملیاتی قرارگاه لشکر ۸۴ پیاده نیروی زمینی در سیل اخیر لرستان گفت:

این قرارگاه پس از موج دوم بارش‌ها با تمام امکانات وارد عمل شده و یگان‌های ما در مناطق پلدختر، معمولان و نورآباد و روستا‌های اطراف این مناطق با استفاده از امکانات بالگردی و امکانات مهندسی مشغول امدادرسانی هستند.

جزئیات اقدامات مردم‌یاری ارتش در معمولان و پلدختر/

مطالب مرتبط :

استقرار کلاه سبز‌های نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان.

پدافند هوایی با تمام توان در خدمت هموطنان آسیب‌دیده از سیل است.

ادامه ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر از طریق ناوگان ترابری هوایی نهاجا


کمک رسانی یکان‌های ارتش به مردم خوزستان با تمام توان ادامه دارد


کمک رسانی یکان‌های ارتش به مردم خوزستان با تمام توان ادامه داردامیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲زرهی ارتش گفت: پنج تیپ و یکان های پدافند هوایی و رزمی با پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز با چهارده فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان هستند.

وی افزود: تیپ های تکاور، پیاده و زرهی، گروههای مهندسی از جمله تیپ ۴۵ تکاور، تیپ ۲۹۲ تیپ ۱۹۲ ، تیپ ۳۹۲ گروه مهندسی ۴۲۲ پشتیبانی تجهیزات سنگین مهندسی، گروه پدافند هوایی و هوانیروز با چهارده بالگرد در شهرستانها و مناطق شوشتر شعیبیه، زاویه، دزفول، شوش، اهواز،کارون، حمیدیه، چذابه، سوسنگرد، بستان، رفیع، هویزه و مسجدسلیمان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

کمک رسانی یکان‌های ارتش به مردم خوزستان با تمام توان ادامه دارد

مطالب مرتبط

استقرار کلاه سبز‌های نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان

پدافند هوایی با تمام توان در خدمت هموطنان آسیب‌دیده از سیل است

ادامه ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر از طریق ناوگان ترابری هوایی نهاجا

اولین اظهارات سرهنگ معروف فضای مجازی که به زنان کمک کرد


سرهنگ حقیقیسرهنگ محمد حقیقی عضو لشکر ۵۸ شاهرود  با اشاره به فیلم منتشره از وی در فضای مجازی که در حال کمک به عده‌ای برای سوار شدن به یک وسیله نقلیه هستند، گقت: در روز ۲۸ اسفند ۹۷ در گردنه خوش ییلاق استان سمنان به دلیل بارش برف سنگین عده‌ای از مردم گرفتار شده بودند. قرار شد این افراد پس از ساعتی که در مسجد واقع حضرت علی ابن ابی طالب در این گردنه حضور داشتند، به مناطق امن منتقل شوند.


مشاهده فیلم: خدمت صادقانه یک سرهنگ به سیل زدگان +فیلم

بیشتربخوانید:اولین اظهارات سرهنگ معروف فضای مجازی که به زنان کمک کرد

 

آسمان ایران از امنیت زیادی در منطقه برخوردار است


آسمان ایران از امنیت زیادی در منطقه برخوردار استامیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: در نیرو‌های مسلح بخش گسترده ای از فعالیت‌ها برعهده دانشجویان و سربازان است و ما در این راستا وظیفه حمایت از آن‌ها را  به منظور قدردانی از زحماتشان برعهده داریم.

وی افزود: برنامه ریزی ما برای سربازان متاهل ایجاد سهولت از لحاظ زمانی و مکانی است تا بتوانند در کنار خانواده حضور داشته باشند. در واقع طبق برنامه ریزی های انجام شده، سربازان متاهل در نزدیک ترین منطقه نسبت به محل زندگی مشغول به خدمت خواهند شد. سعی ما بر این است که این افراد حداقل  ساعت خدمت را داشته باشند و مانند کادری ها و پایوران، بعد از ظهر در خدمت خانواده خود باشند.

آسمان ایران از امنیت زیادی در منطقه برخوردار است

استقرار کلاه سبز‌های نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان


استقرار کلاه سبز‌های نیروی زمینی ارتش در شهر معمولانتکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از تجهیزات شناوری اعم از انواع قایق و نفربر‌های آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری مردم و اقلام مورد نیاز از طریق رودخانه و مسیر‌های صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ‌های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم‌مهر تشکیل دادند.

بیشتربخوانید:استقرار کلاه سبز‌های نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان

مطالب مرتبط:

ادامه ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر از طریق ناوگان ترابری هوایی نهاجا

قرارگاه پدافند هوایی ارتش در کنار سایر نیروها در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان حضور دارد

اعزام کرایس وینچ‌دار‌های سنگین به مناطق سیل زده استان لرستان/ آمادگی ارتش جهت استقرار مردم در پادگان‌ها

پدافند هوایی با تمام توان در خدمت هموطنان آسیب‌دیده از سیل است


تشریح اقدامات قرارگاه پدافند هوایی در مناطق سیل زده کشورامیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد گفت: از اولین ساعات بحران سیل در کشور کلیه یکان‌های قرارگاه پدافند هوایی در مناطق بحران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی به اقدامات انجام شده در منطقه جنوب غرب کشور اشاره کرد و افزود: چندین تیم امدادی جهت امداد رسانی به مناطق که در معرض سیل قرار داشتند همراه با لودر چند دستگاه تریلر ۴ دستگاه بنز اورلیکن چندین دستگاه کامیون، آمبولانس، اتوبوس، تانکر‌های آبرسان و خودروی خرچنگی به مناطق سیل زده در اهواز دهلاویه و بوستان برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:پدافند هوایی با تمام توان در خدمت هموطنان