جنگنده‌های روسی ادلب را به شدت بمباران کردند

بعد از حمله موشکی آمریکا به سوریه

جنگنده‌های روسی ادلب را به شدت بمباران کردند

جنگنده روسیه سوخو-35

جنگنده‌های روسیه چندین منطقه را در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به شدت بمباران کردند. 

ادامه مطلب ...

پشت پرده اظهارات تحریک آمیز اردوغان علیه ایران

اردوغان معتقد است که تنش موجود بین عربستان و ایران می‌تواند نقش منطقه‌ای ترکیه را افزایش دهد. او نمی‌خواهد هیچ یک از طرفین به یکدیگر غلبه پیدا کنند یا سازش بین آنها ایجاد شود.

پشت پرده اظهارات تحریک آمیز اردوغان علیه ایران/ منافع ترکیه در ترویج سیاست ایران هراسی


امروز امیدواری برای پایان یافتن جنگ در سوریه بیشتر از سالهای گذشته است


   به نقل از خبرگزاری سوری سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه کرواتی "وسرنجی لیست" از پیشرفت های محوری در مسأله مبارزه با تروریسم گفت و اعلام کرد امروز امیدها برای پایان یافتن جنگ سوریه به نسبت سال های گذشته بیشتر شده است.
 
 
وی گفت: می توان به پایان دادن جنگ سوریه از دو مسیر عملی اقدام کرد؛ نخست مبارزه با تروریسم و دوم آشتی با تمامی افرادی که خواهان بر زمین گذاشتن سلاح‌هایشان و بازگشت به آغوش میهن هستند. این دو محور شاهد پیشرفت‌هایی بوده است و به همین خاطر می گویم امیدها برای پایان دادن به جنگ سوریه به نسبت سالهای گذشته بیشتر شده است.
  
ادامه مطلب ...

عربستان از تروریسم حمایت می کند نه ایران

سناتور جمهوری خواه "رند پل" اظهار کرد ما آنچنان برروی ایران متمرکز شده‌ایم که خطر وهابیت و نقش دولت‌های تندرو سنی در درگیری‌های منطقه‌ای و تروریسم بین‌المللی را به کلی فراموش کرده‌ایم.

 
ادامه مطلب ...

عربستان از تروریسم حمایت می کند نه ایران

سناتور جمهوری خواه "رند پل" اظهار کرد ما آنچنان برروی ایران متمرکز شده‌ایم که خطر وهابیت و نقش دولت‌های تندرو سنی در درگیری‌های منطقه‌ای و تروریسم بین‌المللی را به کلی فراموش کرده‌ایم.

 
ادامه مطلب ...

پراید و پژو خطرسازترین خودروها


 رییس پلیس راه کشور با اشاره به کاهش ۸ درصدی تصادفات نوروزی، از وقوع ۷۰ درصد تصادفات به‌دلیل خطای انسانی خبر داد. سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به بازگشت اغلب مسافران نوروزی و اتمام سفرهای نوروز ٩٦ گفت: «خوشبختانه در نوروز امسال با وجود افزایش ١١ درصدی ترددهای جاده‌ای، شاهد کاهش ٨ درصدی تلفات ترافیکی تا پایان روز ١٣ فروردین بودیم.» با توجه به اینکه تعدادی خودروهای پراید و پژو در جاده‌های کشور نسبت به دیگر خودرو‌ها بیشتر است این دو خودرو بیشترین آمار تصادف‌ها را به خود اختصاص دادند.

 

توهم داعش: قم و تهران را فتح می کنیم!

گروه تروریستی داعش در پیام صوتی مفصلی از عناصر خود خواست حملات گسترده‌ای علیه دشمنان خود انجام دهند و کشورهای منطقه از جمله ایران را تهدید کرد.گروه تروریستی داعش در پیام صوتی مفصلی از عناصر خود خواست حملات گسترده‌ای علیه دشمنان خود انجام دهند و کشورهای منطقه از جمله ایران را تهدید کرد. 

ادامه مطلب ...

هک گرانبها / کره شمالی نقشه‌های جنگی کرۀ جنوبی و آمریکا را به دست آورد


،به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون KBS می گوید که هکرهای کره شمالی با ورود به سرور وزارت دفاع کره جنوبی نقشه های جنگی این کشور علیه کره شمالی را به دست آوردند.  
طبق اطلاعات منبع این تلویزیون، هکرها توانسته اند به مدارک محرمانه درجه 1، از جمله طرح عملیاتی 5027 دست پیدا کنند. طرح 5027 شامل دستورالعمل های همکاری سئول و واشنگتن در صورت آغاز اقدامات جنگی علیه کره جنوبی می باشد. 
وزارت دفاع کره جنوبی نیز با تایید این حمله سایبری اعلام کرد: در حال حاضر امکان اینکه بگوییم به چه مدارکی دست یافته اند نیست. پرونده در اختیار دادستان نظامی است. 

دیدار فرمانده نداجا با فرماندهان نظامی کانادا، ایتالیا، استرالیا و امارات + تصاویر

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی لنکاوی صورت گرفت

دیدار فرمانده نداجا با فرماندهان نظامی کانادا، ایتالیا، استرالیا و امارات + تصاویر بازدید از نمایشگاه

بازدید دریادار سیاری از نمایشگاه

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لنکاوی با فرمانده‌های عالی‌رتبه نظامی تعدادی از کشورها دیدار و گفت‌وگو کرد. 

ادامه مطلب ...

دختر فرمانده کل ارتش داوطلب انتخابات شورای شهر تهران شد

دختر فرمانده کل ارتش داوطلب انتخابات شورای شهر تهران شد

فاطمه صالحی دختر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش

فرزند سرلشکر صالحی برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، فاطمه صالحی دختر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش امروز با حضور در فرمانداری تهران برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران و سراسر کشور است.