مواضع سخیف و بی ادبانه ترامپ خریدار ندارد


مواضع سخیف و بی ادبانه ترامپ خریدار ندارد/ قدرت دفاعی و موشکی را طبق برنامه ارتقاء می دهیمامیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران این وزارتخانه در واکنش به خروج ترامپ از برجام اظهار کرد: مواضع سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا در جهان دیگر خریدار ندارد و ملت ایران با اراده مستحکم  راه پرافتخار خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه از ماه ها قبل پیش بینی می شد که ترامپ از برجام خارج شود، افزود: این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان داد وی احترامی برای تعهدات کشورش قائل نیست و به طور حتم این کشور با اتخاذ این گونه سیاست ها در آینده بیش از پیش منزوی شده و سبب تزلزل اعتماد در صحنه بین الملل به آمریکا می‌شود.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  

خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد


خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  در همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  که امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد، این طبیعت نظام سلطه و نگاه خاصی است که آنها به ما دارند.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هرگونه تجاوز احتمالی به مرزهای کشور پاسخ محکمی خواهیم داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به هر گونه تجاوز احتمالی به مرزهای کشور پاسخ محکمی خواهیم داد.

مشهد|فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هرگونه تجاوز احتمالی به مرزهای کشور پاسخ محکمی خواهیم داد

 

ادامه مطلب ...

دیدار خانواده‌های دو شهید نیروی انتظامی با رهبر انقلاب


دیدار خانواده‌های دو شهید نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

خانواده‌های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران، ظهر روز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

در این دیدار که همراه با اقامه‌ی نماز ظهر و عصر برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد این دو شهید عزیز، به هر یک از این خانواده‌ها یک جلد کلام‌الله مجید اهدا کردند.

سرباز وظیفه شهید رضا مرادی عملدار و گروهبان یکم شهید رضا امامی قانلو بلاغ، از مأموران نیروی انتظامی بودند که ۳۰ بهمن‌ماه سال گذشته در شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این در اسفندماه سال گذشته در منازل شهید محمدعلی بایرامی (از مأموران نیروی انتظامی) و بسیجی شهید محمدحسین حدادیان که در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند، حضور یافته بودند.

انتهای پیام/

برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان با مشارکت‌ شناورهای ارتش و سپاه

طی رزوهای آینده رزمایش مشترک دریایی بین ایران و عمان برگزار می‌شود.



    برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان با مشارکت‌ شناورهای ارتش و سپاه

 

ادامه مطلب ...

پربازدید ترین اخبار نظامی در هفته گذشته + لینک

پربازدید ترین اخبار نظامی هفته گذشته را می توانید در این گزارش مطالعه کنید. 
 



    پربازدید ترین اخبار نظامی در هفته گذشته + لینک

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، اخبار و گزارش‌های متعددی در یک هفته گذشته توسط گروه امنیتی - دفاعی خبرگزاری تسنیم منتشر شده که تعدادی از این اخبار، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و جزو پربازدیدترین اخبار نظامی تسنیم قرار گرفته است.

  • بیشتر بخوانید

مهمترین اخبار نظامی در هفته‌ای که گذشت + لینک

پربازدیدترین اخبار سیاسی در 24 ساعت گذشته

در ذیل، پربازدیدترین اخبار نظامی تسنیم در یک هفته گذشته را به تفکیک بخوانید:


** اورهال یک فروند جنگنده اف -4 نهاجا

بحث اختلاف میان سپاه و ارتش از دهان هرکس خارج شود یا ناآگاه است یا دشمن


معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: هیچکس نمی‌تواند بین سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند، که اینگونه صحبت‌ها از دهان هرکس خارج شود یا ناآگاه است و یا دشمن و باید با آن مقابله کرد.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اینکه چگونه می‌توان اقتدار دریایی ایران را به جهان ثابت کرد، اظهار کرد: اقتدار دریایی کشور ما بود که موجب شد ششمین اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریای کشور‌های حاشیه اقیانوس هند در تهران برگزار شود.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  

تغییر مسیر کشتی فله‌بر کریستال سبب سانحه سانچی شد


بررسی سانحه سانچی اولین تجربه همکاری 4 کشور دنیاستنادر پسنده مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی امروز(شنبه 15اردیبهشت) در نشست خبری بررسی سانحه سانچی، اظهار کرد: بررسی این سانحه بر مبنای فصل هفت آیین‌نامه بین‌المللی بررسی سوانح دریایی آماده شده است. در این فصل به این نکته اشاره می‌شود؛ در جایی که سانحه‌‌ای رخ می‌دهد چندین کشور ذی‌نفع می‌توانند به صورت مشترک به بررسی علل آن بپردازند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir   

همگروه‌های ایران در جام ملتهای آسیا مشخص شدند/قرعه آسان شاگردان کی‌روش با دستان دایی +عکس

همگروه‌های ایران در جام ملتهای آسیا مشخص شدند/قرعه آسان شاگردان کی‌روش با دستان دایی 

قرعه کشی جام ملتهای آسیا

 درمراسم قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا،تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن همگروه شد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir   


اتهام‌زنی جدید سعودی‌ها به ایران با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل


اتهام‌زنی جدید سعودی‌ها به ایران در دو نامه به سازمان ملل

 به نقل از  شبکه تلویزیونی الحدث، عبدالله المعلمی، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل، مدعی شد ایران تعداد زیادی موشک بالستیک در اختیار جنبش انصارالله یمن قرار داده است.

او در نامه‌ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل، شلیک موشک‌های بالستیکاز یمن به طرف عربستان را محکوم کرد.

نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل در این نامه از آنچه که «کوتاهی شورای امنیت در مقابله با نقض آشکار قطعنامه‌هایش» توصیف شد، ابراز تاسف کرد و مدعی شد: این مسئله به ایران اجازه داده است تا تعداد زیادی موشک‌های بالستیک، هواپیما‌های بدون سرنشین و مین‌های دریایی در اختیار «شبه‌نظامیان» در یمن قرار دهد.

وزیر اطلاعات هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

وزیر اطلاعات هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت

 

ادامه مطلب ...

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حمایت از کالا و تول


دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آستانه روز کار و کارگر، در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، اصلی ترین طراحی کنونی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را جنگ اقتصادی دانستند و با تأکید بر اینکه تنها راه مقابله با این جنگ، حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی و چشم ندوختن به بیگانگان است گفتند: وظیفه دولت و مسئولان، برطرف کردن مشکلات و موانع کارآفرینان و کارگران و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی است و وظیفه مردم نیز تصمیم و عزم جدی برای خرید کالای ایرانی است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

دستگیری گروه تروریستی در ارومیه


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک گروه تروریستی در ارومیه خبر داد.

 به نقل از شهرداری ارومیه، سردار ناصر اصلانی عصر یکشنبه در جشنواره گلهادر ارومیه اظهارداشت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل ۱۰ شخصیت را ترور کنند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

اعتراف شبکه‌های ماهواره‌ای به قدرت موشکی سپاه در حمله به داعش +فیلم

در پی حمله‌ی موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سال گذشته، شبکه‌های ماهواره‌ای بر خلاف روال همیشگی خود، به قدرت موشکی سپاه اعتراف کردند.

موشک

 در روز 17 خرداد سال گذشته، دو حادثه تلخ برای مردم ایران به موازات هم در دو نقطه از پایتخت رخ داد. دو عملیات تروریستی توسط گروه تکفیری صهیونیستی داعش در محل مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام گرفت.

در نتیجه‌ی این دو حمله تروریستی، ۱۷ نفر به شهادت رسیدند و همچنین ۵۲ نفر دیگر زخمی شدند. این عملیات با به هلاکت رسیدن عاملان آن و همچنین دستگیری تعدادی از آن‌ها به پایان رسید.داعش بدون هدف و فقط جهت ایجاد ترس و وحشت در سطح جامعه این حملات را انجام داد.

مشاهده فیلم: 

http://javaninews.ir/ 

اولمرت: اسرائیل توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد


اولمرت: اسرائیل توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

 ایهود اولمرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم برای مقابله نظامی با ایران اذعان کرد و گفت اسرائیل توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

وی که در کنفرانس روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در نیویورک شرکت کرده بود، تصریح کرد: «ما آنچه در سوریه انجام دادیم را در ایران نمی‌توانیم انجام دهیم. سوریه نسبتا نزدیک است و تمام تاسیسات هسته‌ای آن تنها در یک سازه خلاصه شده بود. بنابراین، وقتی نابود شد، تمام توانمندی هسته‌ای این کشور نابود شد؛ البته تا زمانی که آنها (سوری‌ها) تصمیم بگیرند دوباره یک راکتور جدید بسازند.»

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

دیدار این با اون


  کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی ساعت 9:30 صبح امروز (جمعه) به وقت محلی (5 بامداد به وقت تهران) در منطقه عاری از سلاح واقع در مرز دو کشور دیدار کردند تا جهان شاهد سومین دیدار میان سران دو کره در طول تاریخ باشد.

بر اساس این گزارش، سران دو کره ابتدا در خط مرزی با یکدیگر دست دادند و پس از آن نیز اون با عبور از این خط، پا در خاک کره جنوبی گذاشت ،سپس این را دعوت کرد که وی نیز از خط مرزی عبور کند و پا در خاک همسایه شمالی بگذارد.

پس از آن نیز سران دو کشور بار دیگر به خاک کره جنوبی بازگشتند جایی که پس از شرکت در مراسم استقبال رسمی و دیدار با مسئولان کشور مقابل راهی محل برگزاری دیدار خود شدند.

مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir/ 

مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح ضدایرانی دیگر را تصویب کرد


مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح ضدایرانی دیگر را تصویب کرد

  به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، این مجلس طرحی ضدایرانی را به تصویب رساند که ایران را به نقض حقوق بشر، گروگان‌گیری و بازداشت غیرموجه آمریکایی‌ها متهم می‌کند. هدف از این طرح، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است.

این طرح موسوم به «قانون مسئولیت‌پذیری ایران در زمینه گروگان‌گیری و حقوق بشر»، با 410 رأی موافق و 2 رأی مخالف به تصویب قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا رسید. 

طرح مذکور که قبلاً به تصویب کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا رسیده بود، اکنون برای تبدیل شدن به قانون باید به مجلس سنا فرستاده شود  و سپس به امضای رئیس‌جمهور آمریکا برسد.

ایران همواره اتهامات کشورهای غربی درباره «نقض حقوق بشر» که از آن به عنوان اهرمی برای اعمال فشار بر سایر کشورها استفاده می‌کنند را رد کرده است.

انتهای پیام/

مروری بر یازده قهرمانی پرسپولیس/ برانکو موفق‌ترین مربی خارجی سرخ پوشان

پرسپولیس‌/

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال توانست چند هفته مانده به پایان لیگ با رکورد شکنی‌های متوالی یازدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. پرسپولیس با کسب این جام به تنها تیمی تبدیل شد که در تاریخ ایران موفق به کسب یازده قهرمانی شده است. پس از پرسپولیس، استقلال تهران با ۸ ، پاس با ۶ و سپاهان اصفهان با ۵ قهرمانی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا به تاریخچه پرسپولیس و جام‌های کسب شده توسط این تیم در لیگ‌های سراسری کشور بپردازیم.

مرور یازده قهرمانی پرسپولیس/ برانکو موفق‌ترین مربی خارجی سرخ پوشان

شکل گیری پرسپولیس

http://javaninews.ir 

رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن:

کشورهای اسلامی در اثر تمسک نجستن به قرآن دچار «بیماری ذلت» شده‌اند/ایران با عمل به قرآن مقابل آمریکا ایستاده و پیشرفت کرده است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: کشورهای اسلامی در اثر تمسک Ù…سلمانان باید در مقابل زورگویی آمریکا بایستندنجستن به قرآن دچار «بیماری ذلت» شده اند و اینکه رییس جمهور آمریکا با کمال وقاحت می گوید «اگر ما نباشیم، برخی کشورهای عربی یک هفته هم دوام نمی آورند»، نتیجه همین بیماری است.

http://javaninews.ir/ 

دستگیری اعضای شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با فتنه و انحراف


اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس که با عناصری از جریان فتنه و جریان انحرافی مرتبط بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با فتنه و انحرافیک منبع آگاه  از دستگیری یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس خبر داد.

وی گفت: اخیرا اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس دستگیر شده اند که گفته می شود با برخی از عناصر اصلی جریان فتنه و انحراف در ارتباط بوده اند.

عباس عدالت یکی از اعضای این شبکه نفوذی است که خبر دستگیری وی توسط رسانه دولتی انگلیس (بی بی سی) رسانه ای شده است.

انتهای پیام/

100 نوع از قطعات بالگرد ها را تولید می‌کنیم/ هوانیروز هم‌اکنون از قدرتمندترین نیروهای هوایی غرب آسیا


یکصد نوع از قطعه های بالگرد را تولید میکنیم/ هوانیروز هم‌اکنون از قدرتمندترین هوانیروزهای خاورمیانه است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: نزدیک به ۱۰۰ نوع قطعات بالگردها در صنایع داخلی یاعلی (ع) ساخته و استانداردسازی می‌شود.

 امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به تفاوت این نیرو پیش از انقلاب و پس از آن، اظهار کرد: هوانیروز از معتمدترین یگان‌هایی است که پیش از انقلاب با حضرت امام خمینی (ره) ارتباط داشته و از مولفه‌های بی‌بدیل در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بوده است

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، هوانیروز در بحث غائله کردستان، جنوب و گناباد نقشی بی‌بدیل را ایفا کرد، ادامه داد: نجات کردستان از چنگال ضدانقلاب، هدیه هوانیروز به کشورمان بود؛ در این رابطه پیش از دفاع مقدس، ۴۴ تن از بهترین نیروهایمان به شهادت رسیدند.

http://javaninews.ir 

فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند

 

ادامه مطلب ...

نشست فرماندهان نیروی دریایی دریای خزر در راستای برقراری امنیت منطقه است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی دریای خزر در راستای همگرایی برای برقراری امنیت در منطقه دریای خزر است.

نشست فرماندهان نیروی دریایی دریای خزر در راستای برقراری امنیت منطقه است

 

ادامه مطلب ...

فوت بقایی تکذیب شد

شایعه فوت معاون رئیس جمهور سابق در زندان تکذیب شد.

فوت بقایی تکذیب شد

  برخلاف اعلام برخی صفحات مجازی و منابع غیررسمی حمید بقایی فوت نکرده و زنده است.

بنابر این گزارش، استعلام از مسئولان قضایی حکایت از آن دارد که تا این لحظه چنین خبری صحت ندارد و مرگ این فرد تأیید نمی‌شود.

گفتنی است؛ این منابع غیررسمی، اعلام کرده بودند که بقایی به کما رفته و به همین دلیل فوت کرده است.

درآمد هنگفت خبرنگار فراری برای تحریک زنان ایرانی به بی‌حجابی! +فیلم


مسیح علی نژاد درآمد سالانه بالایی برای پروژه تحریک به بی حجابی زنان ایرانی کسب میکند.

درآمد بالای خبرنگار فراری برای تحریک زنان ایرانی به بی حجابی! +فیلم  به تازگی ویدئویی از روح الله زم ، سردبیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز منتشر شده که درباره درآمد فاش شده مسیح علی نژاد خبرنگار زن فراری و ضد دین  که در شبکه معاند صدای آمریکا، زنان ایرانی را به بی حجابی تحریک می کند ، اظهار نظر کرده است.

 جالب این است که روح الله زم ، درآمد  250 هزار دلاری علی نژاد را برای کمتر از یک سال کم هم می داند. در حالی که این درآمد برای هر ماه بیش از 20 هزار دلار می شود که در آمریکا نیز درآمد بسیار بالایی است.

نکته دیگر آنکه "زم " در پاسخ به اینکه آیا او و  مسیح علی نژاد حاضرند در کنار پول هنگفتی که از سرویس های امنیتی ضد ایران میگیرند ،  دوش به دوش آنهایی که در ایران  تحریکشان می کنند تبعات احتمالی را هم بپذیرند یا خیر ؟  پاسخ  تامل برانگیزی میدهد که  در ویدئو زیر میتوانید مشاهده کنید.

http://javaninews.ir/