اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش شنبه اعلام می شود.

شنبه؛ اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش

آرم ارتش

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش شنبه ۳۰ بهمن اعلام می‌شود.

به گزراش گروه دفاعی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا» اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شنبه مورخه 95/11/30 اعلام می شود.

بر اساس این گزارش، پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت سال تحصیلی 97-96 از روز شنبه 95/11/30 می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ارتش به آدرس www.Aja.ir  نسبت به تکمیل روند ثبت نام خود در این دانشگاه ها اقدام کنند.

این موادغذایی با فراری دادن استرس، خوابی شیرین را به شما هدیه مى دهد

با خوردن این موادغذایى غنى از پروبیوتیک استرس را از خودتان دور کرده و خوابى عمیق و شیرین را تجربه کنید. 

ادامه مطلب ...

*هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"/ مسئول سعودی‌الاصل "تحریرالشام" کشته شد

سوریه

ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

برای پیشگیری از خروپف، این مواد غذایی را از وعده‌ شام حذف کنید


 خروپف کردن یک اتفاق آشنا است و افراد بسیاری با این مشکل مواجه هستند، ممکن است آن فرد یکی از والدین، همسر یا خود فرد باشد که استراحت شب را دچار چالش می کند. در این مواقع به دنبال راهی برای کم کردن این خروپف‌های آزار دهنده هستید. 
یکی از مجرمان اصلی ایجاد خروپف وجود موکوس‌های اضافی است، هنگامی که راه‌های تنفسی در هنگام خواب به علت وجود گرفتگی یا آلرژی مسدود می شوند، در حقیقت راه‌های تنفسی فرد در هنگام خروپف به کلی مسدود و حجم هوایی که وارد شش‌ها می‌شود بسیار محدود می‌شود. 
اگر شما هم جزو افراد بزرگسالی هستید که خروپف می‌کنند می‌توانید با پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی در وعده شام این مشکل را حل کنید.  
لبنیات
غذاهای سرخ کردنی
غذاهای فرآوری شده
شکر
همچنین خوردن وعده‌های غذایی پرکالری و حجیم و سیگار کشیدن قبل از خواب منجر به بروز خروپف‌های غیر طبیعی و بلند‌تر از حد معمول می‌شود. 

برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد


سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند

 به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

توضیح سرمربی روستوف درباره علت نیمکت نشینی آزمون مقابل اسپارتا

دانیلیانتس، سرمربی روستوف پس از پیروزی پر گل برابر اسپارتا پراگ در لیگ اروپا، علت نیمکت نشینی ستاره ایرانی تیمش را توضیح داد. 

ادامه مطلب ...

نتانیاهو با تحریک آمریکا راکت های ایران را به سوی اسرائیل می کشد

یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی نوشت: اگر نتانیاهو، ترامپ را متقاعد به بمباران ایران ‌کند، آنگاه هزاران راکت ایرانی به سمت اسرائیل پرتاب خواهد شد.

 
ادامه مطلب ...

سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است


کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند

؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.

"اتحاد داخلی" سبب ماندگاری ایران است

"اتحاد داخلی" سبب ماندگاری ایران است/وضعیت اقتصاد رو به رشد است؛ باید اقتصاد نفتی را کنار بگذاریم

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آن چیزی که سبب ماندگاری ایران شد "‌اتحاد داخلی" بود که سبب شد روی پای خود بایستیم.

 سورنا ستاری عصر امروز در سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که قادر به تحلیل‌کردن نیست، نمی‌تواند نوآوری داشته باشد، باید موضوعی را فهمید و درک کرد و آن را در صحنه عمل پیاده‌سازی کرد که این دقیقا اتفاقی است که در عملیات والفجر 8 رخ داد.

کشف نگران‌کننده دانشمندان؛ تنها 30 سال به پایان جهان باقی مانده است!


به نقل از اسپوتنیک، دانشمندان آمریکایی به نتایجی نگران کننده دست یافتند که نشان می‌دهد تنها 300 سال دیگر جهان به پایان می‌رسد. آنها این مسئله را با توجه کاهش فعالیت خورشیدی بیان کرده‌اند.
 
طبق گزارش اسپوتنیک، دانشمندان اختر فیزیک آمریکا در چارچوب پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که فعالیت خورشیدی در سالهای اخیر به شکل چشمگیری کاهش داشته است. آنها در همین چارچوب اعلام کرده اند تاریخ پایان جهان ابتدای سال 2047 میلادی خواهد بود.
 
شایان ذکر است در صورتی که فعالیت خورشیدی تا سطح خطرناکی کاهش یابد، سبب کاهش هلیوسفر شده و این مسأله می‌تواند آغازی بر روند پایان جهان باشد.

دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد


السنوار

آزاده فلسطینی که محافل صهیونیستی وی را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند، به سمت مسئول حماس در غزه منصوب شد.

  به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به  سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.


مدیریتی در فضای مجازی کشور نداریم


محمدحسین انتظاری دبیرسازمان ملی فضای مجازی

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: در حال حاضر ۴۰درصد جمعیت کشور را جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال شامل می‌شود که همه جزو افراد خبره هستند اما بدون آموزش قبلی وارد فضای مجازی می‌شوند که این به‌نوبه خود می‌تواند تهدیداتی را به‌همراه داشته باشد.

سیسی: قاهره آماده همکاری با ارتش لبنان است


عون لبنان سیسی قاهره مصر

رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است

۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شدند


نیروهای امنیتی بحرین

در آستانه ششمین سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین، منابع آگاه از ورود ۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی به فرودگاه منامه خبر دادند.

  ادامه مطلب ...

معادل امروزی مهریه حضرت زهرا(س) چقدر است؟

طبق روایات اسلامی، مهریه حضرت زهرا(س) حداکثر ۵۰۰ درهم نقره بوده است. اما این میزان در حال حاضر برابر با چند سکه بهار آزادی است؟

معادل امروزی مهریه حضرت زهرا(س) چقدر است؟


  ادامه مطلب ...

این مواد غذایی رگ‌ها را مسدود می‌کنند

مصرف برخی مواد غذایی باعث انباشته شدن پلاک‌های چربی در رگ‌ها شده و آنها را سفت و تنگ می‌کنند. این مساله نیز باعث بروز مشکلی به نام تصلب شرائین می‌شود که به زبان ساده معنای گرفتگی رگ‌های خونی و در نهایت سکته قلبی است. 

ادامه مطلب ...

احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ


ایندیپندنت:احتمال جنگ ایران و امریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

  به نقل از پرس تی وی، پاتریک کاکبرن، روزنامه‌نگار و نویسندۀ برجستۀ ایرلندی می‌گوید عقدۀ فکری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا برای بازگرداندن اقتدار به کشورش و تلاش وی برای اهریمن جلوه دادن ایران ممکن است به جنگ میان این دو کشور طی یک یا دو سال آینده منجر شود. 
کاکبرن، تحلیلگر جنگ امریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه در مقاله‌ای که روز جمعه در روزنامۀ انگلیسی ایندیپندنت منتشر شد نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا از ورود به «یک جنگ گسترده علیه ایران» خودداری کرد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: اوباما به متحدان امریکا در خاورمیانه مانند عربستان سعودی و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس مظنون بود و می‌دانست این کشورها مشتاق هستند که امریکا از طرف آن‌ها وارد جنگ با ایران شود.

«ریاض» و شهرهای دور عربستان در تیررس موشک‌های یمن است


  عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش  انصار الله  یمن حمله به یمن را سناریوی آمریکایی-اسرائیلی دانست که نیروهای شکست خورده در منطقه آن را اجرا کردند.

الحوثی که به مناسبت «روز شهید» سخنرانی خود را آغاز کرد و با تبریک این روز به خانواده‌های شهدا تاظهار داشت که شهدای یمنی از بهترین فرزندان یمن  بودند که در را وطنشان به شهادت رسیدند.
وی به نقش مخرب عربستان سعودی در منطقه اشاره کرده و گفت که این کشور به دنبال فروپاشی و تقسیم کشورهای منطقه است و تا به الآن در برابر سناریوهای آمریکا هیچ گونه مقاومتی نشان نداده است.
رهبر جنبش انصار الله یمن ادامه داد، اگر به اقدامات عربستان در منطقه نگاه کنید، خواهید دید که این کشور در مسیری حرکت می‌کند که با دشمنان اسرائیل مخالفت می‌کند.
«ریاض» و شهرهای دور عربستان در تیررس موشک‌های یمن است

22 بهمن 95؛ «فاطمیون» هم آمدند + تصاویر

سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال مانند دو سال  گذشته حاضرانی ویژه داشت؛ رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.  ادامه مطلب ...

امضای فرمان اجرایی ترامپ در مورد سپاه، به دلیل هشدار سازمان‏‌های امنیتی آمریکا، متوقف شده‎‏ است. 

ادامه مطلب ...

چرا یک قاضی فدرال آمریکا می‌تواند دستور رییس‌جمهور را لغو کند؟

قانون ایالات متحده آمریکا از خانواده نظام حقوقی «رویه قضایی» است. در واقع، این نظام حقوقی ساخته دست قضات و دادگاه‌هاست نه قوانین مصوب قوه مقننه.  ادامه مطلب ...

دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد


دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد

  پایگاه خبری «روداو» به نقل  از یک منبع عراقی اعلام کرد "باسم الموسوی"، دبیرکل حزب الله عراق، که بخشی از نیروهای بسیج مردمی است، شب گذشته در حمله عناصر مسلح ناشناس در مرکز استان بصره واقع در جنوب عراق، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 
سرگرد جمعه الحمرانی در این خصوص اعلام کرد باسم الموسوی، دبیرکل گروه حزب الله عراق ساعات پایانی شب گذشته، بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی او در منطقه «الحیانیه» در مرکز بصره، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 
به گفته این منبع عراقی، عناصر مسلح پس از این عملیات متواری شدند و تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است.