واکنش گزارشگر بی‌بی‌سی به پویش روشنفکرنماها علیه کمیته امداد +عکس

گزارشگر بی‌بی‌سی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نسبت به پویش روشنفکرنماها علیه کمیته امداد واکنش نشان داد.

واکنش گزارشگر بی بی سی به پویش روشنفکرنماها علیه کمیته امداد +عکس دشمنان و عناصر خودفروخته در داخل کشور هر از چند گاهی با شایعه سازی در فضای مجازی موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا سبب بی اعتمادی مردم به ارگانهای انقلابی شود. یکی از شایعاتی که در چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی مطرح شد ماجرای هزینه کردن از اموال کمیته امداد جهت افطاری دادن به مردم فلسطین بود.

سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد در مورد این شایعه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند.

  



برخی افراد با شایعه سازی برای هرموضوعی فقط قصد تخریب دارند و برای هدفشان دست به سخت کمپین هایی علیه فعالیت های بشر دوستانه می زنند که اینبار حتی صدای گزارشگر بنگاه شایعه پراکن بی بی سی را نیز در آورد.

سیاوش اردلان گزارشگر شبکه بی بی سی در صفحه توئیتر خود در واکنش به کمپین "نه به کمیته امداد" نوشت: "15% درصد کودکان بریتانیا "فقر غذایی دارند. در آمریکا 30%. بودجه وزارت بین المللی توسعه بریتانیا، مجری طرحهای کمک به محرومین ممالک، 18 میلیارد دلاره (جدول کمک ها). اکثر ممالک دنیا گرسنه دارند ولی هیچ ملتی در تاریخ علیه کمک به گرسنه های ملتی دیگه کمپین نکرده".

واکنش گزارشگر بی بی سی به پویش روشنفکرنماها علیه کمیته امداد

انتهای پیام/

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.