ویزیت رایگان ۱۹ هزار نفر در رزمایش ارتش

بیمارستان صحرایی ارتش

امیر رجبی از انجام ۱۹۰۰۰ ویزیت رایگان توسط پزشکان ارتش در رزمایش محمد رسول الله خبر داد.  

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به زاهدان، امیر رجبی فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران از انجام 19 هزار ویزیت رایگان پزشکی در دو روز گذشته از برگزاری رزمایش بزرگ مردم یاری و امدادرسانی محمد رسول الله(ص) ارتش در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.

بیشتر بخوانید

اقدامات ارتش در روز نخست رزمایش محمد رسول الله (ص)

وی با اعلام این خبر افزود: با تلاش پزشکان حاضر در این رزمایش بزرگ مردم یاری 15 هزار ویزیت رایگان در استان سیستان و بلوچستان و 4 هزار ویزیت رایگان در استان خراسان جنوبی انجام شده است.

امیر رجبی ادامه داد: این خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در حوزه های ویزیت پزشکی عمومی، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، بیماریهای عفونی،  سونوگرافی، بیماری‌های قلب و عروق و مشاوره‌های روانشناسی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این رزمایش است.

فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش اضافه کرد: همچنین در دو روز گذشته استقبال بی نظیری از سوی مردم مناطق محروم و کم تر برخوردار دو استان یادشده برای دریافت خدمات دندانپزشکی، اورژانس، آزمایشگاه، اطفال، رادیولوژی، چشم پزشکی و بینایی سنجی انجام شده است.

فرمانده بهداشت و درمان ارتش در ادامه اظهار کرد: همچنین انجام انواع تزریقات، کنترل فشار خون، آزمایش میزان قند خون، گرفتن نوارقلب و توزیع رایگان دارو و بسته های بهداشتی ویژه بانوان و کودکان از دیگر اقدامات انجام شده در دو روز گذشته از برگزاری رزمایش بزرگ مردم یاری و امدادرسانی محمدرسول الله(ص) ارتش در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بوده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.