چگونه گوشی گم شده خود را پیدا کنیم؟

در این خبر سعی داریم تا روشی برای پیدا کردن گوشی های گمشده را به شما ارائه دهیم.  شاید برایتان پیش آمده باشد که در کشاکش کارهای روزمره و دغدغه های فراوان فراموش کرده باشید که گوشی خود را کجا قرار داده اید وهمه جارا برای یافتن گوشیتان گشته ایداما هیچ رد و نشانی ازآن نیافته اید. نگران نباشید ما در این خبر به شما ترفندی آموزش می دهیم که به وسیله آن بتوانید گوشی و تبلت های  مجهز به سیستم عامل خود را از میان وسایلتان بیابید.

 
شما با تایپ عبارت Android Device Manager در مرور گر گوگل، به قسمت حساب کاربری که روی گوشی و موبایل شما است هدایت می شوید وباوارد کردن  حساب کاربری و رمز خود پیغامی مبنی بر وارد شدن شما به مدریت دستگاه اندروید خوش آمدید نمایان می شود.
 
پس از آن کادری در گوشه سمت راست بالا برای شما باز می شود و می توانید در خواست تعیین موقعیت، زنگ زدن گوشی (جهت یافتن محل گوشی در مواقعی که گوشی را گم کرده اید)، قفل و ریست دستگاه، تعیین رمز صفجه نمایش را انجام بدهید به شرطی که دستگاه شما به اینترنت متصل باشد.
 
در سمت چپ کادر حاوی گزینه ‌ها و قابلیت انتخاب دستگاه موجود است که شما می توانید با این وسیله چندین دستگاه را به یک اکانت گوگل متصل کنید.
 
۱-  درخواست تعیین محل گوشی
۲- ویرایش نام دستگاه انتخاب شده
۳- درخواست زنگ خوردن دستگاه(  بمدت ۵ دقیقه با بالاترین صدا حتی اگر آن را به سکوت و لرزش تنظیم کرده باشین)
۴- تنظیمات ارسال رمز و یا دستور قفل و ریست گوشت
 
گفتنی است؛ به تازگی نرم افزار  Android Device Manager  هم داشتن چنین قابلیتی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بااین ترفند گوشی گمشده خودرابیابید//جمعه 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.