آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد

دریادار سیاری در آمادگاه ناوگان جنوب نداجا:
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از آمادگاه ناوگان جنوب این یگان گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.
آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی و جمعی از معاونتهای این نیرو، از آمادگاه ناوگان جنوب نداجا بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتهای این آمادگاه قرار گرفتند.

در این دیدار ابتدا ناخدایکم منصوری مقدم فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا،ضمن خیر مقدم، به بیان گزارش عملکرد مجموعه آمادگاه پرداخت، و از اقدامات صورت گرفته در جهت آمادرسانی هرچه بهتر به یگانهای رزمی، بهینه سازی روش های تعمیر و نگهداری، وضعیت بیمارستان و دیگر فعالیتهای گسترده این آمادگاه سخن گفت.

در ادامه فرماندهی نیروی دریایی راهبردی در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیتهای آمادی و پشتیبانی گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای صورت گرفته افزود: فعالیتهای خوبی صورت گرفته، اما نباید به همین بسنده کرد، باید علمی کار کرد، باید با آینده نگری و اصولی کار کرد، نباید از نواقصات غافل شد و باید در جهت رفع آن کوشید.

دریادار سیاری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: به بازدید ها با دید مثبت بنگرید، که تجربه نشان داده در همین بازدیدها بسیاری از نواقص و شناسایی و رفع شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.