پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع مسکونی قمر بنی‌هاشم تشییع شد

همزمان با شهادت حضرت زهرا

پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع مسکونی قمر بنی‌هاشم تشییع شد

تشییع شهدای گمنام در بیرجند

مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع مسکونی قمر بنی‌هاشم نیروی زمینی ارتش برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس که در عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر 8 به درجه رفیع شهادت رسیده بودند صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع مسکونی قمر بنی‌هاشم نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی و امیر حیدری جانشین نزاجا حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به اشتیاقی که در بین جوانان برای حضور و دفاع از حرم اهل‌بیت ایجاد شده، اظهار داشت: جوانان عزیز مشتاقانه برای دفاع از حرم اهل بیت آماده هستند و این را وظیفه خود می‌دانند و هیچ چیز نباید برای اراده و عزم در دفاع از حرم اهل بیت تزلزل ایجاد کند.

وی عزت، اقتدار، سربلندی و صلابت این کشور را در ادامه راه شهدا دانست و گفت: پیام شهدا وحدت و تبعیت از رهبری است و باید وحدت بین شیعه و سنی حفظ شود و همه پشت سر رهبری بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.