سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد


سوخت‌گیری جنگنده امیر سرتیپ دوم خلبان "مسعود روزخوش" سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های فردای رزمایش نهاجا و امکان انجام سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" اظهار داشت: سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز دوم رزمایش همچنین انهدام اهداف زمینی با "هواپیماهای بمب‌افکن بردبلند" انجام خواهد شد و اهداف مشخص واقعی را از بین خواهیم برد.

  سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت تصریح کرد: فردا همچنین در حوزه جنگ الکترونیک و سیستم‌های اخلالگر تمریناتی در نظر گرفته شده و سطح وسیعی از تجهیزات الکترونیکی در روز دوم رزمایش استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش کوبندگی، حجم آتش و محیط رزمایش مهم بوده و اهداف از پیش تعیین شده با هواپیماهای شکاری و بمب‌افکن منهم خواهند شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش گفت: کلیه عملیات انجام شده از سوی نهاجا در این رزمایش و به خصوص در روز دوم اعم از کشف اهداف، رهگیری و انهدام آن‌ها به صورت مستقل انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به بررسی همتاسازی و آموزش کادر جوان در روز دوم رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات استفاده شده در روز دوم رزمایش از سوی متخصصین نهاجا بهینه‌سازی شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.