نفوذ آمریکا از تونل هسته‌ای به ایران؛ مسیری تا ابد مسدود

آمریکا و صهیونیسم جهانی با طراحی‌های متجاوزانه و متنوع، قصد نفوذ به قلب محور مقاومت یعنی ایران را از رهگذر مسئله هسته‌ای دارند؛ مسیری که برای همیشه به رویشان بسته خواهد بود.


  به گزارش صدخبر؛ "تسلط بر منطقه" و به دنبال آن "نفوذ در ایران" نقشه راهی است که آمریکا از همان ابتدا در راس تصمیمات سیاست خارجی خود قرار داده و همه توان خود را در این مسیر به‌کار می‌گیرد.اخبار گوناگونی که در چند دهه اخیر از تمامی رسانه‌های دنیا به‌ گوش می‌رسد حاکی از این است که کاخ سفید و سردمداران آن در تمامی دوره‌ها، کوچکترین اتفاقی را بهانه‌ای برای مداخله و در پی آن ایجاد ناامنی در منطقه قرار می‌دهند.
 
کار به همین جا ختم نمی‌شود، در اغلب مواقع آمریکاییها اقدام به بهانه سازی می‌کنند و با طراحی یک نمایش و رویداد ساختگی که بازیگران آن را خود تعیین می‌کنند و بهای آن‌ را نیز باید مردم بی گناه منطقه بپردازند، نظامیان خود را به همراه انواع تسلیحات راهی خاور میانه می‌کنند که با تجاوز به کشورها و نقض حاکمیت دولت‌های حامی مقاومت در منطقه، به تعبیر خودشان امنیت را در خاورمیانه برقرار کنند. 
 
به‌ بیان بهتر آمریکا و صهیونیسم جهانی با طراحی‌های متجاوزانه و متنوع، قصد نفوذ به قلب محور مقاومت یعنی ایران را از رهگذر مسئله هسته‌ای دارند؛ مسیری که برای همیشه به رویشان بسته خواهد بو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.