پیشروی نیروهای سوری در وادی‌ بردی

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در وادی بردی در حومه دمشق بر منطقه "وادی تمامه" مسلط شد.  ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!

آمریکا در عین حالی که بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر است، بزرگ‌ترین ناقض آن نیز هست و این بدین معنی است که حقوق بشر آمریکایی، بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیای ماست.

کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!

کاریکاتور/ دست درازی ناکام آل‌سعود!!!

دادگاه مصر توافق‌ واگذاری جزایر "تیران و صنافیر" به عربستان را باطل اعلام کرد.

کاریکاتور/ دست درازی ناکام سعودی‌ها!!!

ساختمان پلاسکو تهران آتش گرفت+عکس



پلاسکو 3

ساختمان پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری از ساعتی پیش دچار حریق شد.سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد: با اعزام آتش نشانان 4 ایستگاه به همراه دو خودرو نردبام و تشک نجات به محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو، کار اطفاء حریق آغاز شده است. آتش‌سوزی از طبقه نهم به بالای مجتمع تجاری پلاسکو رخ داده است. 

ادامه مطلب ...

صاحب کوادکوپتر جنجالی تهران شناسایی شد

 صاحب کواد کوپتر به پرواز در آمده در مرکز تهران شناسایی شده  و طی تحقیق و بررسی های اولیه صورت گرفته از سوی پلیس،صاحب وسیله پرنده اعلام کرد: پرواز این وسیله برای تصویر برداری جهت تهیه تیزر تبلیغاتی توسط یک شرکت فیلم سازی بوده که بررسی های تکمیلی درحال انجام است.  


پیکان 3 ،نمادی از وحشت تل آویو از موشک های بالستیک ایران

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک سامانه رهگیری جدید را برای دفع موشک های ایران، حزب الله و حماس، به سپر دفاعی خود افزوده است.  ادامه مطلب ...

پنتاگون در حال تدوین راهبرد مقابله با نفوذ ایران است

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون)در حال تدوین گزینه‌هایی برای عملیات علیه داعش در سوریه، طالبان در افغانستان و مقابله با نفوذ منطقه‌ ای ایران، در دولت دونالد ترامپ است.  ادامه مطلب ...

این چاشنی سالاد به سرعت شما را لاغر می کند!

استفاده از سرکه بالزامیک جهت کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد.  ادامه مطلب ...

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها


حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

  در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:
من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.
کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم  ساکن نخواهد شد.

باید دانش استفاده از دریا را در کشورمان ارتقا دهیم

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید متوازن با توسعه استفاده از دریا، دانش آن در بخش‌های مختلف از جمله طب رزم دریا را در کشورمان گسترش دهیم.    


آمریکایی‌ها با کمک جنگنده‌های F-۱۸ می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند


امیر صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در بحث دستگیری ملوانان آمریکایی، آنها با هواپیماهای اف ۱۸ خود به زور می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه‌های پدافندی مجبور به عقب‌نشینی شدند.


آمریکا را دعوت نکرده‌ایم


جواد ظریف

ظریف گفت: ما مخالف حضور آمریکا در نشست آستانه هستیم و دعوتی از آنها نکرده‌ایم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه  در پاسخ به این سؤال که موضع جمهوری اسلامی ایران در صورت حضور آمریکا در نشست آستانه برای حل بحران سوریه چه خواهد بود، گفت: ما مخالف حضور آمریکا هستیم.

دخالت‌های آمریکا زمینه را برای ورود تروریست‌ها به عراق فراهم کرد


العبادی 5

نخست‌وزیر عراق خواستار تحقیقی فراگیر در خصوص جبران خساراتی که در نتیجه ورود آمریکایی‌ها به این کشور به مردم وارد آمده است، شد.

آیا شر و بدی که به انسان می رسد به خواست خداوند است؟

طبق آموزه های قرآنی هر چه از جانب خداوند به انسان می رسد؛ خیر و نیکی است و امور نامناسب و ناگوار خواستگاه عمل و عوامل گوناگون دیگر است.

  ادامه مطلب ...

اخطار؛ این میوه‌ها را با هم نخورید

ترکیب برخی میوه ها با یکدیگر نه تنها ممکن است سودی به همراه نداشته باشد، بلکه گاهی اوقات می تواند جان فرد را نیز را در معرض تهدید قرار دهد.  ادامه مطلب ...

طراح ایرانی معروفترین خودروی مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر

در این خبر با طراح ایرانی خودروی ون شرکت مرسدس بنز آشنا می شوید.  ادامه مطلب ...

تلاش مجدد اعضای کنگره آمریکا برای لغو قرارداد بوئینگ با ایران

تعدادی از اعضای کنگره آمریکا تلاش‌های جدیدی را برای برهم زدن توافق میان شرکت بوئینگ و ایران آغاز کرده‌اند.

  ادامه مطلب ...

دلایل عربستان برای حمله به یمن چیست؟

یک سوال مهم این است که چرا عربستان به مسأله بحران یمن، بیش از تحولات دیگر کشورهای خاورمیانه واکنش نشان داده است؟  ادامه مطلب ...

الباب؛ باتلاقی که ارتش ترکیه را می‌بلعد

ارتش ترکیه نزدیک به دو ماه است پشت دروازه‌های شهر الباب زمین‌گیر شده و هنوز راهی به داخل این شهر باز نکرده است. ارتش ترکیه، نزدیک به دو ماه است پشت دروازه‌های شهر "الباب" زمین‌گیر شده و با عملیات‌ ناموفقی که انجام داده، هنوز راهی به داخل شهر باز نکرده است.   ادامه مطلب ...

خوردن این معجون به صورت ناشتا باعث لاغری می شود

سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.  ادامه مطلب ...

چرا مسلمانان نماز های پنجگانه می خوانند؟

تنها در دین ما این موضوع وجود دارد که یک فرد مسلمان در طول یک روز موظف است پنج بار نماز بخواند.

  ادامه مطلب ...

عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن

پایگاه تحلیلی رأی الیوم در واکنش به اظهارات اخیر کویت مبنی بر اینکه پیامی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای ایران دارد، تأکید کرد ریاض بعد از شکست در سوریه و یمن به گفت‌وگو با ایران روی آورده است.

خبرگزاری فارس: عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن

باید به مردم واقعیت ها را بگوییم

وزیر دادگستری گفت: نظام اداری ما هنوز برای جهش اقتصادی مهیا نیست، حقوق‌های نجومی بخشی از آسیب‌های درون سیستم اداری ما بود . 
ادامه مطلب ...