فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شد

فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شد

آرم ارتش

فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش منصوب شد.  

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ ستاد رسول بهدادفر به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ ستاد ابوالفضل بیاری به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شدند.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پشتیبانی و آموزشگاه نظامی این نیرو که در ستاد نزاجا برگزار شد، گفت: فرمانده باید جوهره ی رهبری داشته باشد.

وی افزود: در نیروی زمینی برای انتصاب فرماندهان حساسیت بی‌نظیری وجود دارد و برای انتصاب فرمانده در شغل سازمانی، جلسات مختلفی با حضور نماینده اراده عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی برگزار می‌شود تا مسئولیت هدایت فرماندهی به افراد شایسته‌ای واگذار گردد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نظام آفرینش در سوره مبارکه مومنین افزود: برای اهل بصیرت مبرم و آشکار است که انسان اشرف مخلوقات است اگر انسان خوب خلق شده باشد می تواند مجموعه ای را خوب هدایت و فرماندهی کند .

امیر حیدری با بیان این که بصیرت و ولایت مداری باید در نیروهای مسلح سرلوحه تمام برنامه ها باشد، تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با انتصاب فرماندهان ولایت مدار و با بصیرت منویات فرماندهی معظم کل قوا را در این نیرو در دستور کار خود قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.