بازدید فرمانده ناوگروه ارتش چین از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

بازدید فرمانده ناوگروه ارتش چین از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

چینی

فرمانده ناوگروه ارتش چین از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بازدید و با فرمانده این کارخانجات دیدار کرد.  

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ادمیرال شن‌هائو فرمانده ناوگروه چین در دیدار با فرمانده کارخانجات نداجا گفت: من جانشین فرمانده ماموریت های ناوگان شرق چین و فرمانده این ناوگروه هستم و این اولین باری است که به ایران سفر کرده ام.

وی افزود: امروز من بسیار خوشحالم که از مجموعه  شما بازدید می‌کنم، تا آنجایی که من مشاهده می‌کنم شما مجموعه وسیعی دارید که قابلیت‌های زیادی در خود جای داده است، از آنجایی که شما مسئولیت بسیار سنگین کنترل و کاربری مجموعه وسیعی را دارید من احساس می‌کنم این مسئولیت مهمی است.

ادمیرال شن هائو افزود: سال‌ها قبل من مسئولیتی مشابه مسئولیت شما را داشتم و سنگینی این مسئولیت را خوب درک می‌کنم، من از صمیم قلب امیدوارم ساخت و تعمیرات تجهیزات نیروی دریایی ارتش ایران با قدرت ادامه پیدا کند که این موضوع در تقویت نیروی دریایی به شما کمک کند.

ناخدا شیخی فرمانده کارخانجات نداجا در ادامه گفت: نیروی دریایی ارتش از چند سال پیش در بخش ساخت تجهیزات بومی وارد شده است که ناوشکن جماران از نمونه‌های آن است و چندین شناور دیگر نیز درحال ساخت داریم.

گفتنی است این فرمانده چینی از تجهیزات و مراحل ساخت و تعمیرات تجهیزات در این کارخانجات بازدید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.